Keppe-moottoriprojekti

Nikola Teslan patentteja ja keksintöjä sivuavat aiheet

Re: Keppe-moottoriprojekti resonanssissa

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 29.09.2010 19:38

Tää mun vastine hiukka sivuaa aihetta siltä osin että kuinka voidaan parantaa sähkömoottorien hyötysuhteita entisestään tai jopa riistää magneettisen massan elektronispineiltä lisäenergiaa jolloin sähkömoottorista tuleekin pyörivä lämpövoimakone !!!

Kun tämä magneettinen resonanssi osuu kohdalleen niin moottori alkaa ottamaan ympäristöstä lämpöenergiaa, eli moottori jäähtyy pyöriessään mutta ottaakin verkosta vähemmän sähkötehoa kuin mitä minkään carnot kaavan mukaan voisi edes tapahtua, tuottaakseen enemmän akselitehoa vähemmällä sähköllä, mutta ei kuitenkaan ole ylihyötysuhteelline kone.

Oliko monimutkaisesti esitetty?

no jospa kuvaliitteet alla vähän antais teoreettista pohjaa tälle väittämälleni :P

Kuva

¤
Kuva

¤

Kuva

että tälleen.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Keppe-moottoriprojekti

ViestiKirjoittaja japakka » 01.07.2022 14:36

penttinen on oikeassa. Eihän 50% hyötysuhteella sähkömoottreissa tee mitään. Tosin pienimmät moottorit ovat tuota tasoa - pitää tehdä halvalla ja siten huonoista materiaaleista. Teollisuuden suuremmat moottorit, jotka käyvät jopa 24/7 ovat >95 %. Itse kehitin massiiviroottorisen 250 kW version, jolle laboratorio-olosuhteissa mitattiin 96,5%. Olen myös seurannut; taitaa olla kusetusta, jos SUURIN aikaansaatu on 60 W onnettomalla hyötysuhteella. Ainoa markkinointikeino eri puiden värinen jalka. Että silleen ...
japakka
 
Viestit: 2
Liittynyt: 01.07.2022 14:21

Re: Keppe-moottoriprojekti

ViestiKirjoittaja japakka » 01.07.2022 16:14

Tä ? Ottaa ympäristöstä lämpöä ja jäähtyy ! Eikö tässä ole ristiriita ? Ja termodynamiikan vastaista. Ilmavälin ja ilmakierron avullahan roottorihäviöt poistetaan.
japakka
 
Viestit: 2
Liittynyt: 01.07.2022 14:21

Edellinen

Paluu Teslan teknologia

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron