Piti alkaa suunnittelemaan systeemiä jolla kara-akseli jatkaa pyörimistään samaan suuntaan mutta syöttösuunta vaihtuu kun kelarungon pääty tulee vastaan ja jatkais johtimen puolaamista takaisinpäin.
täytyi kyhätä tämmöinen:

mutta että saatoin tämmöisen kyhätä, tarvitsin kaksi pientä ratasta joilla saataan pyörimis-suunnanvaihto, joten piti myös käyttää vanhaa keksitöäni jolla saatoin sorvilla tehdä höyläysominaisuudella (siirtokelkkaa edestakaisin vetelemällä) uria pyöreisiin messinki lätkiin.
havainnollista kuvaa tähän alle:

ja että se onnistuis, piti siirtokelkan kampeen tehdä jatkovarsi, jotta helpommin jaksoi höylätä tuommoista 15 mm matkaa ees takaisin, jokaisen uran tekoon meni 6 minuuttia, ja niitä uria piti tehdä 24 kpl, Puuh Puuh, aikaa ja tupakkaa meni, molemmat rattaat tein samaanaikaan, eli ne oli asetettu höylään peräkkäin, hienot tuli.
