kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

Uutisia liittyen vapaaseen energiaan

Re: kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 11.04.2019 18:41

Kissa pöydälle


Kuva
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

ViestiKirjoittaja jussik5 » 11.04.2019 21:09

Kyllä, varma nakki ;)

Kuva
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

ViestiKirjoittaja tesla » 13.04.2019 19:29

Haluan muistuttaa kaikkia ihania ihmisiä olemme
siirtymässä uuteen ihmeelliseen vapauden uuteen maailmaan. Toivo ja uudenlainen lähimmäisenrakkaus siintää jo silmiemme eessä. Meitä paljon älykkäämmät ihmiset ovat antaneet meille elukoille Uuden Barbaarisen Masilmanjärjestyksen.

Richard Day, NWO - sisäpiiriläinen puhui vuonna 1969
lääkärien kokoontumisessa suunsa puhtaaksi mitä he aikoivat tehdä ihmiskunnalle.
www.citizensnewswire.org/files/NWOrichardday.pdf
Herra richard day 1969 talk transcript on yksi
kaikkien aikojen mielenkiintoisimmista
todistuksista. Suosittelen - tiedät luettuasi mitä on tulossa!
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

ViestiKirjoittaja Ali » 19.04.2019 20:01

Upea video, joka osuu täsmälleen meidän vapaaenergiatyöpajan teemoihin ja vielä äitienpäivään! https://www.fortum.fi/jointhechange
Ehkä Fortumista voi tulla tulevaisuudessa meille jopa yhteistyökumppani.
Ali
 
Viestit: 11
Liittynyt: 12.03.2019 18:24

Re: kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

ViestiKirjoittaja erkos » 20.04.2019 18:52

Sinulle Ali. Kun ja jos 'joku' esittelee ja paasaa vapaaenergiasta 'vain tarinoin, valokuvin ja videoin' - niin unohda koko juttu! tätä on esim. You Tubessa arviolta 100.000 tuntia! Se mitä tarvitaan on 'konkreettista live esitystä toimivista ratkaisuista'! Mihin ihmeeseen itse uskot ilman konkreettisia näyttöjä? Satuihinko? Saat kohta perusteellisemman viestin minulta, mutta ennen sitä': tarkenna meille foorumilaisille omia kantojasi ja uskomuksiasi ja todisteita 'vapaaenergiaa koskien.

Eki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

ViestiKirjoittaja erkos » 20.04.2019 23:28

Sinulle Ali henkilökohtaisesti kommentoin.

Paristakin asiasta aivan henkilökohtaisella tasolla, siis aivan muutamiin alla mainitsemiini asioihin viitaten! Ei tämä ole suinkaan Sinua kohtaan millään lailla henkilökohtaista, mutta kun noin laveasti tavallaan uhoilet 'vapaaenergiaan ja foorumimme asioita ja teemoja sivuten, niin haluan ainakin henkilökohtaisesti palauttaa Sinua ja kenties Miraakin päivän tasalle! Monilla tämän foorumimme aktiivijäsenillä on, jollei välttämättä vielä kaupallisia 'vapaaenergiaratkaisuja ja tuotteita', mutta kuitenkin tarmoa, ideoita sekä energiaa ja halua päästä lähemmäs yhteistä kiinnostustamme ja siihen käytännön ratkaisujakin:

1. Olen todella iloinen, että olet liikkeellä todella hienon ja upean sekä todella tärkeän asian parissa.

2. Esität kuitenkin muutamia asioitasi sellaisin motiivein ja taustatiedoin joista olen täysin eri mieltä!
3. Semaarissa mainitaan esim. maan ulkopuoliset yhteydet viestien ja ratkaisujen tuojina!
(Siis esim. Miran viestittäminä!). Maailmanlaajuisesti asetan nämä 'viestit kyseenalaisiksi'!
4. Mainitsen seuraavaa:
Minulla lienee varteenotettavaa n.yli 60V kokemustakin tai ainakin taustatietoa monistakin mainitsemistasi asioista tai ainakin niistä taustatietietoa ja 'rajuakin omakohtaista kokemusta' monistakin alaamme liittyvistä asioista!
5. Tuot mukaan keskusteluun esim. 'URANTIAN'! Miksi? Mitkä ovat 'Urantian' linkit vapaaenergiakeskusteluun!?
Minulla on Urantia Book, Kalevala, Raamattu, Musta Raamattu, Kaikki Blavatskyn salaiset teokset, kaikki Teosofien Tietäjien vuosijulkaisut, Rosenkristien kaikki julkaisut, Egyptiläisten Kuolleiden Kirja, pääsy vapaamuurareiden kirjastoihin, 'kaikki varteenotettavat ulkomaiset ja kotimaiset ufokirjat, laaja kirjo itämaista mystiikkakirjallisuutta, kaikki mahdolliset Vimana teokset/käännökset/'elohopean käyttö Vimanan voimanlähteenä jne.../Raudiven kaikki teokset, useimmat kotimaiset alan julkaisuista niin vapaaenerergiasta/Ufoista jne. myös kokemukset itse kokeilijana. NIIN:
ja siis 'MIELESTÄNI KOVANA KOMMENTTINA' OLEN NE KAIKKI LUKENUT! Oletko Sinäkin Ali tehnyt samoin?

Kuinkas ollakaan? En ole mainitsemistani ja Sinun esille tuomistasi dokumenteista löytänyt Ainuttakaan 'Vapaaenergiaa selventävää konkreettista mainintaa tai käytännön ohjetta, puhumattakaan käytännön sovelluksista esim.'asuntoenergiaan'!

6. Siis Miran seminaariinne tuomat uudet ja maan ulkopuoliset ja toimivat ja jopa esittelykelpoiset vapaenergiaratkaisut tarvitsevat ja vaativat myös laajaa kansainvälistä ´julkisuutta'. Ei vaan Sastamalassa,vaan nyt ja heti kaiken mahdollisen kansainvälisen ja kaikkien koko maailman globaalisen huomion!

7. Kun Sastamalan Seminaari saavuttaa kansainvälistä ja todella shokeeraavaa maaailmanlaajuista kiinnostusta, niin varatkaa ihmessä pikimmin ainakin koko Messukeskus ja lisäksi ainakin Jäähallit ja kaikki Areenat koko Suomessa ja tietysti kaikki koko maailman´pää foorumit!

Me koko omalta pienen Suomen Foorumimme taholta odotamme teille kansainvälistä menestystä Sastamalassa, ja me 'tyhmät vuosikymmeniä samojen asioiden kanssa turhaan pähkäilleet' tyhmät ja hörhöt vaivumme omaan ja ilmeisesti jo menetettyyn menneisyyteemme.

Nyt kun olen viimeinkin ymmärtänyt Sastamalan Suuren Sanoman kaikelle kansakunnalle, ilmoitan, että kun sain tällaisen suuren herätyksen foorumillamme, niin vetäydyn täysin pois foorumimme sanomaliikennöinnistä! Sehän on jatkossa harrastajilta täysin turhaa toimintaa, kun esim.Sastamala rulaa, ja kaikki on hallinnassa.

Foorumimme 'suorastaan' lapsellisen, kaikenkattavan viestinnän voinee myös poistaa kokonaan ikiajoiksi! Sehän oli 'vain hörhöjen 'riehuntaa, aikana 'ennen Sastamalaa'!!!!!

Toistan: Olen itse, ja henkilökohtaisesti lukenut ja yrittänyt ymmärtää kaikkien mainitsemieni teosten 'sanoman ja pääsisällön'! Suoraan omia ns. 'vapaaenergiakokeilujani/harrastuksiani tukevia suoranaisia viitteitä en ole löytänyt ainuttakaan! En aivan takuulla ole skeptikko, mutta yritän ymmärtää, missä mennään!

Sastamala tuo varmaan arvokasta lisätietoa myös 'vapaaenergia-asioihin', saammeko siis Sastamalanjälkeen Globaalin ratkaisun maailman energia-asioihin, jopa asuntotasolla on ainakin vielä hieman avoimena.

Kaikella kunnioituksella Sinulle Ali pyrkimyksissäsi.

Eki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 25.04.2019 07:14

Erkos, tartun pointtiin viisi, ilmeisesti et ole lukenut tätä kirjaa, etkä huomaannut siinä kirjassa kerrottua vapaaenergia laitetta, minä olen jopa testannut kuvatun kaltaista vehjettä ja ilmiö oli kyllä erikoinen.
Foorumilta jopa löytyy osia siitä protostani jolla testailin.


Whitley Strieber

Ne ovat täällä. Tositarina. (Transformation. The Breakthrough). Tammi, 1989.

Se oli ensimmäisiä kokeiluitani sen kaltaisella laitteella, ja tietysti onnistuin käräyttämään innostuksissani käämit..
#

niin ja blavatskyn salaisessa opissa kertomus John W. Keelyn vapaaenergia laitteesta,

missähän Erkosin silmät on harhailleet juuri silloin kun on ohittanut nämä kertomukset?
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

ViestiKirjoittaja tesla » 28.04.2019 23:16

Lisätkää hölmön tietoisuutta
oi gurut! Ei ole aikaa lukea jokaista maailman kirjaa
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 29.04.2019 00:02

Tässä taas yksi luettava kirja lisää:


Bill Donovan ,2004

Glimpses of Epiphany, ja sieltä erityisesti luku joka koskee Kowsky - Frostin kokeita kvartsikiteillä ja kvartsikivi lohkareilla
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

ViestiKirjoittaja erkos » 08.05.2019 01:10

Anna hyvä Siviili linkki po. teokseen! Peuhasin netissä tuntikausia. Toki löytyi esim. Amazonilta 40 € teos , mutta en löytänyt ainuttakaan linkkiä, josta siihen olisi voinut tutustua tai ladata!
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

EdellinenSeuraava

Paluu Uutiset ja uutislinkit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron