kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

Uutisia liittyen vapaaseen energiaan

Re: kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

ViestiKirjoittaja Ali » 12.03.2019 18:28

keksijä9 kirjoitti:Ja jos antamani linkki ei toimi niin se työpajan löytyy täältä: vapaaenergiatyöpaja2019.pdf
Ohjelma on muuten klo 10-18 molempina päivinä. Mira


Kuva
Ali
 
Viestit: 11
Liittynyt: 12.03.2019 18:24

Re: kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

ViestiKirjoittaja erkos » 12.03.2019 18:41

Poistettu
Viimeksi muokannut erkos päivämäärä 20.03.2019 14:43, muokattu yhteensä 1 kerran
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

ViestiKirjoittaja erkos » 20.03.2019 03:28

Poistettu
Viimeksi muokannut erkos päivämäärä 20.03.2019 14:44, muokattu yhteensä 1 kerran
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

ViestiKirjoittaja Ali » 20.03.2019 14:12

Terve Eki!

Kiitos mahtavista viesteistäsi. Pahoittelen että vastauksemme on viipynyt. Tänne foorumille tiedottaminen on Miran vastuulla, mutta hänellä onkin ollut muita kiireitä joten minä jatkan tästä. Ilmoittautumisesi on vastaanotettu ja vahvistamme sen maksun saatuamme. Voitko soittaa minulle 0400 614 676, niin sovitaan millaisen paketin haluat varata? Minulle voi lähettää myös sähköpostia muhali@me.com. Mikä onkaan Eki sinun vapaaenergiateknologiasi, jota haluat esitellä? Noita parapsykologisia juttuja voisi ottaa mukaan, jos aikaa jää. Ja tapahtuman videointi/striimaaminen olisi kyllä todella siistiä!

Tapahtuman virallinen sivu löytyy osoitteesta https://www.facebook.com/events/2636006483093168/
Esite on tuolla sivulla sekä tällä foorumilla ekassa vastauksessani. Laitan sen vielä tähän pelkkänä tekstinä:

==========================

KULTAISEN AIKAKAUDEN VAPAAENERGIATYÖPAJA 2019

Äitienpäiväviikonloppuna la-su 11.–12.5.2019, rakkaudesta Äiti-Maahan
Kultaisen Aikakauden Keskus, Kujalantie 90, Sastamalan Suodenniemi
Vetäjinä Mira Korhonen & Muhammad Ali

Työpajan tarkoituksena on löytää käytännön vapaaenergiaratkaisuja kiinteistöjen kaikkiin energiantarpeisiin, käyttäen harjoituskohteina esimerkkikiinteistöjä kuten Kultaisen Aikakauden Keskusta. Tapahtuma toimii myös ideariihenä vapaaenergiateknologiaa kehittäville projekteille.

Tapahtuma on suunnattu vapaaenergiateknologian kehittäjille, asiantuntijoille ja hyödyntäjille Suomesta ja ulkomailta. Otamme mukaan korkeintaan 30 osallistujaa.

Varsinainen ohjelma on molempina päivinä klo 10–18. Tilaisuus on kaikkia osallistava ja sisällöltään alustavasti seuraavanlainen (myös muuta aiheeseen liittyvää voi ehdottaa):
• Keskuksen ja sen kehittämishankkeen esittely
• eri vapaaenergiateknologioiden esittelyä
• työpaja 1: teknisten ratkaisujen räätälöintiä erilaisten kiinteistöjen tarpeisiin
• miten lainsäädäntö rajoittaa vapaaenergiaa, ja onko se luvanvaraista?
• rahoitusmahdollisuuksien esittelyä
• työpaja 2: vapaaenergiaprojektien ideointia
• näyttelyyn tutustumista ja verkostoitumista.

Esittelyn voi kukin tehdä omalla tavallaan — siihen voi kuulua esim. luento, video, keskustelu, demonstraatio… Ohjelma tarkentuu myöhemmin, kun esittäjät ovat tiedossa.

Ilmoittauduthan tapahtumaan 11.4.2019 mennessä Miralle – 044 333 9900 tai info9@suomi24.fi
Majoituksen voit varata Veli Heikiltä – 050 46 449 92 tai v.h.siren@gmail.com
Tietoja paikasta löydät osoitteesta [url]http://elämäntarkoitus.fi[/url]

Hinnat per henkilö:
• ohjelma 70 € koko viikonloppu
• ruokailu 30 € / päivä (2 x 10 € / pääateria, 2 x 5 € / välipala)
• majoitus 20 € / yö
• näyttelypaikka 0 € esittäjille (voi käyttää markkinointiin ja myyntiin)

Ole hyvä ja maksa oma osuutesi ilmoittautumisen yhteydessä tilille FI60 4503 0010 2137 38 / Elämäntarkoitus Oy. Kiitos!

================================

Tuossa näkyy päivien alustava sisältö teemoittain. Tarkoituksena työpajassa on, että jokainen asiantuntija esittelee omaa teknistä vapaaenergiaratkaisuaan, ja sitten ideoidaan sen kehittämistä ja soveltamista. Yksi ehdotus oli, että voitaisiin jopa rakentaa vapaaenergialaite paikan päällä, jos sellaista ei ole valmiina saatavilla. Tähän mennessä tapahtumaan ovat alustavasti ilmoittautuneet seuraavat vapaaenergiaosaajat:

Mira Korhonen: kristallienergia
Ville-Veli Saari: aikaenergiakone
Jukka Juntunen: komposti, kylmäfuusio, ym.

Eli kyllä tapahtuma tulee toteutumaan. Mukaan vaan kaikki nerot lyömään viisaat päämme yhteen! :)

Energisin terveisin, Muhammad Ali



erkos kirjoitti:Tässä Eki tervehdys.

Jos tuo seminaari sitten toteutuu, niin jos kiinnostusta löytyy, lisään mahdollisiin omiin juttuihini pari uunituoretta esitystä.

* EEG päähineilläni voimme tehdä (jo aikaisemmin kertomani lisäksi) esim. seuraavaa:
- jokainen osallistuja saa ohjata ajatuksillaan dronea (siis pienois helikopteria) esittelytiloissa

- tuon paikalle pari kasvia, ja jokainen osallistuja saa yrittää vaikuttaa ajatuksillaan (langattomalla EEG-päähineellä) kasveihin ja
saada ne 'juttelemaan ja reagoimaan (vastaanottopuolella kasveihin kiinnitettyinä 2 'pro-indikaattoria')

- voimme myös järjestää tietokoneen ruudulla (tai projektorilla) kahden henkilön välisen 'EEG-aivokamppailun'!
Siis kaksi henkilöä yrittää ajatuksillaan saada 'vastustajansa nujerretuksi'.(tästä kokeesta on monta varianttia, eli erilaisia
'kamppailuja, kilpa-ajoja jne....)

- tuon paikalle 3 kannettavaa, ja niihin asennettuna 126 erilaista vuorovaikutteista EEG-ohjelmaa vapaasti kokeiltavaksi' EEG-
päähineiden kanssa

* tuon paikalle myös sekä 'Alexeyn lentolaitteen' ja Parr-myllyn. Molemmilla on tarkoitus 'yrittää' esitellä 'nostovoimaa', joko lennossa
tai ainakin herkkään vaakaan liitettynä

* jos saan paineilmalaitteeni toimimaan, voimme kokeilla myös Vortex-putken toimintoja

* otan myös mukaan muutaman pienen Tesla kelan, jolla osanottajat saavat tehdä halutessaan omia kokeitaan?! Siis vaikkapa 'polttaa
näppinsä noin aluksi'!

* mukaan tulee myös 1 /2 'kummitusten kuuntelulaitetta. Vapaasti käytettäväksi halukkaiden toimesta

* minulla on valmis 'laitteisto/käytäntö telepatiakokeiden tekemiseksi.

* en tiedä järjestäjien tarkemmista suunnitelmista sen kummempaa?, mutta haluttaessa voin myös hoitaa tilaisuuden tapahtumien,
esitelmien jne. tallennuksen muutamalla videokameralla sekä realiaikaisen lähetyksen/pilvitallennuksen jälkipolville.
Jos ei ainustakaan muista 'aktiivisista osallistujista/esitelmistään/tekemisistään ei mitään tarkempaa lisätietoa heru, niin annetaan
olla minunkin puoleltani ja jatkan esitelmiäni taas vain parapsykologisen seuran tapahtumissa).

Kun mitään en ole kuullut ja jos 'keikka kusee', niin unohda koko juttu!

eki

p.s. Alustavaa tietoa löydätte esim. yhdeltä kolmesta sivustostani, tämä sivustoni on, kuten jo kerroinkin käännöstyöni alla 3 lisäkielelle, siksi 'off-line' jonkin aikaa) https://erkkikoskim2.wixsite.com/parafinn
(huom. kytkekää ääni päälle ja kuulette myös musiikkia jossa soitan mukana).
Ali
 
Viestit: 11
Liittynyt: 12.03.2019 18:24

Re: kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

ViestiKirjoittaja erkos » 22.03.2019 19:45

Tervehdys Seminaarinne järjestäjät1 Teillä on meininki omasta mielestäni ainakin jo montakin tasoa korkeammalla kuin tämän foorumimme jäsenillämme!

* Me raukat vasta yritämme löytää vastauksia vapaaenergian suuriin kysymyksiin ja kenties energiaratkaisiuihin, mutta Te olette aivan ilmeisesti jo montakin pykälää pidemmällä!

* Jos tulisin esittelemään semiaariinne, esim. 'Miten kahden kämmenen kokoisella pyramiidi-kennolla kaksi 100 W lamppua 'palaa ikuisesti', niin eihän se skaalamatta ja ilman jälkikehittelyä olisi millään muotoa 'pääteemanne mukaisiin 'kiinteistöjen energialähteeksi' nyt ja noin vain!

* Puhutte noin 30 osanottajasta! OK. Mutta kun nyt julkistamanne aiheet ovat vain:

- Mira kertoo yhteyksistään maan ullkopuolisiin neuvojiin
- Pääteemanne on 'Kiinteistöjen energian hoitaminen vapaaenergialla
Pääaiheita ovat 'kristallit'?
* Omat alustavasti ehdottamani 'Para-aiheet, kokeineen jne. oli toki tarkoitettu 'vapaa-ajan
viihdykkeeksi, ei seminaarin pääaiheiksi tietenkään lainkaan.

* Olen todella yllättynyt, jollei 30 osallistujan teemoista löydy ainuttakaan konkreettista,
pääteemanne mukaista esitelmää, demoa tai edes konkreettista mainintaa pääteemanne
otsikkoon liittyen!

En tiedä muista tämän foorumimme 'kokeilijoiden ja keksijöiden' mielipiteistä', mutta oma
mielipiteeni on ainakin tällä kertaa . EN OSALLISTU'.

Eki

p.s. Olen yli 60 V kokemuksellani, aktiivisena jäsenenä mitä monimuotoisissa seuroissa,seminaareissa, piireissä, kerhoissa, vapaamuurareissa, ja vastaavissa , esitelmistäni jopa stipedeja saaneena,
ja vaikka olen kaikissa mainitsemissani 'piireissä' ollut aivan takuulla aina takuulla ns. aktiivinen ja myös itse aktiivisesti kokeilijajäsen, niin ainutkaan ns. vapaaenergiateema ei ole tähän saakka saanut minua vakuuttuneeksi!
Ei myöskään tämän Seminaarin valmistelut!
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

ViestiKirjoittaja tesla » 23.03.2019 02:37

Eki sun stuffit rulaa! Sulle vois puuhata ihan oman esiintymisen. Ainakin MINÄ olisin paikalla viivana! On that you can trust me!
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 23.03.2019 09:36

erkos kirjoitti:
En tiedä muista tämän foorumimme 'kokeilijoiden ja keksijöiden' mielipiteistä', mutta oma
mielipiteeni on ainakin tällä kertaa . EN OSALLISTU'.

Eki

p.s. Olen yli 60 V kokemuksellani, aktiivisena jäsenenä mitä monimuotoisissa seuroissa,seminaareissa, piireissä, kerhoissa, vapaamuurareissa, ja vastaavissa , esitelmistäni jopa stipedeja saaneena,
ja vaikka olen kaikissa mainitsemissani 'piireissä' ollut aivan takuulla aina takuulla ns. aktiivinen ja myös itse aktiivisesti kokeilijajäsen, niin ainutkaan ns. vapaaenergiateema ei ole tähän saakka saanut minua vakuuttuneeksi!
Ei myöskään tämän Seminaarin valmistelut!



Näinpä näin, järjestäjät ovat menossa per*e edellä puuhun.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

ViestiKirjoittaja erkos » 23.03.2019 23:26

Kiitos tuestanne Tesla ja Siviili.

Eki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

ViestiKirjoittaja Ali » 25.03.2019 00:53

Terve ja kiitos vastauksestasi!

Meistä järjestäjistä tuntuu, että tämän työpajan aika on nyt. On aika siirtää toiminta isommalle vaihteelle. Jos ei nyt, niin milloin sitten?

Mikäli tapahtuman järjestelyissä ilmenee parantamisen varaa, otamme kehittämisehdotukset kiitollisina vastaan.

Terveisin Ali



erkos kirjoitti:Tervehdys Seminaarinne järjestäjät1 Teillä on meininki omasta mielestäni ainakin jo montakin tasoa korkeammalla kuin tämän foorumimme jäsenillämme!

* Me raukat vasta yritämme löytää vastauksia vapaaenergian suuriin kysymyksiin ja kenties energiaratkaisiuihin, mutta Te olette aivan ilmeisesti jo montakin pykälää pidemmällä!

* Jos tulisin esittelemään semiaariinne, esim. 'Miten kahden kämmenen kokoisella pyramiidi-kennolla kaksi 100 W lamppua 'palaa ikuisesti', niin eihän se skaalamatta ja ilman jälkikehittelyä olisi millään muotoa 'pääteemanne mukaisiin 'kiinteistöjen energialähteeksi' nyt ja noin vain!

* Puhutte noin 30 osanottajasta! OK. Mutta kun nyt julkistamanne aiheet ovat vain:

- Mira kertoo yhteyksistään maan ullkopuolisiin neuvojiin
- Pääteemanne on 'Kiinteistöjen energian hoitaminen vapaaenergialla
Pääaiheita ovat 'kristallit'?
* Omat alustavasti ehdottamani 'Para-aiheet, kokeineen jne. oli toki tarkoitettu 'vapaa-ajan
viihdykkeeksi, ei seminaarin pääaiheiksi tietenkään lainkaan.

* Olen todella yllättynyt, jollei 30 osallistujan teemoista löydy ainuttakaan konkreettista,
pääteemanne mukaista esitelmää, demoa tai edes konkreettista mainintaa pääteemanne
otsikkoon liittyen!

En tiedä muista tämän foorumimme 'kokeilijoiden ja keksijöiden' mielipiteistä', mutta oma
mielipiteeni on ainakin tällä kertaa . EN OSALLISTU'.

Eki

p.s. Olen yli 60 V kokemuksellani, aktiivisena jäsenenä mitä monimuotoisissa seuroissa,seminaareissa, piireissä, kerhoissa, vapaamuurareissa, ja vastaavissa , esitelmistäni jopa stipedeja saaneena,
ja vaikka olen kaikissa mainitsemissani 'piireissä' ollut aivan takuulla aina takuulla ns. aktiivinen ja myös itse aktiivisesti kokeilijajäsen, niin ainutkaan ns. vapaaenergiateema ei ole tähän saakka saanut minua vakuuttuneeksi!
Ei myöskään tämän Seminaarin valmistelut!
Ali
 
Viestit: 11
Liittynyt: 12.03.2019 18:24

Re: kutsu vapaaenergia seminaariin/työpajaan 11-12.5.-19

ViestiKirjoittaja erkos » 25.03.2019 16:16

Näin se vaan on ainakin tälläkertaa Ali.

* Noin suurimerkityksellisen tapahtuman suunnittelun ja julkaisun tulee tapahtua 1/2 - 1 vuosi aikaisemmin, jotta sinne saa '30 asiallista esitelmöijää.

* Se mitä tarvitsette mukaan on aivan ehdottomasti ainakin:
- valtiovallan edustajia
- valtapuolueiden poliitikkoja
- suurten energiayhtiöiden, kuten Helen, Fortum ym. edustajia
- Rakennusliiton johtoa
- kansainvälisiä yhteyksiä ja yhteistyökumppaneita

Eki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

EdellinenSeuraava

Paluu Uutiset ja uutislinkit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron