MORAYN putket

MORAYN putket

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 29.08.2010 10:55

Katsokaas mitä herkkua löytyikään, suomensin sen tuohon, alla alkuperäinen lontoon murteella.

http://www.nuenergy.org/iw/2005/perreault2005.htm

My lecture will focus on the direct conversion of atomic energy into electrical power. A conventional metal/air battery will begin my lecture as a primer to help to explain my unique conversion process. It will be demonstrated how a metal/air battery can be upgraded to convert atomic energy into useful electrical power. This will be presented this year because I do not have airline restrictions imposed on me. It will be shown that this technology is unique to all other "atomic batteries." My conversion method generates useful amounts of electric power where all other patented direct atomic conversion methods can only generate feeble currents.

I had often asked myself: what ever became of Moray's radiant energy tubes? Thinking, it would be nice to run some tests on them. Well, as fate would have it I have had the opportunity to test some tubes that are said to have belonged to Moray. I now possess several of Moray's tubes that he used in his research. Many years ago a man named Stan Mahurin obtained a steel case loaded with Moray's experimental vacuum tubes and a notebook from his widow. This man knew T. H. Moray and his wife quite well. Mr. Mahurin passed the tubes onto Dr. William A. Rhodes, "a close friend for many years," because he had no clue as to their function but did insist on keeping the notebook. The tubes were a big mystery to Rhodes and he had them stored away for over twenty-five years. I was contacted because of my passion for radiant energy research and was given the opportunity to purchase these tubes. I promptly replied and presently have had the honor to work with them first-hand.

Upon inspection of the tubes, there is no outward sign of radioactivity. None of the tubes indicates the presence of radioactivity when approached with any of my radiation sensing meters. Several of the tubes contain a cylindrical anode and wire filament. I strongly suspect that T. H. Moray used them to rectify radio frequency feed-back coming from his radiant energy device. They are essentially gas rectifier tubes and were probably the same tubes Moray had used in place of his Swedish Stone mineral. They are of immense historical value and will be displayed this year in public for the first time in history and add a nice touch to my lecture this year.

Ja sille SUOMENNOS alla:

Minun luentoni tähtää muuttamaan atomienergian suoraan sähkötehoksi. Tavanomainen metalli/ilma akku minun luentoni alussa on kuin johdatus auttaen selittämään ainutlaatuisen muuttamis menetelmäni. Voidaan esittää kuinka metalli/ilma akku voidaan konvertoida muuttamaan atomienergia hyödylliseksi sähkötehoksi. Tämä voidaan esitellä tänä vuonna koska lentoyhtiö ei ole asettanut minulle rajoituksia. Tulee toteen näytetyksi että tämä teknologia on ainutlaatuinen verrattuna kaikkiin muihin "atomi paristoihin" nähden. Minun konvertoimani menetelmä tuotaa hyödyllisen määrän sähkövoimaa silloin kun kaikki muut patentoidut suorat atomikonversio menetelmät voivat vain tuottaa minimaalisen virran.


Olen usein kysynyt itseltäni: mitä aina tuli Morayn säteilevän energian putkista? Ajatellen,voisi olla mukavaa ajaa joitakin testejä niillä. No niin, aivankuin kuin kohtalo olisi antanut minulle tilaisuus testata joitakin putkia joiden on sanottu kuuluneen Moraylle. Nyt minä omistan muutaman Morayn putkista joita hän käytti tutkimuksissansa. Monta vuotta sitten mies nimeltä Stan Mahurin vastaanotti teräslaatikon täytettynä Morayn kokeellisilla tyhjöputkilla ja muistikirjalla hänen vaimoltaan. Tämä mies tunsi T. H. Morayn ja hänen vaimonsa aika hyvin. Herra Mahurin lähetti putket Tohtori. William A. Rhodesille, "läheiselle ystävälle moneksi vuodeksi," koska hänellä ei ollut mitään ajatusta niiden toiminnasta mutta piti itsellään muistikirjan. Putket olivat suuri mysteeri Rhodesille ja hän oli varastoinut ne syrjään kahdeksikymmeneksiviideksi vuodeksi. Minä otin häneen yhteyttä intohimoisen säteilevän energian tutkimisen takia ja sain tilaisuuden ostaa nämä putket. Minä ripeästi vastasin ja välittömästi kunnioitusta tuntien työskennellen ensisijassa niiden kanssa.

Tarkastettuani putket, niissä ei ole merkkiäkään ulkonaisesta radioaktiivisuudesta . Yksikään putkista ei osoita radioaktiivisuuden olemassaolosta, kun toin niitä radioaktiivisuus mittarini lähelle. Muutamat putkista sisälsivät sylinterimäisen anodin ja lankamaisen rihman. Minä vahvasti luulen että T. H. Moray käytti niitä tasaamaan radiotaajuisen palautteen hänen säteilevän energian laitteestansa. Ne ovat pääasiallisesti kaasu tasasuuntausputkia ja olivat todennäköisesti samoja putkia joita Moray oli käyttänyt hänen ruotsalaisen kiven mineraalin paikalla. Niillä on ääretön historiallinen arvo ja näytetään tänä vuonna julkisuudessa ensimmäistä kertaa historiassa ja mukava lisä minun luennolleni tänä vuonna.
##

mitähän muuta Bruce onkaan onnistunut löytämään? :?:
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: MORAYN putket

ViestiKirjoittaja jussik5 » 29.08.2010 12:31

Moro

Varsinaista herkkua Brucen ja Victorian sivustolla on esim. tuo haastattelusta tehty koonti:
http://www.nuenergy.org/moray%20notes/noffsinger_01-08-1984.pdf
Tiedoston koko 810Kb

Vastaanotetun säteilyn tekemä kenttä oli kriittinen
"Viritys" erittäin tarkka, nanosekunnin luokkaa.

Energia tuli tarkkoina kapeina aaltoalueina, erittäin kapeilla taajuuksilla.
Aaltoalueita oli kuitenkin useampi kuin vain yksi.
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: MORAYN putket

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 29.08.2010 14:58

No olisko tää swedish stone sydeemi ollukkin jokin tahdistin sille vastaanottimelle vai kulkiko koko teho (50 kW) tuon hässäkän läpi?
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: MORAYN putket

ViestiKirjoittaja jussik5 » 29.08.2010 16:36

Luki aika isolla:
I TUBE FOR 50 KW ;)

Antenni näyttää tulevan suoraan putkesta tulevaan napaan 140 kiinni, eli
koko teho kulki putken läpi.
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: MORAYN putket

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 29.08.2010 18:25

Oliskohan mitään järkeä olettaa että Teslan, Colorado Springsin testeissä havaitsemat ylihyötysuhteet olisivat olleetkin maaperän sisältämien radioaktiivisten hajoamisten aikaan saamia, sillä Teslahan käytti hirmuisia jännitteitä ja maamineraalit olivat osana virtapiiriä, voisi olla hyvinkin mahdollista että tämä systeemi on läheistä sukua niin Stubblefieldille (earth battery) kuin Kapanaze generaattorille.

Ainakin näihin aatoksiin päädyin kun luin Bruce Perreaultille myönnetyn patentin selitysosat (US2008/0272680 A1), jossa käytetään kymmenien tuhansien volttien plasmapurkausta avittamaan aplha partikkelien sinkoilua elektrodista toiseen.

oliks se niin että alpha partikkeli oli se Protoni? taas tuli tää mun protoni idea vahvistettua, jälleen kerran. :idea:

linkki numero 1. tuolla allamainitulla sivustolla:
http://www.nuenergy.org/

Edittiä jälleen, alla kerrotaan aiheesta Farnsworth Fusor

http://www.farnovision.com/chronicles/f ... latos.html

sielläkin oli Radon kaasu keskeisessä osassa.

samoin patenteissa US5087533 ja US1217739

Perreault on näköjään saanu patentin myös kanadassa CA2601830 ja se koskee aihetta Thermoelectric generator.
siinä katodia lämmitellään jollain (esim keittolevyllä punahehkuun) ja katodin ja anodin väliin on kytketty suurjännitelähde, jolloin katodista irtoilevat elektronit törmäilee anodiin sekä summautuu suurjännitteeseen, tai jotenkin sinnepäin tuon keksinnön kuvaus meni.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: MORAYN putket

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 30.08.2010 15:02

Ja onkohan kaiken lisäksi vielä niin että Testatika laitteessa on plasmakipinä väli sekä radioaktiivista ainetta joku mineraalikivi?

No paljonko tässä tarvii enää arvailla, ne on totta hitossa käyttäneet jotain radioaktiivista kappaletta.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: MORAYN putket

ViestiKirjoittaja jussik5 » 30.08.2010 23:40

Testatikasta: Baumann kielsi haastattelusssa ehdottomasti, että voimanlähteenä olisi ollut RadiumKloridi.

Hendershotin ja Hubbardin laitteista taas on kiistelty Radiumin olemassaolosta, pientä valaistusta, että määrä ainakaan
ei ole voinut olla suuri, sillä koko mailman Radiumvaranto esim. -28 vuonna oli vaivaiset 250 gr ;)

Nä'htävästi Morayn putkessa tuo ns. välikivi (keinotekoisesti puristettu ja korkeassa lämpötilassa tehty) toimi
eräänlaisena puolijohteena antennilta tulevan "virtauksen" ja laitteen välillä (Diodi)
Käytännössä mittareilla taisi tuo väkkärä näyttää oikkaria.
Mutta tais tuleva jännitekkin olla parinsadan kilovoltin luokkaa paperin perusteella.
Ja sehän on jotain muutakuin tasavirtaa.

Kyseessähän oli ns. Cold Electricity
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: MORAYN putket

ViestiKirjoittaja penttinen » 01.09.2010 18:01

Mielenkiintoista juttua. Itsekin ajattelin, että kyseessä olisi jokin radioaktiivisuus. Mutta ilmeisesti ei.
Btw, Mulla on hyllyssä Teslan alkuperäiset Coloradon päiväkirjat. ( 2 paksua mappia) Luin ne joskus läpi, mutta muistaakseni missään ei ollut mitään erikoista. Missä kokeessa näistä olisi ollut ylihyötysuhde? Voin tarkistaa asian.
penttinen
 
Viestit: 779
Liittynyt: 16.09.2009 22:13

Re: MORAYN putket

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 01.09.2010 22:47

Kysymykseen voi kuitenkin tulla keinotekoinen radioaktiivisuus oikeilla materiaalivalinnoilla kuten allamainitussa patentissa on tehty:

http://www.rexresearch.com/colman/colman.htm

ja testatika sivustolla puhutaan Linden experimentistä jossa väitetysti käytettiin taajuutta 80 -140 megahz (joka on muuten ULA Bandi täällä suomessa ja vähän muuallakin).

Colman patentissa käytetään taajuutta 300 megahz, joten vaikka Bauman kielsi käyttäneensä Radium Kloridia, niin on hän tietämättään saattanut koota systeemiinsä materiaaleja jotka yhdessä tuottaa radioaktiivisen lopputuloksen kunhan systeemiä ensin vingutetaan 100 taajuuksilla-
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: MORAYN putket

ViestiKirjoittaja mikar » 01.09.2010 23:59

Tuntematta tätä asiaa, niin kuin magneettejä voidaan tehdä saostuksella hyvin erilaisia, niin voisi luulla että materiaalivalinnoilla ja niiden saostuksilla voinee tehdä erilaista
mikar
 
Viestit: 563
Liittynyt: 17.09.2009 17:56

Seuraava

Paluu Fysiikka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa