magneetti ja levitaatio

Re: magneetti ja levitaatio

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 06.09.2010 08:56

Ruotsalaisessa sanomalehdessä Aftonbladet onkin juttu joka varmaan kiinnostaa kaikkia, mutta minulle tuo toinen kotimainen kieli tuottaa vaikeuksia, Vipunen varmaan osaa hyvin ja Jussikin kenties, kysynkin onko siinä vanhassa artikkelissa jotain meidän foorumilaisia kiinnostavaa?

http://discaircraft.greyfalcon.us/JFM.htm

artikkeli on ainakin hieno todiste jostakin historiallisesta tosiasiasta, mikä nykyisin totaalisesti halutaan kieltää.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: magneetti ja levitaatio

ViestiKirjoittaja Vipunen » 06.09.2010 09:14

"(9) omituinen Stonehenge kaltainen rakenne muodostettiin saksalaiset pois teräsbetonista lähellä laitoksessa, jossa Bell sijaitsee ja testattu. Tämä rakenne olisi voinut testata erittäin tehokas käyttövoima laitteita. "

Tuli mieleeni että Rahanaaston Jussi toimitti aikoinaan, että saksalaiset kuljetti sodan loppuvaiheessa muistaakseni 300kg tai 3000 kg radiumia jonnekkin. Jussi myös mainitsi että tälläinen teelusikallinen siroteltuna sitä euroopan ylle, riittäisi koko väestön tuhoamiseen.

Tuosta Puolassa sisjaitsevasta pylväiköstä tuli mieleeni että Garda-järven länsirannalla, on suuret luolastot jossa mm. Fiat kehitteli näitä "lentäviä lautasia".

Mussolinin Fiat Riva dela Garda Disc (Google käännös):
http://translate.google.fi/translate?hl ... i:official

Haunebu alus ja Himmlerin kulttipaikka sekä korkean tekniikan keskus (Google käännös):
http://translate.google.fi/translate?js ... tm&act=url


Saksalaiset antoi myös Tesla turbiinille uusia ulottuvuuksia (Google käännös):
http://translate.google.fi/translate?js ... tm&act=url
"Kaikkea on opeteltu, mutta kaikkea ei ole käsketty teherä".
Könnin mestari
Vipunen
 
Viestit: 345
Liittynyt: 02.10.2009 01:51

Re: magneetti ja levitaatio

ViestiKirjoittaja Vipunen » 06.09.2010 10:52

Vaikka täällä puhuttiin aikoinaan runsaasti tuota kalaveen puolen murretta, pienestä pitäen sitä on tullut pidettyä enemmänkin "puhe vikana". Tuon ruottinkielisen artikkelin vikana on se että se on tallennettu Gif formaattiin. Siinä pienempi teksti katoaa pikseleiksi. Kokeilin suurentaa sen Gimpillä ja siitä kirjoitin sana kerralla sen kuukkelin kääntäjään. Valitettavasti kaikista kirjaimista ei saa selvää ja arvaaminen on vaikeaa, kun kieltä ei juurikaan käytä saati osaa.

Mutta tässä jotain artikkelista:

Suomeksi:

Fly lautanen oli Hitlerin aseita A7

Materiaali löytyy Ruotsista, se fastufällas, niin sanottu Flying selatet on saksalainen design. Se on rakennettu ohjusten sivuilla osoitteessa Peenemünde alussa noin 1936 johdolla professori Werner von Braun. Sarjassa "Robot Arms", niin sanottu -Sarja, oli nimi A7. Ohjus oli tämä nimitys V2 A4.

Size vasemmalta oikealle:
- Suutin gyrorotorns toiminta (16 agaregat)
- Gyro-Rotor
- Tila roottorin moottorit Työterveyshoitajien polttoainetta
- Generaattorit
- Suuttimia ylöspäin nousevan
- Moottorin
- Kylmaskieneri
- Suuttimia framdrivance lautanen ja haluttuun suuntaan
- Förlässing
- Valvomo
- Varasto (strinshtel)
- Kontrolrum
- Voimalaitokset
- Gyro Center
- Gyrokontrall

Puolet "lautanen" 7: n lopullinen luku perom ja urekärning. Travels Ringnesin färkosiem antaa muodossa "isfat". Roottori ohjaa jään raketti yksiköt saman mallin kuin V2 kanssa kytkin syte alkaen Lufton. Frumdrivmingsverket bestdr ja paria köppiade samanlainen aggregaatteja.

Ja Ruottiksi:

Flugande tefat var Hitlers A7-vapen

Genom det material som finna i Sverige kan det fastufällas, att det s.k. flygande selatet är en tysk konstruktion. Det konstruerades i robotanläggningen i Peenemunde med början omkring 1936 under ledning av professor Werner von Braun. I serien "robotvapen", den s.k. A-serien, hade det beteckningen A7. Den flygande bomben V2 hade här beteckningen A4.

Osat vasemmalta oikealle:
- Dysa för gyrorotorns drift (16 agaregat)
- Gyro-rotor
- utrymme för rotorns motorer ohc bränsle
- Generatorer
- dysor för uppät-stigande
- Maskinrum
- kylmaskieneri
- Dysor för tefatets framdrivance i onskad riktning
- Förlässing
- Manoverrum
- Förräd (strinshtel)
- Kontrolrum
- kraftverk
- Gyrocentrum
- Gyrokontrall

Halva "tefatet" A 7:s slutliga gestalt i perom- och urekärning. Den reserande ringn ger färkosiem dess form av "isfat". Rotorn skall drivas av is raketaggregat av samma utförande som på V2 med omkoppling för syte ur lufton. Frumdrivmingsverket bestdr av i parvis köppiade liknande aggregat.
"Kaikkea on opeteltu, mutta kaikkea ei ole käsketty teherä".
Könnin mestari
Vipunen
 
Viestit: 345
Liittynyt: 02.10.2009 01:51

Re: magneetti ja levitaatio

ViestiKirjoittaja jussik5 » 06.09.2010 18:10

Hehe heh, ei helkutti tää nauru ei lopu :D

No nyt.
Siis asiaan, Aftonbladetin artikkelin saa varmaan unohtaa kun ei ees nimee osata kirjoittaa oikein
http://fi.wikipedia.org/wiki/Wernher_von_Braun
Ja lisäks Von Braun ei osallistunu näitten vehkeitten kehittämiseen tiettävästi lainkaan, vaan
niitten rakettien ( V1 - V2).
Lisäks Von Braun olis silloin vuonna -36 ollu vasta 24-vuotias, tosin
juuri väitelly proffaks
Lisäks Peenemunde on Rostockin vieressä.

Tuo Puolan rajalla oleva paikka on vanha iso hiilikaivosalue joka lakkautettiin -30 tai 31 vuonna sattuneen
ison onnettomuuden jälkeen.
Sodan aikana se toimi työleirinä jossa taisi olla usiampi tuhat vankia, ja siellä valmistettiin
ammuksiin luoteja.
Se Stonehenge like structure on kaivosalueen vanhan teräksisen vesitornin betonijalusta
tai jäähdytystornin, niitä käytettiin kummassakin samanlaisia jalustoja.
Se ei silti sulje sitä, että eikö siellä olisi "Kelloa" kehitelty ;)
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: magneetti ja levitaatio

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 07.09.2010 20:12

Jotenkin on Braunillakin lusikka sopassa koska hän oli yhtä innokas Teslan New Yorkin laboratorion vieras kuin oli John O. Neill kin, Jussi ei tainnu tietää että Von Braun asu New Yorkissa ennen kuin muutti asumaan Saksaan nuorena poikana, sitten tuli Von Braunille uus pakkolähtö amerikkaan kun Saksa hävis sodan, ja senhän me kaikki tiietäänki kelle se sitten teki töitä.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: magneetti ja levitaatio

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 07.09.2010 23:54

Mitähän muuta Wille Otto on keksinyt:

http://v3.espacenet.com/searchResults?b ... &=&=&=&=&=

kukapa osais suomentaa, näkyy tuo Saksa olevan mulla hukassa. :mrgreen:
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: magneetti ja levitaatio

ViestiKirjoittaja jussik5 » 08.09.2010 20:08

Jotta ei menis liian helpoks ja samalla tulis opiskeltua "Teiskon murretta" niin tässä esmerkkejä vapaasti käännettynä:

CH210023 (A) - 1940-05-31 Procedure for the controlling of the current in unloading plasmas and gas discharge container for the execution of the procedure.

DE740200 (C) - 1943-10-14 Arc discharge container with device for the avoidance and/or decrease of the atomization of metal parts, which are within the sheet and for each-early control or serve deletion of the burning sheet

FR841649 (A) - 1939-05-24 Process for extinction of arcs in containers with discharge, in atmospheric gas or of vapor

DE742938 (C) - 1944-08-08 Arc discharge distance in high or low-frequency controlling of the arc plasma with a magnetic field

AT158475 (B) - 1940-04-10 Device for the deletion of an arc in an unloading container.
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: magneetti ja levitaatio

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 12.09.2010 21:36

Jotain painovoimasta ja transmutaatiosta sekä materian muodostumisesta varsinaisesta proto-materiasta (jota voi kutsua myös sanalla Eetteri)
Wilhelm Reich kirjassaan American Odyssey.

<Lainaus: I had been considering the problem of the transformation of energy into mass for years, and above all the question of whether and how orgone energy represents the cosmic proto-matter from which the chemical elements developed. Now it has become clear that energy is determined by the number of wavelenghts and oscillations per unit of time, whereas mass is determined by gravity.

If, therefore, mass developed out of oscillating energy, then the original length of the energy wave must appear in the weight of the mass. In this manner, the great conclusion emerged which states that what we today call the gravitational attraction of mass (gr= acceleration) was originally an oscillating wavelenght (gr= r2w).
lainaus päättyy.>
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: magneetti ja levitaatio

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 26.05.2011 18:19

Kowsky-Frost koe jossa radioaalloilla aiheutettiin painon aleneminen suurjännitekentässä käyttämällä väliaineena kvartsikappaletta:

http://www.rexresearch.com/kowsky/kowsky.htm

samasta aiheesta kertoo myös Bill Donavan nettikirjassaan (221 sivua pdf) ja sen lisäksi omista kokemuksistaan kuten lattialla kävelevistä "muoviruiskuvalukoneista" sekä eräästä kummallisesta 2 paunan painoisesta moottorista joka ei suostunut pysymään aloillaan. :o

siitä alla:
http://unifiedfieldtheories.com/GlimpsesofEpiphany.pdf
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: magneetti ja levitaatio

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 08.12.2011 20:52

Tähänkin aiheeseen on tullut kahtena viime vuonna uutta valaistusta ja tietoa:

https://sites.google.com/site/nazibelluncovered/
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

EdellinenSeuraava

Paluu Fysiikka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa