Tee se itse!?

Valvoja: Yllapito

Tee se itse!?

ViestiKirjoittaja Badderikomu » 12.09.2013 13:34

Moro! Olen uusi täällä :)
Hyvä että tällanen foorumi on olemassa!

Noniin asiaan, eli minkälaisen vapaaenergia laitteen pystyn rakentamaan itselleni varasto olosuhteissa, elektroniikasta ja sähköstä on jonkinlaista tietoa jopa koulutusta. Ihan että pääsisi vähän makuun ;) Vai onko kaikki laitteet vielä niin vaikeita toteuttaa että paja olosuhteissa tämmöinen ei onnistu? Tiedän että vastauksia saattaisi löytyy foorumilta, mutta olen uusi täällä ja hieman malttamaton :) Aihe on todella lähellä sydäntä!
Kiitos.
Badderikomu
 
Viestit: 5
Liittynyt: 10.09.2013 09:21

Re: Tee se itse!?

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 12.09.2013 23:53

Huomenna liitän tähän vastaukseen vielä kuvan, mutta yksinkertaisimmillaan voit pistää kaksi toroidimagneettia vaikka harjanvarteen päällekkäin niin että toroidimagneettien reikien läpi menee pyöreä harjan varsi tai vaikka muoviputki, ja magneetit asettelet hylkivät puolet vastatusten, jolloin systeemistä muodostuu ikäänkuin näkymätön jousi.

Siinäpä sitten pähkäilemään mistä siihen alempaan magneettiin riittää energiaa pidättelemään ylempää magneettia koholla alemman päällä?

Samoin voi mietiskellä mistä atomit saavat energiaa pitääkseen elektronit kiertoradoillaan, sillä jos atomit eivät jostain saa energiaa, niin elektronit putoavat välittömästi ytimeen, sama juttu aurinkokunnassa, mistä planeetat saavat energiaa että niiden kiertolaiset eivät törmää planeetan pintaan.

Lyhyt vastaus ZPE.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Tee se itse!?

ViestiKirjoittaja Badderikomu » 13.09.2013 15:15

Energiahan tulee 0-piste kentästä, jumal voimasta, pimeän energian virtauksesta, miksikä sitä ikinä haluaa kutsua. Mekaniikka ei niinkään kiinnosta, kunhan ne magneetit vain tekevät mitä tekevät. Kaikki on energiaa ja kaikella on myöskin vetovoimaa suuntaan tai toiseen. Ajatuskin on energiaa...

Lähinnä olisin kiinnostunut vapaa energia generaattoreista mistä saa jännitteen ulos ja vieläpä mielellään amppeerien kanssa. Esimerkiksi tuommoisia http://www.mag-power.com/ http://youtu.be/-bsfEkePMjs sivuja selaillessa tulee mieleen että onko nästä vehkeistä oikeesti johonkin? Ja onko kukaan esim. foorumilaisista toteuttanut näitä oikeasti?

:)
Badderikomu
 
Viestit: 5
Liittynyt: 10.09.2013 09:21

Re: Tee se itse!?

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 13.09.2013 18:10

Kuva

kelluvamagneetti1.jpg

#

Kuva

Kelluvamag2.jpg

#

Tähänhän nämä useimmat Bedinit, Howard johnsonit, Perendevit ja MEGit perustuu, magneettisiin veto- ja hylkimisvoimiin, joiden sitten kukin omalla tavallaan on saanut kenttävoimakkuuden vaihteluilla tuottamaan joko suoraan sähköö tai pyörivää liikettä.

Yllämainituissa kuvissa "näkyy" kun näkymättömät magneettiset voima hylkii toisiaan,

Tätä tasapainoa mikä vallitsee kahden toisiaan hylkivän kentän välillä, on kuitenkin mahdollista järkyttää, Tesla rakensi pyromagneettisen generaattorin, hän järkytti tätä tasapainoa lämmön avulla, jotkut ovat yrittäneet samaa äänen avulla (ehkä onnistuen), vieläpä jotkut ovat käyttäneet voimakkaita jännitepulsseja saaden magneettikentän voimakkuuden heikkenemään hetkellisesti, mutta heti palautumaan kuitenkin ennalleen.

Mikä tahansa näistä mainituista keinoista onnistuu, mutta on kokonaan toinen juttu että saadaanko energiaa enemmän ulos kuin mitä magneettikentän heikentämiseen menee.

Alla siis Teslan versio

#
Kuva

Thermo magnet1.jpg

#
Kuva

thermo magnet2.jpg

#JA vielä lisäksi tämä Teslan viimeisin malli kattilasta joka muuttaa lämmön magnetismin avulla sähköksi:

Kuva

pyromagn.jpg
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Tee se itse!?

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 16.09.2013 17:45

Badderikomu kysyi että onko foorumilaiset itse tehneet tai kokeilleet näillä OU vehkeillä, no omalta kohdaltani voin kertoa että minä ainakin olen, tosin huonolla menestyksellä, mutta ei se sitä tarkoita etteikö joku muu olisi onnistunut.

Itse olen osallistunut esimerkiksi tämän kokeilun järjestelyihin:
https://www.youtube.com/watch?v=Z3_exKrdvTs

Tämän koejärjestelyn pystyy toteuttamaan pajaolosuhteissa, eri juttu on tietenkin noiden tarvittavien mittalaitteiden hankinta, putkioskiloskoopin voi halvimmillaan saada varmaan viidelläkympillä käytettynä jostain, mutta tuo Jennings mittalaite pitäs vaikka itse väsätä joistain sopivista komponenteista, kuten tyhjöputkikondensaattorista (50 nanofaradia).

Jännitettä tulee aivan hirveästi mutta virtaa ei ollenkaan.
Tämän lisäksi olen kokeillut vetyelektrolyysereillä.

Mutta niillä OU laitteilla jotka tuottaisi suoraan takaisin sähköä, kun ensin niihin laitteisiin syötetään sähköä, en ole onnistunut OU ilmiötä tuottamaan (siis todistetusti).
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Tee se itse!?

ViestiKirjoittaja penttinen » 20.09.2013 20:04

Moro. Kyllähän noita kaikenlaisia OU laitteita on tullut rakennettua. Sähkö ja sähkötekniikka on hyvin tuttua aika laajastikin minulle. Mekaniikka ja magnetismikin on tuttua.

Ainoa, josta olen saanut enemmän ulos kuin sisään, on kylmäfuusiokokeilut.
MEG, Palman n-kone (homopolaarinen kerrattu generaattori) Faradayn kiekkogeneraattori, Rotoverter, Pantone (vesi-bensa emulsio polttomoottorissa), Mekaanisia mutkikkaampia "ikiliikkujia" magneeteilla, jne.. kaikkea en edes muista nyt, mitä olen rakentanut. Ainakin näistä yllämainituista osaan selittää, miksi ne ei tuota ilmaista energiaa.

Searlin koneen protokin, joka nyt on Siviilillä. Siitä ei ole tullut selvää. Tesla on aika hyvin luettu, joskin Siviili tietää jotain enemmän.

Näissä rakentamisissa on ollut oppiminen ja tutkiminen pääasiallinen nautinto. Ja paljon sitä on tullut opittua mukavalla tavalla. Täällä on jossain ketju, jossa selittelen sähköisten OU laitteiden mittausvirheitä, ja niistä johtuvia ylihyötysuhteita.
penttinen
 
Viestit: 779
Liittynyt: 16.09.2009 22:13

Re: Tee se itse!?

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 26.09.2013 17:38

Jos Badderikomun pajaan mahtuu Auto, niin rakenna toki tämmöinen, sitten voi latailla vaikka vanhoja akkuja:

http://waterpoweredcar.com/herman.html#herman
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Tee se itse!?

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 27.09.2013 09:38

Tästä onkin penttinen vetäny jo kerran herneet nenään, mutta en voi mitenkään olla ottamatta sitä uudestaan puheeksi:

http://www.youtube.com/watch?v=Q84BScZozM4

magneettinen resonanssi ja Hector Torres
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Tee se itse!?

ViestiKirjoittaja penttinen » 27.09.2013 23:37

Hehe, mä jankkasin vaan siitä resonanssista ja siinä olevasta vaihesiirrosta, joka usein mielletään OU:ksi ensisilmäyksellä. Mun nenä on aika huono kasvualusta näköjään, sillä herneet ei ole sinne juurtuneet koskaan pysyvästi.
penttinen
 
Viestit: 779
Liittynyt: 16.09.2009 22:13

Re: Tee se itse!?

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 28.09.2013 10:01

Se alkaa paremminkin tästä koko videosarja

https://www.youtube.com/watch?v=Lvr5KDdMJa4

pääsee asian ytimeen kun katsoo kaikki videot Part 1 .... Part 12 saakka, ellei sitten ole tulossa tekijältään vielä lisää videoita.

Jussille, minua kiinnostaisi kovasti, että mistä lähteestä löysit Nikola Teslan toteamuksen 3.6.9 suurenmoisuudesta ja avaimesta universumiin.
voisinko saada kyseisen tekstin alkuperäisenä englanninmurteella, se auttaisi kovasti tuolla ulkomaisilla keskustelufoorumeilla, jotta englanninkielisetkin sais tietää mitä tarkoitan.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Seuraava

Paluu Vapaa keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron