magneetti ja levitaatio

Re: magneetti ja levitaatio

ViestiKirjoittaja jussik5 » 09.12.2011 00:18

Elikkä ei ollutkaan levitaation kanssa mitään tekemistä.
Uraani 233.sta tuotettiin isoo jytkyä varten. ;)

Mielenkiintoista, että ainaskin yksi kello lennätettiin Norjan kautta Uruguaihin,
niitten päätiedemiesten kanssa.
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: magneetti ja levitaatio

ViestiKirjoittaja Vipunen » 15.12.2011 04:49

jussik5 kirjoitti:Elikkä ei ollutkaan levitaation kanssa mitään tekemistä.
Uraani 233.sta tuotettiin isoo jytkyä varten. ;)


Satuin sattumalta katsomaan tänään 15.12 JIM kanavalta näistä muinaisita uhvomiehistä kertovaa dokumenttia ja aihe oli todella mielenkiintoinen, kertoen näistä Hitlerin huippusalaisista lentokoneista, jotka suurelta osin ovat tulleet todellisiksi vasta nyt rapakon takana. Sodan jälkeen moni saksalainen tiedemies työskenteli jenkkilässä ja toinen osa neukkulassa. 1970 - luvulla saivat kehitettyä rakettinsa siihen malliin että pääsivät kuuhun asti. Mutta jos oikein tarkkoja ollaan, uutta ei ole luotu tai sitten se on niin salaista että se on nähtävissä fiktiona vain rautataivaasta...

Dokumentissa natsikellon oletettiin olevan mahdollisesti painovoimaa uhmaava lentävä laite, mutta kun sen aerodynamiikka on onnetonta. Toinen olettamus että se voisi olla myös "aikakone"...

Re: magneetti ja levitaatio

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 08. Joulu 2011 20:52
Tähänkin aiheeseen on tullut kahtena viime vuonna uutta valaistusta ja tietoa:

https://sites.google.com/site/nazibelluncovered/


Tällä sivulla oli linkki museoon ja kellosta on olemassa siellä joitain "salaisia" dokumentteja Deutsches-museossa. Niiden perusteella viittaisi Jussin mainitsemaan isoon jytkyyn...

Kuva

Viktor Schaubergerin keksintöjä esitellään dokumentin alussa ja hänen pojanpoika kertoo yhdestä laitteesta, joka kehtittää alipaineisen pyörteen. Viktor tutki eläimien, kalojen ja lintujen liikkeitä, erityisesti taimenia jotka pysyvät paikallaan voimakkaassa virrasssa. Hän huomasi että eläin ei liikuta itseään, "vaan ilma tai vesi liikuttaa sitä. Kala ei ui vaan sitä uitetaan, lintu ei lennä vaan sitä lennätetään. Hän mietti, miksi samaa ei voitaisi myös tehdä koneilla? Kun ilmaa liikutetaan tietyllä tavalla, alusta ei työnnetä vaan vedetään." Dokumentissa pojanpoika esittelee "Repulsinen" joka synnyttää biologisen tyhjiön. Lentokone tai sukellusvene imeytyy tämän laitteen synnyttämään tyhjiöön.

Re: Plasmic Transition Process

Lukematon viestiKirjoittaja penttinen » 05. Joulu 2011 20:22
Mun järjen mukan lämpöä tule ihan yhtä paljon, olipa polttoaine mitä vaan. Suhteessa tehoon tietenkin. jos näin ei ole, niin sitten ollaan kyllä tekemisissä jonkin tuntemattoman asian kanssa. Siis paisunnan osalta.

1. Mäntäkone tarvitsee painetta toimiakseen, eli jokin painaa mäntää alaspäin.
2. Mäntään kohdistuvan voiman voi laskea männän pinta-alasta ja paineesta, joka pinta-alaan kohdistuu.
3. Paine syntyy kaasun paisumisesta lämmön johdosta. eli kaasu laajenee ja työntää mäntää, joka taas on yhdistetty kiertokangella kampiakseliin, joka muuttaa edestakaisen liikkeen pyöriväksi liikkeeksi.


Mäntäkone toimii myös "alipaineella"... ;).

****
Suosittelen lukemaan Veikko Huovisen 1971 kirjoittaman "Veitikka" -kirjan, joka kertoo Aatun ihmeellisistä seikkailuista. Kirjassa kerrotaan myös edistyneestä tekniikasta ja siitä, että Aatua kiinnosti vain se, montako pommia siiven alle sopii. Viimme aikoina on tullut ilmi epäillys siitä, että Aatu olisi paennut Eevan kanssa Etelä-Amerikkaan. Huovinen osasi ennustaa myös tämän kirjassaan... 10-luvussa käsitellään Hitlerin pako jossa Hitler ja Goebbels kehittävät nerokkaan pakosuunnitelman.
Kuva
"Kaikkea on opeteltu, mutta kaikkea ei ole käsketty teherä".
Könnin mestari
Vipunen
 
Viestit: 345
Liittynyt: 02.10.2009 01:51

Re: magneetti ja levitaatio

ViestiKirjoittaja penttinen » 17.12.2011 21:39

Saksalaisilla on kaikenlaista hauskaa. Sotapuolen historiasta tiedän, että sakuilla oli myös tapana tehdä suuria huijauksia. Mm suuri laivasto hyökkää sumussa, satoja aluksia äänistä päätellen... Siellä olikin vain yksi paatti, jossa kovaääniset, ja nauhurilta tuli äänet. Huijauksia on käytetty myös pelotteena ja todistamaan teknistä ylivoimaa, joka valoi uskoa sotilaisiin ja pelotti vastustajaa.
penttinen
 
Viestit: 779
Liittynyt: 16.09.2009 22:13

Re: magneetti ja levitaatio

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 18.12.2011 19:33

Kävin kirjastosta hakeen tuon Huovisen romaanin Veitikka, ja olen menossa luvussa 9, mutta ei siellä ollu vielä mitään mainintaa Hitlerin erinomaista keksinnöistä. Mutta Hullu se Aatu kyllä oli, siitä ei ole epäilystäkään.
Eikä siinä kirjassa ollu vielä mainintaakaan mistään levitoivasta magneetistakaan, ei nähtävästi Huovinenkaan ole tiennyt niistä Die Glocke asioista mitään, sitten Huovinen ei näköjään ole tiennyt mitään myöskään Hitlerin harrastuksista kuten Vril-gellenshafin jutuista, siitä löytyy juttua kirjasta Longinuksen keihäs.

Pyhä keihäs (The Spear of Destiny) on Trevor Ravenscroftin vuonna 1973 julkaisema kiistelty kirja, sieltä muuten selviää myös se miksi Aatusta tuli hirviö, ne harrastukset, spiritismi ja noituus.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: magneetti ja levitaatio

ViestiKirjoittaja Vipunen » 20.12.2011 06:02

Luin Veitikan pian sen ilmestymisen jälkeen ja kyllä Huovisella taustatietoa oli, kirjassa annetaan kuitenkin enemmän viitteitä saksalaisten silloisen tekniikan tasoon. Muistaisin että Huovinen mainitsee pariinkin otteeseen sen, että jos Aatu olisi odottanut muutaman vuoden ja jättänyt silleen "propellikoneet", eurooppa saattaisi olla toisenlainen nykyisin. Mutta kun Aatua kiinnosti enemmän se, montako pommia sinne siiven alle sopii. Viimme aikoina on paljon kirjoitettu Aatun salaseuroista ja mistä äijä sai rahoitusta. Eräskin teoria on että ukko kusetettiin hyökkäämään Puolaan. Kävin läpi joitakin weppisivuja jotka näin jo kymmenkunta vuotta takaperin ja joitakin lentöhärveleiden protoja varmasti syntyi, mutta oletan että paljon enemmän niitä oli vasta piirustuslaudalla. Ohessa yhdestä kuva ja muutama linkki niihin:

Sakujen komein kone on 1944 valmistunut häivehävittäjä Horten Ho 2-29 prototyyppi. Sivun lopussa on piirustukset jos joku haluaa rakennella "himmeleitä" ja lentää niillä ;) . Video
Kuva

Ja siitä ennallistettu versio:
Kuva

Tällä sivustolla on lisää näitä "lentäviä siipiä".

Focke-Wulf X-plane,Triebflugel

Mersu ME 262 ja siitä video.
Messerschmitt Me 262 oli toisen maailmansodan aikainen saksalainen suihkumoottoreilla varustettu hävittäjälentokone. Kone lensi ensilentonsa 18. heinäkuuta 1942 ja oli vuodesta 1944 lähtien palvelukäytössä. Se oli ensimmäinen sotatoimiin osallistunut suihkuhävittäjä

Heinkel He 162 "Kansanhävittäjä", mielenkiintoinen nimi. Tämä oli toinen Luftwaffen sarjavalmistukseen päässeistä suihkukoneista vuonna 1944.

Heinkel He 176 "Rakettikone". Ernest Heinkelin lentokonetehtaassaan toteuttama maailman ensimmäinen nestemäisellä polttoaineella toimivalla raketilla moottoroitu lentokone. Koneen prototyyppi lensi ensilentonsa 20. heinäkuuta 1939. Ei päässyt koskaan sarjatuotantoon.

Heinkel He 178 suihkukone, oli maailman ensimmäinen suihkukoneen prototyyppi. Kone esiteltiin Reichsluftfahrtministeriumia (Valtakunnan ilmailuministeriö) johtaneille Ernst Udetille ja Erhard Milchille 1. marraskuuta 1939, mutta parhaita mäntämoottorikoneita hitaampana se ei herättänyt heissä kiinnostusta.

Focke-Wulf Ta-183 Huckebein oli saksalainen toisen maailmansodan aikainen suihkuhävittäjä. Se oli tarkoitettu Mersu 262:n seuraajaksi ja sitä tehtiin 16 protoa.

Huma 1/72 DFS-228v1 Raketti tiedustelukone

Rakettihävittäjä Mersu ME 163 Komet. Polttoaineina olivat hydratsiini ja alkoholi, joiden reaktio tuotti työntövoiman. Video

Muistaisin Huovisen maininnen liittoutuneiden raportoineen ihmeellisitä koneista ja valonvälähdyksistä sekä pallosalamoista. Joka tapauksessa tiedän nyt, kuinka "pallosalama" saadaan aikaan. Kai puikot on talles... ;-). Laitan aiheesta juttua kun kerkeen ja muutamaa kuvaa.

Viktorin lentokojeet
Kuva

Lista Natsi-Saksan lentokoneista
"Kaikkea on opeteltu, mutta kaikkea ei ole käsketty teherä".
Könnin mestari
Vipunen
 
Viestit: 345
Liittynyt: 02.10.2009 01:51

Re: magneetti ja levitaatio

ViestiKirjoittaja jussik5 » 20.12.2011 22:21

Noi ei ny kyllä mitenkään levitoivia laitteita ;)

No ehkä tuo jota sanot pallosalamaks, eli ns FooFighters, ovat ainoat joista on todistajalausuntoja.
Niitähän nyt esiintyy vieläkin, kukaan ei tiä mitä ne on.

Artikkeli tai nettisivu Viktorin lentävät laitteet oli ihan hatusta tempastua.

Levitoivista Schauberger oli kehittämässä ainoastaan Repulsinea, A-versiota kehitettiin
Wienissä yksityisin varoin (noloin seurauksin), B-versiota Himmlerin käskyllä SS.n toimesta.
Viktor kehitti myös Bf 109 G ja K4 mallin jäähdytysjärjestelmää ja
luultavasti K4sen vesi-metanoliruiskutusta (oma arvio).

Schaubergerilla ei ollut mitään tekemistä Vril / Thule järjestön kanssa.
Repulsinen seuraavia tyyppejä hän oli myös jenkeissä kehittämässä
poikansa kanssa, ja kuoli heti tämän jälkeen
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: magneetti ja levitaatio

ViestiKirjoittaja Vipunen » 21.12.2011 03:46

No ehkä tuo jota sanot pallosalamaks, eli ns FooFighters, ovat ainoat joista on todistajalausuntoja.
Niitähän nyt esiintyy vieläkin, kukaan ei tiä mitä ne on.
Kirjoitin:
Muistaisin Huovisen maininnen liittoutuneiden raportoineen ihmeellisitä koneista ja valonvälähdyksistä sekä pallosalamoista.


Ja jatkoin:
Joka tapauksessa tiedän nyt, kuinka "pallosalama" saadaan aikaan.

Kuva
Kuvattu tiistaina 20.12.2011 klo 21.30

Tietenkään suihkarit eivät levitoi mutta kun ajatellaan että ihminen oppi lentämään hätinä 1900-luvun alussa, se tekninen kehitys mitä tapahtui ilmailualalla sen jälkeen oli loppujen lopuksi ennen toista maailmansotaa hämmästyttävän nopeaa. Itseäni eniten on hämmästyttänyt se, että näitä saksalaisten tekeleitä on ylipäätänsä joitain kappaleita jopa säästynyt jälkipolville, vaikka heidän on sanottu tuhonneen "kaikki" sodan lopussa.

Artikkeli tai nettisivu Viktorin lentävät laitteet oli ihan hatusta tempastua.
Minä en voi taata kenenkään kirjoittajan asiantuntemusta ja se on parempi sanoa artikkelin kirjoittajalle itselleen ( cetinbal@hotmail.com ). Jos aiheesta on olemassa parempi kirjoitus ja varmasti on, olisi mukavaa jos sinne olisi sitten laitettuna linkki. Itse aiheesta olisi myös mukava kuulla laajemmin kirjoitettuna oma näkemys, koska on olemassa kahdenlaisia näkökantoja joista toinen on että saksalaisten "lentävät lautaset" ovat pelkkää legendaa, asiakirjat jälkikäteen väärennettyjä ja kuvat manipuloituja sekä koko tarina keksitty joskus 1950-luvun jälkeen.

Suihkarit sentään ovat todellisuutta ja joista on ollut olemassa vähintäänkin yksi, jotenkuten toimiva prototyyppi.
"Kaikkea on opeteltu, mutta kaikkea ei ole käsketty teherä".
Könnin mestari
Vipunen
 
Viestit: 345
Liittynyt: 02.10.2009 01:51

Re: magneetti ja levitaatio

ViestiKirjoittaja jussik5 » 21.12.2011 19:20

Kappas kun mä yritän olla lujana pääylläpitäjän roolissa ;)

Kyllähän meille kaikille täällä sattuu koko ajan, sattu ny vaan tähän
tää kommentointi.
Hienosti koottu koonti tekniikasta.

Kaikki noi aiheet ( Viktor Schauberger, Saksan sodanajan tekniikan kehitys, lentävät lautaset,
yms.) kiinnostavat varmasti kaikkia.
Aina kun tollanen tulee mieleen niin eikun uus aihe sille sopivalle alueelle,
varmasti löytyy kommentteja ja uutta asiaa.

Eli yritetään kunnioittaa alkuperäisen säikeenaloittajan otsikointia.
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Edellinen

Paluu Fysiikka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron