heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

Valvoja: Yllapito

Re: heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 10.11.2019 13:08

Kissakuvat tänne erkos, ne on väärässä narussa.

¤

Eilen asensin kattoon tämmöisiä Ufoja:


https://www.latter.fi/products/valgusti ... ighbay-ufo
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

ViestiKirjoittaja erkos » 18.11.2019 15:49

Kiitos Siviili UFO tiedosta.

Noihin ufoihin minäkin usko!

eki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

ViestiKirjoittaja koskimo » 29.08.2020 22:41

Tämä vastauksesni ei kenties oikein kuulu foorumillemme, mutta kun Siviili heitti aikanaan 'kissakysymyksen', niin täässä pari omaa kommenttiani!

Enpäs muista olenko jo aiemmin vastannut Siviilin pyyntöön? * Tänne ne Kissakuvat!
Niinpäs siis rupattelen hiemn omista kissakokemuksistamme!

Perheellämme on jo vuosikymmeniä ollut kissoja rakkaina lemmikkeinä ja olemme nykyään todellisia 'Kissafaneja'! Eikä syyttä!
Olen jo haudannut useammankin kissamme haudan lepoon, mutta perheessämme on aina ollut tilaa uusille tulokkaille.

Kaksi kissa olemme pelastaneet parempiin koteihin, ja nykyiset kissa veljekset ovat koko perheelle 'aivan kaikki kaikessa'.

Kun nämä nykyiset kissaveljekset Loimaalta haimme ja otimme huostaamme. niin ehdoton vaatimus oli, niitä ei saa erottaa toisistaan!
Toteamus: meillä on kissa kaksoset - parempaa emme voi edes ajatella = jos on kyseessä 'kissa kaksoset/veljekset' niin
kissarauha on taattu, ovat ihmisystävällisiä takuulla, hoitavat toisiaan ja ovat takuulla parhaita kavereita koko perhelle! Näin ON!
Tämän Päivän uutisissa Poliisi jopa taas toitottaa, 'älkää jättäkö kotieläimiänne heitteille talveksi'!
Jos ennakoidaan, että Suomessakin jätetään 20.000 kesäkissaa kuolemaan pakkasiin, niin asia on todella inhimillisesti
ajateltuna todella ainakin minulle 'painajainen sen täydessä mittakaavassa'!

Kaukaisessa antiikin maailmassa on kissoilla esim. aina ollut todella vankka asema, jopA KUNINKAINEN!
Esim. Egyptisä sai jopa kuolemantuomion kissan tappamisesta!
Keskiajalla kissoihin yhdistettiin esim. 'magiaan liittyvi'ä huuhaa yhteyksiä jne.
Nykymaailmassa kissojen suosio lemmikkeinä kasvaa kasvamistaan!

Siviili kun kysyi minun/perheemme kissojemme kuvista, niin tässä pari nykyistä veijariamme!

Toki nämä misumme ovat jo hieman kasvaneet, mutta kuvieni PÄÄSANOMA ON jokaiselle Ihmiselle:

* JÄTTÄISITKÖ SINÄ NÄMÄ KAKSI KISSAVELJESTÄ KUOLEMAAN LOIMAAN TALVEEN, josta ne löydettiin!
Me emme jättäneet, ja olemme siitä ikuisesti iloisia!

Eki
Kuva
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 30.08.2020 03:14

Niin montakos Sielua kissalla onkaan, kun kuusi henkeä niillä sanotaan olevan?
Pääseekö Kissakin taivaaseen?

Kyllä maailmasta löytyy sielullisiakin olentoja pelastettavaksi asti, ja sellaisten pelastamisesta saa enemmän irtopisteitä kuin kahden kissan pelastamisesta, kissat tyypillisesti vapaana liikkuessaan tuppaa syömään linnunpoikasia lintujen pesistä, jaa onkos kissan elämällä enemmän väliä kuin linnunpojan elämällä?

Ihminen tahtoo tylsyyksissään niin kovin mielellään sotkeutua luonnonjärjestykseen ja muuttaa arvomaailman aivan päälaelleen.

En minä sillä etteikö kissoja sais ihmisasumuksissa pitää, mutta ei se mikään luonnollinen ympäristö ole, betonikuutiossa asua, ilman että pääsee ikinä pihanurmelle kirmaamaan.

Asioilla on puolia ja toisiakin puolia.

Tämmöistä huumoria tänään, höh höh...
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

ViestiKirjoittaja koskimo » 30.08.2020 17:40

Kyllä meidän kissat on aina kesäisin päässeet 3-4 kk mökillämme 'kirmauilemaan'.

Eki
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 16.09.2020 12:50

Koronavilkku sovellus älypuhelimeen

Itse en tuommoista asenna, en halua elää kuin säikky aropupu, etten linnoittautuisi mökkiini ja tulisi vieläpä Mökkihöperöksi, katsotaanpa vaan kunhan aikaa kuluu kuinka ihmisistä tulee todella säikkyjä kun älypuhelin alkaa piipittä tietyllä tavalla, siinä tulette vielä näkemään minkälaatuista vainoa tulette kokemaankaan ja hyljeksintää, jos seurassanne jossain hississä kohtaatte henkilön jonka koronavilkku alkaa väpättämään, eikä teitä muita ole siellä kuin muutama, kaikki katsovat toisiaan pelokkain inhoa värisevin sieraimin, yrittäen pidättää hengitystään, ennenkuin pääsevät pujahtamaan hissistä ulos, ihan erilaista kuin hississä piereskelyssä.

terveisin: Pierre S. Kelijä
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

ViestiKirjoittaja tesla » 17.09.2020 05:46

Siviili sä oot sankari!

Pitää kirjoittaa itse oma sovellus kännykkään. Oma välkky-vilkku! Semmoinen ihan missä tahansa piipittävä vempele. Samaa ääntä ja pakokauhua
kaikille. Mietipä miten voi näytellä ja kiljua ilman järjellistä syytä! ;DD Tai sitten vielä parempi idea! Viirus kännykkään! Mahtimenoa koko rahalla ja heleää raikasta nuoruuden villiä naurunremakkaa - porukka
pinkoo pakosalle vaikka kukaan ei aja takaa. Tämä muuten tuo suoraan mieleen taas kerran kohdan Raamatusta:

Kuningas Salomon sananlaskut 28:1 Jumalattomat pakenevat, vaikka ei kenkään aja takaa, mutta vanhurskaat ovat turvassa kuin nuori jalopeura.

28:2 Rikkomisensa tähden maa saa kierrätettäviä EU-ministereitä paljon, mutta yhden ymmärtäväisen miehen taidolla järjestys kauan pysyy ¨ Tesla Junior kuninkaaksi!

tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

ViestiKirjoittaja koskimo » 17.09.2020 22:16

Tesla! Aforismisi ovat todella hienoja ja vailla vertaa!
minä ainakin nautin joka ikisestä!

p.s. Magnetizerisi projekti sai 'uutta voimaa ja eloa', sillä tänään saapuivat nuo kaivatut laitekotelot!
Nyt lähti kasaaminen siis käyntiin ja asia etenee.
Aikataulusta en vielä lupaa mitään tarkka aikamäärää, mutta homma on nyt vihdoin
hanskassa, komponentit käsillä, ja eikun 'poraamaan ja kolvaamaan... ja toivon, että
pian 'kaikki kipusi ja vaivasi' jäävät unholaan!


(Tää kommenttini tuli nyt 'huumori-osiolla' , mutta itse asiassani ei ole mitään
edes huumoriin viittaavaa, vaan toivottavasti täyttä apua moniinkin vaivoihisi19.

eki - alias koskimo - alias erkos ......

p.s. Jos Siviili lukee tämän sanomani, niin kysymys Sinulle on jo toiseen kertaan?
Oletko kiinnostunut saamaan tämän projektini Magnetizerin ilmaiseksi omaksesi?
Jostain kumman syystä 'olin tuntevani, että suhtauduit tähän tarjoamaani täysin
'ilmaiseksi tarjoamaani Joululahjaani' melko penseästi! En ymmärrä? Tyhmä kenties olen.
Varsinainen kysymykseni on. Jos ja kun näitä vempeleitä rakennan 3 kpl,
niin ei ne itsestään synny vaan vaativat monia monia tunteja, mekaanista
ja sähköistä rakentelua jne. eli en millään viitsi uhrata aikaani turhaan
rakenteluun, jos kiinnostusta ei Sinulta löydy!
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 20.09.2020 01:48

En ole ensimmäisten tarpeessa lahjoituksen suhteen, joten tarjoa magnetizeria ensin jollekkin muulle, turhaa ja turhaa väsäämistä, no miten sen nyt ottaa, on sille värkille muitakin ottajia?
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

ViestiKirjoittaja tesla » 20.09.2020 03:16

Minä taas oireilen niin peeär*que?leesti odotan kuin jälleensyntymistä mokomakinKukakinSankarikin Erkos-veljen sydänmentytysten tahtia, sitä hiljaista tasaista dun-dun-dun - äänetöntä ilman rintaan päätä kiinni, tuota naputusta.
Milloin saanen tuon unten avun, maagisen rasian viereeni sykyttämään? Kodissani viuhoo viisGee, jättimäinen taajuusmyrsky ja voi! Sen nähdä omin silmin jo voi.
Kohota katseesi taivahalle. Menen meren rannalle noin kilometrin päähän valoista ja katsele ilmaa ! Jättimäinen välkehdintä. Koko taivas räpisee! Välkkyy. SEn tosiaan nähdä voi!
Kuoleman supersädekenttä. Mikrometristä kymmenmikrometriin, millimetristä metriin ja metristä hektometriin, hektometristä kilometriin säteiden pituus ja leveys ja korkeus.
Eikö mikään enää riitä tässä kuoleman rantakaupunkilammikossa? Ovatko ihmiset tulleet aivan hulluiksi?!?!?
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron