Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

Valvoja: Yllapito

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja tesla » 07.09.2020 23:12

åååh [kuola valuu] releiden kalkatus åååhh aaaahh! Ihanaa Erkos Ihanaa! ei mitään leijjonia vaan ihanaa Erkkos ihanaa! [musiikki soipi voimalla]

Jos tuommoinen on totta Erkos niin tilaa minullekin tuommoinen kone. Tuommoinen hinta on ihan järjetön.
Wau siis mitä ihmettä? 35 Euroaaaaaahhh

Joo mä rakastan kaikkia releitä ..Niin muksuttavaa on se kalkatus ja natina kun jyksyttää relearmeija... Miettikää minkämoinen harmonia
kun tuhannet kierrinreleet rämpyttää edes-takaisin. Sitä kakofonian kauneutta!

Erkos... Ihana erkos"! Voi että mä odotan tuota nagneettiaparaattia. Rupean olemaan jo melkolailla toinen jalka haudassa tässä mikroaaltolähettimien sekasaasteessa.
¨'

Siviilille viesti... Lahjasi on jo käytössä ;) :D
tesla
 
Viestit: 649
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja koskimo » 08.09.2020 13:49

Tässä noita hitsarin vempeleitä löytyy

0-200 A https://www.banggood.com/MiniGB-ZX7-200 ... ehouse=USA

0-250 A https://www.banggood.com/Minleaf-ZX7-25 ... ehouse=USA

Rahti Suomeen on muuttunut! on nyt noin 20 €

(Ekassa ilmoituksessa Rahti Suomeen oli todellakin 1.84 euroa!

Tässä rahti Suomeen 1.84 eli yhteishinta halvempi! = 'koko paska n. 45 egeä

https://www.banggood.com/MiniGB-ZX7-200 ... rehouse=CN

Eki
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja tesla » 10.09.2020 05:28

Vaihdat vain maaksi China niin saat heti sen superhalvan rahdin... Kokeilin ihan sen takia kun mun omat ostokseni
peruuntu Kiinasta. Ilmoittivat Korona on niin kovassa huudossa siellä etteivät myy enää tänne. Tuli mun signaaligeneraattorista
ihan täysi refund ja kerrottiin China Air ei enää toimita kun Korona on siellä niin kovasti menossa.
Kuitenkin vielä kannattaa tilata kun vielä vähän aikaa Kiinasta jotain saada näemmä voi.
Sitten kun lopettavat myynnin on helvetti irti.. Mistäs sitten mitään saat?
tesla
 
Viestit: 649
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja koskimo » 10.09.2020 23:22

Tilasin taas kerran jopa parikymmentä 'pientilausta' noilta
Kiinan poikien sivustoilta esim. WISH comin ja Banggood sivustolta.
Pääosa oli ihan tavallista 'peruskauraa' eli halpoja työkaluja, komponentteja, muutama laite
nimenomaan esim. Siviilin ja Teslankin tarpeita jatkossa ajatellen jne.

Ihan 'piruuttani' tilasin myös 1 Gigalumenin taskulampun'!!!!!*
Sain jo tilausvahvistuksen - tuote on matkalla - ? mitä on tulossa????
Kerron teille kaikille kun tuote on käsissäni! Saatte täyden testiraporttiini välittömästi!

(p.s. minulla on jo ennestään kaksi 'kovan luokan' LED Super taskulamppua. Molemmat toimivat
täysin moitteetta, ovat 'superkirkkaita jne'. (Täysillä toki akkuja myös syövät!).
Odotan todella mielenkiinnolla voiko tuo minulle nyt tuleva uusi 'taskulamppu' todella
lunastaa lupauksensa = noin 999 + Megalumenia?! Siis? Onko mittarit ajan tasalla?
Minulla on jo valmiina odottamassa lasersilmälasit, olen valmis varoittamaan ympäristöäni
mahdollisista 'laserkaihista tai muista vaurioista', Kun tuon 'Gigalumenin 'taskulampun sytytän'
takuulla täyteen ladatuin akuin, niin saatte 'tosiaikaista raporttia välittömästi'!

Palaillaan

Eki
Viimeksi muokannut koskimo päivämäärä 12.09.2020 19:14, muokattu yhteensä 2 kertaa
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja koskimo » 10.09.2020 23:36

Näit vamaan Todelliset tarjoukset noista perushitsauslaitteista!

Itse olen tilamassa tuon 'uskomattoman 'muutaman euron 250 Ampeerin laitteen,
en siksi, että sitä juuri nyt kaipaan, vaan siksi, että 'pajani/kokeiluni' varmaan tarvitsevat
jatkossa myös jonkinlaista hitsauslaitetta! (Jos käytän lähes päivittäin Veikkauksen peleihin j
Automaatteihin muutaman kympin (aina toki yleensä häviten!), niin tämä hankintahan ollee
minulle pelkkää plussaa ja saan jo pitkään kaipaamani työkalun.

palaillaan

Eki
p.s. Noista mainituista 'Ämpäreistä' on toki saatava varmuus!
Vuosia sitten oli minulla ongelma autotallini raskaan rautaoven kanssa. Molemmin puoli 'yläsaranat retkahtivat'!
No lainasin eräältä ystävältä (erään taloyhtiön huoltomieheltä) sähköhitsauskojeen, naamasuojuksineen.
'Rappasin sitten 'sekavin aloittelijan tuloksin po. saranat kuntoon, ja jos oikein muistan, niin tuon sähköhitsin
max ulostulo oli luokka n. 180A. Se siis riitti Todella massiivisten saranoiden hitsaukseen. (Kyllä siinä rapatessani roiskui = 'patteja ja huonoa jälkeä siellä täällä, mutta homma hoitui.
Siis kysymykseni, noista hitsauslaitteiden 'Amppeeri virroista'?
Jos, kuten omassa tekemisessäni riitti max. 180 A 'toimivaan lopputulokseen, niin uskoisin, että jo po. amppeerimäärät ovat oikeita, niin esim. luvattu 250 A riittänee jo moniinkin hommiin?
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja koskimo » 13.09.2020 23:14

Totean vain tällä 'omalla sivustollani' tällä kertaa, mutta haluan
kertoa sen myös Etusivua myöten kaikkialla foorumillamme'!

Miksi Olette Niin Passiivisia?

Sivustollamme on aina, koko ajan lukijoita maailman ääriä myöten,
mutta missä hemmetissä ovat kaikki foorumimme jäsenet, edes kertomassa
Omista Asioistaan, Kommentoiden, Kertoen kokeiluistaan kenties' ELI LYHYESTI
TAAS 100 KERRAN? Missä te olette arvoisat jäsenemme?

Laaja 'lukijoiden joukko joka tapauksessa' kertoo, että asioihimme on todellista kiinnostusta!
Katsokaa esim. sanomien ja viestien lukukertoja 'tuhansia ja kymmeniätuhansia'....
Eikös kellään todellakaan ole aikaa, halua, kiinnostusta, sivujemme lukemisen
lisäksi. esim. 'heittää helttaa/muutaman kommentin ihan asiaan/viestiin mikä tahansa!

Jo pelkkä vastaus esim. vain luokkaa: * en tykkää asiasta / * puhut levottomia /* eikö sinulla
ole muuta tekemistä/ * oletkos ihan viisas?/ * älä tyrkytä paskaa /anna lisätietoa, tai minkä
tahansa muun tyyppinen reagointi foorumimme sanomisiin olisi kullan arvoinen ja ainakin 'me muutamat
hieman aktiivisemmatkin tietäisimme - kannattaako meidän edes jatkaa 'juttujamme täällä'!?

Itse olen aivan täysin 'Liian aktiivinen Hörhö'! Tunnustan. Unohtakaa Eki!

Mutta foorumillamme on useitakin 'Todellisia Tietäjiä ja Osaajia' kunnia heille, että foorumillamme
edes viitsivät ja haluavat kommunikoida, vaikka palautetta tuskin on havaittavissa, vaikka aiheet,
kuvat, kertomukset jne. ovat usein 'tavallaan vailla vertaa (esim. Siviilin aivan ainutlaatuiset
artikkelit/sanomat ja kommentit!).

Olen ollut havaitseminani, että 'jos sitten joku muuten hiljaisista jäsenistämme on uskaltautunut
kertomaan asioistaan ja kokemuksistaan foorumilla, niin kenties vastausten/kommenttien vähäisyys
asiaansa on saanut hänet vaikenemaan?!
Ei helkkarissa! Jokainen foorumilaistemme sanoma saa takuulla vastakaikua! täysin sanomasta
ja sen sisällöstä riippumatta! Vastatkaa ihmeessä 'joka ikiseen uuteen sanomaan jotain'!
Kyllä sen lähettäjä kokee asiansa tärkeäksi/ ja ainakin muillekin kertomisen arvoiseksi!
On todella 'ainakin kohteliasta vastata jokaiseen uuteen sanomaan 'jotain'!
Ei tuo sanoman lähettäjä ikinä jatka asiaansa, jollei kukaan edes viitsi vastata!!!!

Parannetaan foorumimme aktiviteettia minimissään siten, että 'lukijat' edes vastaavat
minimissään Kyllä/Ei, mutta kuitenkin edes vastaavat ja kenties jopa antavat myös palautetta!,

En todellakaan toivo, että näin upea ja monipuolinen alamme ainut foorumi näivettyy ja
kuolee, vaikka 'Lukijoita on päivittäin Pilvin Pimein'!

Eki
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja tesla » 14.09.2020 19:27

Melkein kaikki tiedemiehet ovat eri pankkien omistamien suuryritysten miehiä ja naisia. He etsivät tietoa läpimurroista mitä ilmaisiksi heille
annamme. Jokainen tiedonmuru on tärkeä. Heitä palstoilla on kuitenkin vähän. Suurin osa on tiedustelupalvelujen asianolentoja. Monta ihmistä kun raportoi saman
asian selviää kukaan ei ole huijannut tai jättänyt ilmoittamatta jotain seikkaa. Näin kontrolloidaan myös omia. Kaikkien tiedusteluraportit pitää olla yhteneviä.
Ei vapaita tutkijoita maailmassa juur ole. On pankkien omistamien hyökkäysvoimien tiedemiehiä. Pankkien omistamien valtioiden laitosten tiedemiehiä.
Pankkien omistamien teknologiakorporaatioiden tiedemiehiä ja tietenkin pankkien omistamien jättimäisten tuotekehityslaboratorioiden tiedemiehiä.

Hitaasti ionisoiva säteily on jo tyhmentänyt nuorison. Päihteet. Huoli huomisesta. Maaliman murheet ja pelko. Kokeilijoita kun ei enää oikein ole. Eilen näin
taas semmoisessa tilassa olevia en aluksi uskonut näkeväni ihmistä kun niin oudosti jotain maassa jalat tänkkönä istuaaltaan sätki. Ei ollut tässä maailmassa.
Sääliksi käy mutta tähän tilaan meillä on pyrkimys pankkilassa asian tila vetää. Nykyinen sukupolvi viiden vuoden päästä on rautaa ja he muodostavat
valtaisan orjajoukon kaupunkien matkustuslukituille kaduille. Jo nyt ei nuorukainen ymmärrä mitä puhun. Todella on järki degeneroitunut. Minkäs teet?
Äidit ovat pitäneet kännykkää vatsakummun päällä ja lapsi on saanut aivovamman äidin lahjana ennen synnytystä. Rottakokeissa tulokset puhuvat puolestaan:
kohdussa kännykällä säteilytetyt ovat kolme kertaa hitaampia sokkelossa, tekevät enemmän virheitä. Ovat pelottomia eli uhkarohkeita.

Sananlaskut Salomon: Jahvesta iloinen näkee vaaran ja kätkeytyy, hullu käy eteenpäin ja tuhoutuu.

Suuryrityksillä on pudotuspeli... Mikä äiti Marian ruumiillistuma eli korporaatio jätetään henkiin? Mitkä teurastetaan? Nyt lukijoita on pilvin pimein!
Minun tunnuksin käydään usein lukemassa. Samoin muiden tunnusten kautta käväistään katomassa uusimmista uudet. Kukaan ei halua menettää
työpaikkaansa. Nyt kaatuu 99% työpaikoista. Itsemurha tuntuu vastaukselta työnsä menettäneelle kuin Japanissa konsanaan ikkunoista hyppineet.
Kaiken keskellä nostaa Taivaan Jumala katseensa ihmispoloiseen ja lähettää Voiman ja Voitelun. Jos ajat kovenevat ottaa ukko YliJumala kanssa
kovat otteet käyttöön Maailmanhallituksen kanssa ja aloittaa kurituksen - kansojen kuohunta on alkanut, etnos käy etnosta vastaan sotaa.
Meteoriitit saapuvat. Menemme jos jossain asteroidivyöhykkeessä. Eli siis ; samalla kun kaikki ajetaan sännönmukaisesti alas nousee
valtava voitelu Taivaan Jumalan puolelta ja ihmeitä tulee yli äyräiden. Käsittämättömiä ihmeitä. Aivan uskomattomia merkkejä.
On turha pelätä. ON syy katsoa eteenpäin. Rockefeller Lcok Step muuttuu pian Smart Scramble:ksi. Fiksut rakentavat, fiksut korjaavat,
fiksut onnistuvat. Kaikki tämä kun sähköverkko on jo ajat sitten kaadettu etnosten kuohunnaassa.
tesla
 
Viestit: 649
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja koskimo » 19.09.2020 00:43

Tässä ihan vaan päiväntasatietoa projektistani Magnetizer.

* Wish kaupasta tulivat 3 x koteloa tähän projektiini.
* Tarjosin foorumilla yleiseen jakeluun 3 kpl po. projektiani ilmaiseksi!
Menin lähes paniikkiin, kiinnostus foorumillamme ilmaiseen tarjoukseni oli siis Täysi Nolla?!

* Okei eihän kyseesä suinkaan ollut mikään 'ihmeasia', olipas vaan puoleltani kädenojennus kenties joillekin
foorumimme aktiivisille jäsenillemme! Siis ilmainen tuote, postikulutkin maksettuna, mutta 'ei kiinnosta'?

* Tämän Magnetizer laitteeni ominaisuuksista, historiasta jne. olen jo kertonut enemmänkin tälläkin 'narullani'!
Sieltä löydätte paljonkin taustatietoa, omia aikaisemoiua kokemuksiani po. asioista jne.

************ Nyt sitten tähän asiaan!

* Laitekotelot tulivat tänään, pientä hienosäätöä tarvittiin, kun ne kotelot sitten sain fyysisesti käsiini.

* Tämä rakennelmahan on siis arvostetun Elektor lehden artikkelista, ei siis mitään omaa tuputusta asiaan.

* Projektini (3 kpl ) lähti nyt toteutukseen. (Teslalle olen luvannut laitteen 1, 'Siviilille olin varannut laitteen 2, mutta
syystä X? - SIVIILI EI LIENE KIINNOSTUNUT!?

- Tein pientä viilausta printille (koska minulla ei ollut aikaa valottaa/syövyttää/porata mitään printtejä, niin
valitsin tien käyttää Veroboard piiripohjaa 'näin pieneen sarjaan'!

* Kun aloin kalustamaan noita lehtisahalla leikkaamiani printtIpohjia, 'unohdin hetkeksi' erään tärkeän asian!
Jos ja kun kenties alat viritellä jotain 'vanhoille' printeille - niin ! Törmäät helposti (kuten itse juuri nyt!)
unohtuneeseen ongelmaan kenties? Tina ei tartu!!! Syy, printtisi ovat oksidoituneet" - lääke on, että harjaat
printtisi ennen juottamisia esim. teräsvillalla lämpimässä vedessä. Sitten alkaa juottaminenkin onnistumaan!

* Okei. Laitteiden kasaaminen siis nyt menossa, koteloiden poraminen, laitekilvetkin jo suunniteltu ja tulostan
ne kun saan 'printattavan tarrapohjan, joka on tulossa.

* Koko tämä 'keikkanihan' syntyi aivan ex-tempore, kun kerroin monista kokemuksistani 'ns. MAGNETIZER' (katso Ekin Biomag!)
laitteiden parissa. Asialle on toki myös tieteellistä taustaa, olkoon esimerkkinä tähän projektiini liittyvä
tunnetun ELEKTOR lehden julkaisu, jonka löydätte aikaisemmista sanomistani.

' Ohessa kuva laitteista, valmistautúessni kasaamishommiin. TESLA tietysti kysyy heti, mikä on toi ihme sinikahvainen
työkalu kuvan keskellä. Rauhoitan Teslaa sen verran, että kuvassa on ns. Veroboard työkalu.
Jos piirityöskentelyyn käytetään 'perinteistä Veroboard piirilevyratkaisua (piirilevyn pohjana on siis kuparipohjainen
reijitetty ns. vero-printtipohjalevy), jossa on kuparisia johtavia säikeitä yhteen suuntaan.
kun tällaiselle Verolevylle siis suunnitellaan ja toteutetaan kytkentöjä, niin nuo foliot pitää toki katkaista aina
tarpeen mukaan. Asia voidaan toki hoitaa erilaisilla poranterillä jne., mutta verobordin tekijä on myös tehnyt oman
työkalunsa tähän tarkoitukseen. Tuolla leikkurilla siis katkotaan halutut johtavat 'juovat'.

Palaillaan

EKI
Kuva
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 20.09.2020 02:37

Nyt esitän tyhmän kysymyksen: mihin naruun minä tuossa aiemmin tässä/viime kuussa kommentoin aiheeseen Whitley Strieberin kirjassa esiteltyyn väkkärään jonka itsekkin rakensin, ja Johon eki halusi tarkat rakennusohjeet, ei kai sitä kommenttiketjua ole hävitetty huomaamattomasti bittiavaruuteen?

Nyt minulla on se kirja käsissäni jossa sivulla 118 kerrotaan kyseisestä laitteeesta, Oliko Ekillä linkkiä siihen englanninkieliseen alkuperäiskirjaan niin voisin etsiä saman kohdan myös siitä,...No kirja linkki löytyikin, englanninkielisessä versiossa sivulta 67 eteenpäin voi alkaa lukemaan:

https://archive.org/details/CommunionWh ... 7/mode/2up
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja tesla » 20.09.2020 03:28

Hölynpölyä moinen kirja! Tommosilla elektro-Uzi-magneeteilla saa yhtään mitään aikaan! Näemmä nuo magneetit
tuossa vielä tekstin mukaan sitten pyörivät ja pyörivät. *Noh niinhän munkin moottorin magneetit vispasivat niin maan taivaasti
eikä koko vehempele lentännä taivahan turuihin vaan pyseli kamaralla maan vakaan liikkumattoman. Elkee vaevatko pieniä
päetänne tämmösen vempeleen koettamisessa. Siis SAMA JUTTU KUIN SIINÄ REICH putkissa! Reichi-reiki-putkilla JOO MINä ölykööpiö
sain aikaiseksi kolmion tÄ_ysin pilvekkäänä päivänä siihen paksuun pilvimassaan mutta yhtenä hetkenä VAIN_. "!! BGRRRRRR

Eli pistäkee äshköä peliin niin jo alkaa tapahtua oikeesti eik vaan läikisti. Silloin sattuu joatkuvasdti eikä mikään ole rajjana ihmisss-tän!
Mutta jos pitää miniTeslan täällä vinkua ja marista , huutaa ja jarista, niin pistäkee moinen härlä-päke käyntiin kahdesti. Jos kolmannella
alkaa maailmansota minä olen loppuunmyyty ja luovun epäuskostani. Jos kuitenkin efekti toistuu vain kerran totean kylmästi, kuivasti
vailla ivan särmää saraa : parametrisi olivat pielessä! Muuta ne niin sitten toimii!
tesla
 
Viestit: 649
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron