Re: Magnetroninen moottori / generaattori
Lähetetty: 06.12.2010 22:10
Kuvassa T-hopan vauhtipyöräasetelma.
On ollu urbaani huhu, että ekaversioitten kelat olsi síjoitettu lohkon valuun sinne vauhtipyörää vasten,
tuo kuvan versiohan on omassa peltikotelossaan irrallaan lohkon takaosasta, eli valu on erilainen,
tällä ekaversiolla oli sellainen ominaisuus, että kammesta pyöräytettyä se jäi pyörimään.
Ilmeisesti siitä tuli sellanen että sitä ei pystytty hallitteen ja se kulki niimmaan perskuleesti.
Ilman että sytkää ees kytki päälle, parhaimmat huhut on että siitä lähti pihalle noin 40 heppaa (ilman bensaa)
On ollu urbaani huhu, että ekaversioitten kelat olsi síjoitettu lohkon valuun sinne vauhtipyörää vasten,
tuo kuvan versiohan on omassa peltikotelossaan irrallaan lohkon takaosasta, eli valu on erilainen,
tällä ekaversiolla oli sellainen ominaisuus, että kammesta pyöräytettyä se jäi pyörimään.
Ilmeisesti siitä tuli sellanen että sitä ei pystytty hallitteen ja se kulki niimmaan perskuleesti.
Ilman että sytkää ees kytki päälle, parhaimmat huhut on että siitä lähti pihalle noin 40 heppaa (ilman bensaa)