Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

Valvoja: Yllapito

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja koskimo » 22.10.2020 14:05

Hyvää asiaa taasen Siviili, kiitokset.

Kyllä minäkin 'nuorena, silloin T.K. Laakson aikaan, rakentelin useitakin Lakhovsky keloja.
Eri kokoisia painopiirilevyille syövyttäen. Suurin oli muistaakseni luokkaa 50 cm. Minulle oli
isoisältäni jäänyt perinnöksi 'suurtaajuus/UV jne. hoitolaite monine lasisine antureineen.
Sen 'powerina' oli verkkomuuntajasta tehty 'kipinöivä summeri' ja siitä kaapelointi noihin 'hoitoputkiin ja
myös keloihini. Tuloksista en muista mitään kerrottavaa!

Tuosta 'leikistikin' mainitsemasta 'solfeggio soittimesta' sen verran, että en toki tarkoittanut mitään pelkkää
kela/konkka/vahvistin hommaa sellaisenaan, vaan toki mukaan tarvitaan oskillaattori (esim. yhdestä CMOS-
piiristähän saa helposti 4 oskillaattoria jne. Tarkoitin tarkemmin sanottuna sitä, että 'solfeggio soitin' kela-
viritteisenä antaisi äänitaajuuksien lisäksi 'magneettista säteilyä'! Pelkkä vastus/konkka oskillaattorihan ei
sellaista antaisi (kenties, jos vahvistimiin kytketyt kaiuttimet 'jotain magneettistakin säteilisivät' ......
Ei sellainen 'solfeggio soitin ole minulle lainkaan ajankohtainen, kunhan 'juttelin'.

***** Se Prisma linkkisi ei juuri nyt toimi, siellä on ATK-huolto menossa.
*************

Olen käyttänyt sekä aikaisemmissa, että 'uudemmissa' Magnetizer projekteissa' perinteisiä kelaratkaisuja.
Esim. näissä 'uudemmissa' esim. erilaisten releiden valmiita keloja.
Annappas lyhyt vastaus?

* Magnetizerissa on 'tavallinen meltorautasydäminen kela ja se 'säteilee ympäristöön' miten lie!
* Tehdään sama homma korvamalla saman kelarungon ja ytimen kela bifiliaarisella. Muuttuuko esim.
säteilykuvio, onko modulointi tehokkaampaa, ulottuuko kenttä pitemmälle jne.?

Palaillaan, eikä tällä asialla ole minkäänlaista 'aikataulua'!

Terveisin

Eki
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja tesla » 22.10.2020 20:52

Noh. Tässäpä tätä vastailee semmoinen keloilla leikkivä. Bifilaari on tehokkaampi. Tuplasilmukka antaa enempi.
Pistä semmoisella. Et jää katumaan. Momenttitesteissä kun ammuttiin pulikoita bifilaarit jne ampuivat tuplat pidemmälle kiihdytettävää kappaletta.
Enough reasons?

Erkos mitääääähähähähähähh???????????? Sinulla on T.K Laakson (oletan Tero Kristian) Laakson aikaan isoisältäsi jäänyt perinnöksi jotain megatärkiäää?

Milloin näytät minulle tämän kapistuksen?"?!? Eihän tämä voi olla totta"! Siis oikiasti jollain on jotain noin ihmeellistä! Wau! Se ei ole ihme niitä
ei enää rakenneta.

Solfeggio-soitin? Äh ...edellisellä sivulla lienee. Katsonpas tämän viestin kirj jälkeen. Tee Ekimään solfeggio-soitin-magnetizer kun joskus kerkiät.
Semmoinen on luokkaa maailmansensaatio.
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja koskimo » 24.10.2020 15:06

Teslalle erityisesti.

’Solfeggio soitin’ a’la Erkos.

En minä ’Kovolla tehtävää solfeggio soitinta rupea rakentelemaan! Olen tavallaan ’solfeggio soittimen jo aikaa sitten tehnyt’!

Toteutukseni:

* latasin netistä ’solfeggio’ signaaleja (ääniä siis). Omat tuottamani taajuudet katsoin niin ’epätarkoiksi’, että käytin ’valmiita tallenteita’.
(Se, että ovatko nuo ’Viralliset solfeggiotaajuudet sitten ’tarpeen hertsin tarkuudella, epäilen hieman! (Siviilikin mainitsee omista kokemuksistaan, mutta miten tarkkoja
nuo taajuudet sitten ovat, herättää ainakin minulle kysymyksiä? Siis jos näitä taajuuksia synnytetään esim. Metallikulhoilla, metallisauvoilla (ääniraudoilla) jne. Niin on
aivan takuuvarmaa, ettei muutamien hertsien poikkeamilta voida välttyä, on lämpölaajeneminen, ulkoiset olosuhteen muutokset, mekaaniset muutokset jne…..)

* käytin niiden taajuuksia ’instrumenttien niminä’

* esim. Magic Music Maker ohjelmalla on todella helppoa ’säveltää’ omaa musiikkiaan.

* eli ’siitä vaan mättämään aikajanalle halutun mittaisia ääniä halutuille ääniraidoille’ – kuten Siviili usein toteaa ’helppoa kuin heinän teko’!

* tehdyille ’solfeggio kappaleille ja musiikkiteoksilleen’ voi sitten helposti äänittää mukaan esim. laulua/omaa soittoa jne.

Kun jo melko kauan sitten tekemäni projektin kaivan esiin, niin lähetän foorumille kuultavaksi muutaman ’oman solfeggio sävellykseni’!

https://www.magix.com/us/sem/music-make ... 38144b5ef4


************
Noista mainitsemistani kelarungoista ei sen enempää tällä kertaa, paitsi, että esim. tästä linkistä löytyy monen monta kokeiltavaa projektia kenties.
https://fi.pinterest.com/pin/798685315150717798/

Palaan pian muissa asioissa

Eki

Tässä esimerkki 'solfeggio musiikista' https://www.youtube.com/watch?v=iXL_MupS6NQ

(Solfeggio musiikki on hyvin bassopitoista, eli kuulokkeet päähän ja volumit kaakkoon!)
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja koskimo » 29.11.2020 02:50

Moikka.

Tässä Eki, erkos, Koskimo jne... koska alkuperäinen käyttäkirjautumiseni ei 'syystä
MIKÄ LIE' ENÄÄ KELVANNUT, ja niinpäs jatkan 'nimellä' Koskimo.

Olen pahoillani, mutta aion jättää omalta osaltani foorumillemme tekemieni asioiden
kaikki päivitykset. (Omat kokeiluni ja muut tekemiseni toki jatkuvat entiseen tahtiin,
mutta en katso foorumimme enää olevan juuri oikea paikka kertoa enää mitään omista asioistani,
kokeiluistani, uutisista jne. Olen osallisena ja toimijana myös monilla kansainvälisillä foorumeilla,
mutta nyt tuli 'oman foorumimme yleisen passiivisuuden' takia stoppi raportoinnissa meikäläiselle!

Eipäs liene haitanne kuin siinä mielessä, että nuo jutteluni, joille on tullut melkoisesti
jopa lukijoita! kun mainitsen foorumimme ulkopuolisen 'yleisen kiinnostuksen', niin mielestäni olen
saanut 'ainakin jonkinmoista lukijakuntaakin kenties'!?

Tässä tarkoitan vain sitä, että kun foorumimme on jo syntymästään saakka ollut melkoisen
tavallaan hiljainen?!

Olen itse ollut liittymiseni jälkeen ollut eräs noita aktiivisen kiinnostuksen ja vastaustenkin herättäjiä 'toivoakseni'?
Ja palautteena olen saanut:

- omille 'naruilleni' melkoisesti 'ainakin kävijöitä'! Todellisesta Kiinnostuksestaan en tiedä toki!
* sanomillani on käyntejä ainakin seuraavasti:

- 16.802
- 84.635
- 32.641
eli yhteensä arviolta minimissään 134.077 katselukertaa, 'mille lie höpötykselleni'.
Ja poissa ovat kaikki omat sadat kommentointini ja vastaukseni!

Tarkoitan tällä sanomallani vain ja ainoastaan viestittää foorumimme täysin passiivisile
kävijöille:
* eikös teillä todellakaan ole itsellenekään mitään Omaa Kerrottavaa? Käytte sivustolla jatkuvasti!
(Jussik5 käyntiseuranta kertoo, että meillä on 'lukemattomia kävijöitä Koko Ajan!
Niin Suomesta kuin koko maailmankin laajuisesti!
(Mutta eiväthän nuo 'Itämaailman vierailijat kommentoi, imuroivat kenties vain!

*******************
Itse aion nyt poistua lähes koko foorumin aktiivisesta tilastani täysin!
En siis päivitä omia 'höpölöpö' erkos/ekin/koskimon sivuja lainkaan!

Olen toki edelleen innoissani ja kiinnostunut foorumistamme, seuraan toki sen toimintaa,
asioihin toki myös koommentoiden, mutta kun lähes koko foorumimme aktiivisuus on
kiteytynyt vain 'seurantaan ja lukemiseen' ja noin 5 aktivistin jutteluun,
niin annetaan olla! Eikös vaan Foorumimme?

Palaillaan sitten myöhemmin, jos foorumi aktivoituu myös muidenkin kuin meidän
muutaman toimesta!

Minä poistun ja hiljenen, jatkakaa te 'uudet aktiiviset jäsenemme' toivottavasti!

Eki /erkos/Koskimo/alien jne.... (ilman omaa palautettua tunnusta!).
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja koskimo » 29.11.2020 03:21

Aivan kommentiluontoinen asia Eki/erkos/Koskimo/alien jne. henkilön asioista foorumilla.

Olen irtisanonut aktiivisen roolini tällä foorumilla Jussik5 päälliköllemme,.
******
Siis Erkos/Eki/alien/Koskimo siirtyvät foorumimme 'kiinnostuneiden lukijoiden' kastiin.
Ihan simppeli homma.

******
Ilmoitin Jussik5 domainimme haltijalle, että haluan poistua aktivistina foorumiltamme ns,.
'aktiivisena höpöttäjänä' ja siirtyä vain foorumimme lukijakuntaan. Asia ok.

**************
Virallisen eroanomuksni lähetin jussik5'lle - hän varmaan hoitaa asian loppuun asti.

*****
Tässä 'tavallaan eroanomukseni' jussik5 = foorumimme haltijalle

Tervehdys Ystävä.

Kysymys?

Haluaisin poistua tältä foorumilta aktiivisena ja palata 'vain lukijana'.

OK. Minulla on jo ollut melkoisestikin 'kaiken maailman asioita, raportteja ja kommentteja
moniin asioihin.

Nyt haluan kuitenkin 'peruuttaa kaiken osallistumiseni' foorumilla.

? Onko konstia poistaa ja nollata kaikki mitä Eki/erkos/Koskimo ovat ikinä
tälle foorumille toitottaneet?

Siis kysymys Kaiken omien asioideni Totaalisesta Deletoinnista!

Voinen toki käydä läpi joka ikisen sanomani jne. niitä yksittäin poistaen, mutta kun
omalla osallani on kyseessä jopa 'satoja tuhansia' kommentteja ja sanomia jne. niin ei niiden
yksittäinen poistaminen ole mahdollista/mielekästä.

? Voitko poistaa koko foorumilta yksittäisen käyttäjän kaikkine historioineen!

Jos se on mahdollista niin tee se! Pyydän aivan vakavissani!

Jouluterveisin

Eki Koskimo
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja jussik5 » 29.11.2020 18:55

Minuun et kyllä ole vielä ollut yhteydessä.
Olen surullinen jos koet oman foorumimme mitäänsanomattomaksi.
Toisaalta taas hienoa jos olet löytänyt paikkasi ja vastinetta jostain muualta.
Virallinen Email on tuolla sivulla http://www.vapaaenergia.com, sinne voit tehdä virallisen ilmoituksen.
Voin poistaa halutessasi joka ikisen profiilisi ja kaikki ketjut ja postaukset kaikilla profiileilla mitä ikinä olet tehnyt.
Ymmärrät varmaan, että tämä rikkoo monen ketjun sisällön pahasti jos sieltä poistuu osa välistä pois?

Terveisin
Admin
Jussik5
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja tesla » 01.12.2020 01:08

Erkos Erkkonen ÄLÄ JÄTÄ MEITÄ!!
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 01.12.2020 15:47

Näyttää siltä että tässä on meidän "Antero Rantanen II"
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja jussik5 » 01.12.2020 19:41

Nyt en taida hätäillä tämän asian kanssa,
viimeksi oli Rantasen kanssa aivan tarpeeksi ylimääräistä työtä.
Täydellinen profiilin poisto teettäisi tässä tapauksessa järkyttävän
määrän aivan ylimääräistä työtä parsiessa ketjut kuntoon.
Onneksi eroviestiä ei ole kuulunut sähköpostissa saatikka yksityisviestinä.

Lisäksi henkilön lause "foorumimme on jo syntymästään saakka ollut melkoisen
tavallaan hiljainen" osoittaa että ei olla tutustuttu ollenkaan koko foorumiin.

Ylläpitäjänä oikeastaan toivon, että hän nyt poistuu vaan kaikessa hiljaisuudessa.

Eli eiköhän nyt mennä asiaan ja aletaan puhumaan niistä asioista mihin tämä
Foorumi on alunperin perustettukin.
Usvan salaisuus ja muita mysteerejä -ketju on hyvä esimerkki kehittävästä keskustelusta.
Se on ketju johon kannattaa palata aina ja sieltä löytää aina uuden tutkimuskohteen.
http://vapaaenergia.com/foorumi/viewtopic.php?f=8&t=405
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja tesla » 02.12.2020 01:51

Erkos mainiosti kirjoittaa seuraavasti:

Kyllä minäkin 'nuorena, silloin T.K. Laakson aikaan, rakentelin useitakin Lakhovsky keloja.
Eri kokoisia painopiirilevyille syövyttäen. Suurin oli muistaakseni luokkaa 50 cm. Minulle oli
isoisältäni jäänyt perinnöksi 'suurtaajuus/UV jne. hoitolaite monine lasisine antureineen.
Sen 'powerina' oli verkkomuuntajasta tehty 'kipinöivä summeri' ja siitä kaapelointi noihin 'hoitoputkiin ja
myös keloihini. Tuloksista en muista mitään kerrottavaa!


Okei! Eli olisiko Erkos suomassa tänne Teslaatio Juniorille tutustumiskäynnin noihin museoartifakteihin? Huomautan se on minun
Disneyland ja Smithsonian Institute yhdessä.... Eli soittokellot eiku soimaan Erkoksenkin halukkuudessa opettaa jälkipolvi
kipinöimään summereittain!!
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron