Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

Valvoja: Yllapito

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja tesla » 03.04.2020 19:40

Eki kirjoittaa ongelmastaan yhä... Lienee tahtoisi päästä kirjoittamaan foorumille.
Tuo vaihda salasana toimii toki normaalisti mutta viesti ei tule perille koskaan. Sähköpostini eivät myöskään tykkää minusta ja samaa tapahtuu
minulle toisinaan. Bitit katoavat bittiavaruuteen kunnes Luoja toisin päättää.

Tässä Ekin uusin viesti:

-----------------------------------------------------

Ja vielä uudelleen Ystävä hyvä!

Missä viipyy se varsinainen salasanan vaihtosanoma.?
Kyllä tämä s-postiviestintä tuntuu pelaavan, mutta ei
’se automaation sanoma s-salan vaihtamiseksi ei lainkaan’!

Eki
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja jussik5 » 03.04.2020 20:20

Mitähän täällä nyt sekoillaan.
Ei sieltä mitään vaihtosanomaa tule vaan se salasana vaihdetaan omasta profiilista ja sillä hyvä.
Opetelkaa nyt hyvät ihmiset tämä foorumi.

Ja miksei tämä kyseinen henkilö ole minuun suoraan yhteydessä, hänellä on minun sähköpostiosoitteeni.
Ja lisäksihän tuolta löytyy suora sähköpostiosoite http://vapaaenergia.com/
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja tesla » 04.04.2020 01:21

Pistetään eteenpäin. Kiitos infosta Jussi.
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja koskimo » 04.04.2020 02:32

Heippa.

Tuo salasanan vaihto pyörii päättymätöntä looppia.........

Olen nyt siis koskimo osoitteessa humbug.com, se siitä.

*****************

Tervehdys.
Tässä Eki Koskimo.
Tämä sanomani ei liene tarvitse ’uutta narua’ foorumille (jonne se ei ilmeisesti edes kuulu!), mutta kun olen koko ikäni ollut, kaikista para-asioista ja ilmiöistä kiinnostunut, lukemattomia asioita itsekin kokeillen ja rakentaenkin, niin haluan tuoda seuraavan asian aivan lyhyesti foorumilaisten tietoisuuteen.
- ’Vapaaenergiaa lienee sekin, kun ihminen syntyy, elää, toimii, kokee kaikenlaista ja sitten kuolee! Näinhän tämä maailmanmeno pyörii ja toimii.

- Eräs ’para-alueen asia’ tuli henk.kohtaisesti ajankohtaiseksi kaksi viikkoa sitten kun vaimoni (58 v jälkeen) kuoli äkillisesti kotonamme syliini.
- Kuolemanjälkeinen elämä on myös kuulunut usein mielenkiintoni kohteisiin. Parapsykologian harrastukseni aikana olen osallistunut moniinkin (kerran jopa maailmankuulun medion privaattiistuntoon!) ns. yhteydenpitoyrityksiin kuolleiden kanssa.

- Alan kirjallisuus on todella tuttua , paljon olen näistä asioista lukenut, mutta omakohtaisesti, en ainakaan toistaiseksi ole ’seonnut’ minkäänlaisiin kokeiluihin.
- Foorumillamme kunnioitetaan, seurataan ja tutkitaan useita ’gurujamme’ monissa asioissa. Esimerkkinä vaikkapa: Edison, Tesla, Bruce, T.H. Moray jne... Tesla uskoi olevansa yhteydessä ’maailmankaikkeuden asukkaiden kanssa’ Edison halusi kehittää ’jokamiehen puhelimen’ henkimaailman kanssa Ja myös ’ystävämme’ Bruce on esitellyt ’ionikuuntelulaitteen’, tosin hän ei mainitse sen kuuluvan mitenkään ns. tuonpuoleisen kuunteluun. Netissä on lukematon määrä asiaan liittyviä laitteistoja, ohjelmistoja jne,,, Esim. ohjelmistotuotteet ovat mielestäni lähinnä vain ’kohinageneraattoreita’, joiden tuloksista mielikuvitus kenties on löytävinään ’joitain viestejä’!
Esim. henkilö Konstantin Raudive, uhrasi lähes koko elämänsä ’tuonpuoleisen elämän’ kanssa keskusteluun ja tallennuksiin. On minulla toki hänen laaja pääteoksensa Breakthrough ja esim. Irma Weisenin omistuskirjoituksillakin julkaisemansa teokset. Toki olen ne lukenut, mutta en ole itse asiaan ottanut milloinkaan varsinaista kantaa. Tässäkin asiassa ollee ’viisasta’ todeta, kun en tarkkaan tiedä, niin ’en suoraan usko’, mutta asiaa on toki tutkittava lähemmin……

Jos jollain sanomani lukijalla on mitään omakohtaista tietoa ns. ’tuonpuoleisesten asioiden’ kuuntelusta, liikennöinnistä, keskusteluista. Laitteista ym. niin please, anna kuulua ja keskustelen todella mielelläni edelleen.

(p.s. Kevennetäänpäs hieman tätä asiaa! Mainitsin edellä, että eräs foorumillamme seurattuja kokeilijoita on Bruce A. Perreault. Kuolemanjälkeisistä asioista täysin riippumasti kerron seuraavaa:

- Brucen skema ’ionikuunteluun’ on tässä linkissä ja mukana on myös ’MP3 näytetallenne’. Foorumimme Siviili ilahdutti minua lähettämällä minulle parisen kuukautta sitten kaksi aivan viimeisteltyä lyijyelektrodia, Brucen Radioionic testeihini. (Siviili! Odotan todella edelleen postiosoitettasi, jotta voin lähettää myös Sinulle, ’lähetysjonossa olevaa rompetta’! )

- Olen tehnyt pari alustavaa kokeilua. Tuloksena ’kaikenmaailman kohinaa’…..
- Tässä RadioIonic kuuntelulaitteessaan Bruce mainitsee käyttäneensä nimenomaan Alumiini/kupari rajapintoja. Itse ’sorvaan’ parhaillaan samankaltaista elektrodiyhdistelmää...

Olen nyt virittämässä myös erilaisia rajapintoja: Voihan olla että jo esim. pii/germanium/FET transistori antaa samantapaisia tuloksia (vertaa perus ’kidekone’!) Brucen antureissa on se ero ’kidekoneeseen verrattuna’, että siinä on aina kahden eri materiaalin komponentteja ’ionic valve’ asiassa. Kokeilen siis alkuun: - lyijy/messinki – lyijy/kupari – lyijy/teräs – lyijy/rauta – lyijy/sinkki – ja sitten kun elementtejä kokoan – ’kaikenmaailman metalliyhdistelmiä….. (Mielenkiintoista on myös kokeilla esim. erityyppisten puolijohteiden sarjaan/rinnan kytkentöjä! ?

Bruce yhdistelee ’valveensa’ eri metallien liitoksia, ja tarkoin mekaanisin liitännöin ja tarpeellisin hienosäädöin! Entäpä jos Bruce Valveen voisikin käyttää noita jo valmiiksi tarkkuus hienosäädettyjä nykyisiä puolijohdekomponentteja?)????
Oma ajatukseni Brucen ’kuuntekulaitteesta on: - se ollee periaatteessa ’superlaajakaistainen’ kidekone - antenneistahan tulee ’takuulla tavaraa’, mutta Bruce venttiiliin ei liity mitään varsinaisia taajuus-/ tai virityskomponentteja - eli lopputuloksena voisi kenties ajatella olevan pelkkää valkoista/vaalenapunaista kohinaa - arvoitukseksi jää? Mistä tuo äänitteissä kuuluva modulaatio on sitten peräisin?

Jos ja kun antenni on parinkymmenen sentin piiska-antenni, niin ei siihen luulisi indusoituvan ukkospiikkejä tai muita purkauksia. - skemassa oleva kondensaattori lienee tarpeen vain siirtämään signaalin äänivahvistimeen ja vastuksella ilmeisesti säädellään vain vahvistimeen menevän signaalin tasoa...
Siviilillä on varmaan ajatuksia tästä ’vempeleestä’ ja sen toimintaperiaatteesta! ? 'Mitä voi indusoitua rautanaulaan ilman virityskomponentteja?'

Saas nähdä ’mitä kuulen/kuulenko mitään’!!!!
Palaillaan, jos ketään edes kiinnostaa.
(lisään Brucen ’IonicRadio’ skeman tähän’)
Terveisin
Eki


Kuva
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 04.04.2020 09:06

Brucen valve ei ole Junction tyyppinen puolijohde, eikä sellaiseksi koskaan muutu, joten eki voi lopettaa vääristelyn.

Siinä on kahden eri metallisen elektrodin välissä ihan selvä ilmarako, voit tyrkätä siihen rakoseen vaikka paperin palan, galvaanista yhteyttä ei ole.

Ainoa mikä muodostaa yhteyden niiden elektrodien välille on ionipurkaus sopivalla jännitteellä, ja elektrodien muoto on ratkaisevaa sekä lyijyisen elektrodin päällä oleva lyijysuperoksidi kerros, sitä ei saa mennä hiomaan pois.

Ionipurkaus lähtee piikkimäisestä elektrodista joka on tässä tapauksessa rautanaula, se voi olla aivan hyvin vaikka ompeluneulakin, sitten suuri pinta-alainen lyijynappi toimii vasta elektrodina jossa on edullista olla pinnalla luonnollinen eristävä oksidikerros, ja se oksidi kerros paksunee samalla kun sitä käytetään vapaassa ilmassa.

Tämä on samalla Termoelectrinen pari ja suurjännitteellä toimiva tasasuuntauskomponentti.

Eki ota nyt oppi onkeesi ja työnnä ne puolijohteet sinne mihin aurinko ei koskaan paista, silloin kun puhutaan Brucen keksinnöstä.

¤
Transkommunikaatio kirja on myös minulla, jonka järkkäsi minulle Irma Weisen

peter klinke und michael hoppe

einfuhrung in die transkommunikationsforschung die gultigeit vom weiterleben nach dem tode
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja koskimo » 04.04.2020 23:46

Sinulle Siviili. Bruce welhona.

Kun noita Brucen 'valveja' kokeilemme ja testailemmekin, minä nyt tuohon Radioionic-kuunteluunkin olen sekoamassa, niin kysymys, joka on ollut mielessäni, 'jo aikojen alusta lähtikén.

Kyse on siis nimenomaan tuosta 'kontaktipinnasta' ja sen mahdollisesta merkityksestä.
Jos ymmärsin oikein, niin useimmiten ainakin esittelyissä ja kuvauksissa on aina kyse 'pistemäisestä' yhteydestä? Ainakin toisen elektrodin osalla. Olenko oikeassa?
Entäpä jos käytämme 'neulamatriisia' - 100-1000 neulaa toisiaan vastaan? Ja jos mennään 'hienomekaanikan alueelle', niin 'miljoona mikroneulaa vastakkain ollee helppo homma nykytekniikalla!

Jos sitten haluamme enemmän kontaktipintaa, niin miten olisi teroittaa nuo kontaktipinnat partaveitsenteräviksi molempien antureiden osalla?
'Siis kuvaannollisesti ainakin' - kaksi partakoneen terää vastakkain? - lisää poweria, parempi ja laajempi kontaktipinta, helpompi virittely jne....
Siis 'kuvaannollisesti: kaksi viikatetta vastakkain!

? Olleeko parempi: esim.
- Lyijyakun napa/vastaan terävä 'naula' materiaalista viis...
- Kaksi esim 10 cm levyistä eri metallista teräväksi hiottua kontaktipintaa toisiaan vastaan tarkalleen säädettävinä...

Eki
Viimeksi muokannut koskimo päivämäärä 05.04.2020 00:20, muokattu yhteensä 1 kerran
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja koskimo » 04.04.2020 23:59

Kiitos oikaisuista Siviili!

Se miksi mainitsen 'noita puolijohdekomponentteja' on yksinkertaisesti vain se, että tehdasvalmisteisissa puolijohteissa on nuo rajapinnat hienosäädetty todella tarkasti.

Minä en millään tapaa ole henkilö, joka lähtee 'rettelöimään' Bruce valve asioista!

Ajattelin väärin ja niin, että tuo Brucen havittelema kahden metallin rajapinta voisi olla toteutettavissa kenties puolijhohteillakin! Väärin! Nyt ymmärrän! Kiitti Siviili!
Kyseessähän on aivan toiset ja muut 'rajapinnat ja niiden yhteistoiminnat'.

Eki
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja koskimo » 07.04.2020 03:52

En ollut aikaisemmin, sorry, edes huomannut, että Tesla oli kiinnostunut De La Warr labran laitteiden 'taajuus/säätimien asennoista!

Korjataanpas asiaa hieman.

Minulla oli siis T.K. Laakson aikanani käytössämme De La Warr laite Mark 8. Diagnoosilaite taulukkoineenkin toki ja 'puikoissa' Laakson Suomeen tuoma puolalainen Erik Pommer laitettaan hoitamaan ja satoja diagnoseja tekemään.

Väitän vakaasti, että noilla De La Warr laitteiden 'taajuus-/säätötaulukoilla' on universaalinen yhteensopivuus mihin tahansa muihin laitteisiin sovellettuna ja sovitettuna!
Tarkoittaa, että 'otetaan lähes mikä tahansa vastaavan vempele, niin Mark 8 laitteen asetuksia voidaan suoraan konvertoida moniin muihinkin laitteistojen lukemiin! Kyseessä on siis tuon 'firman' vuosikymmenten ajan, ja useiden operaattorien aikaansaamat lukemat ihmisten sairauksista!
Olkoon kenties mitä ovat, mutta ei niitä voi/tule sivuuttaa täysin hölynpölynä!

Kerronpas (kenties toistaen) erään 'todistetun diagnoosin. Erik Pommer, siis T.K. Laakson Suomeen tuoman psyykkisesti herkän operaattorin
eräs sadoista täysin oikein osuneista diagnoiseista oli täysin muista poikkeava.

' Nyt olen täysin ymmällä, en oikein saa selvää tästä potilaasta', sillä Tunnen, että hän ei näe, eikä ole koskaan nähnyt mitään!!!! Kun tämän veripisaranäytteen lähettäneen lääkärin sinetöity kirjekuori avattiin, oli sisältö seuraava.*Tämä on jopa maailmanlaajuisesti erikoinen tapaus, sillä kyseisellä potilaallani EI EDES OLE SILMIÄ KEHITTYNYT!!!
Että sillai!

Tästä linkistä voitte halukkaat avata ainakin osan De La Warr Mark 8 laitteen diagnoosilukemista luettavaksanne.
Paljon muutakin löytyy, jos kiinnostusta on?

De La Warr Mark 8 taulukot luettavaksenne sairauksiin ja elimiin liityvin säätimien asennoin tästä linkistäni.
http://www.orkesteri.fi/mark8.zip

Muistutan samalla, että T.K. Laakso oli itse alkuaan hyvinkin epäileväinen ja skeptinen 'noihin De La Warr asioihin, hankki kuitenkin laitteet, palkkasi jopa puolalaisen 'herkän' operaattorin, pyysi /lähetti satoja veripisaroita maamme johtaville lääkäreille testimielessä jne.....
Ja tulokset olivat täysin fantastiset!

Palaillaan tähänkin aiheeseen

Eki
Kuva
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja koskimo » 19.04.2020 03:05

Sinulle Siviili Ekiltä kysymys.

Kun noista Bruce valven asioista keskustelemme, niin ?
- mainitset usein, että esim. tuo lyijyelementtien 'pinta/korroosiopinta on oleellista... entä mikä on käsityksesi samantapaisesta 'pintakorroosiosta' muidenkin metallipintojen osalla=
alumiinirakenteet ovat lähes kaikissa tuotteissa eloksoitu. Jos kokeilemme alumiinielementeillä, niin mitenkäs tuo aluminipintojen eloksointi ja muillakin metalleilla (galvanointi, sinkitys jne. pinnoitus kenties vaikuttaa Bruce antureihin. Eli jos kokeilen jotain 'alumiini vastaan muut pinnat' niin onko eloksointi hyvä/huono homma?

Eli 'estääkö' vai tukeko alumiinimateriaalin pinnoite sen käyttöä Bruce valven komponenttina. Monissa muissa materiaaleissahan pintoihin syntyy myös ajan kanssa, lyijypintojen tapaan 'luonnollista pinnotetta/patinaa', mutta kun alumiini nimenomaan on useimmiten saatavilla lähes aina eloksoituna.
Tarkennan: jos haluan kokeilla alumiini-vastaan-muut metallit, niin poistanko alumiinin puolelta eloksoinnin/ vai olisiko se kenties jopa hyödyksi Bruce kokeiluissa?

Kysyn siksi, että puhdasta alumiinia toki on saatavilla, mutta korvaako eloksointi käytännön, siis samaan tapaan kuin esim. mainittu lyijypinnan normaali 'hapantuminen, jolla ollee jopa merkittävä rooli lyijyanturien käytössä.

Jos vielä hieman lavennan kysymystäni, niin,myös monilla muillakin metalleilla tapahtuu pintakorroosiota, melkein kaikilla kenties?
Eli kannattaako 'muillakin metalleilla kokeilessa' suosia hieman 'ruosteisia' pintakontakteja vaiko vain kokeilla puhtaita metallipintoja?

Kysyn myös siksi, että rakentelin 'multimetalli' häkkyrän, eli pienen rakennelman, jossa voin helposti kokeilla eri metallien rajapintoja.
Tarkoittaa vastakkain aseteltuja eri metallisia 'piikkejä' samassa rakennelmassa 'ja kymmeniä yhdistelmä mahdollisuuksia vapaasti kokeilleen yksi yhdistelmä kerrallaan.

Kyseessä on siis kaksi liukukiskoa, joissa on 'monta metallielementtiä kummassakin' (siis samat elementit kummassakin!) ja kiskossa elementtiä liuttamalla saan halutut metallielementit hienosäädettyä tarkasti vastakkain.
Tällä hetkellä on, siis vastakkain kohdistettavissa kaikkina kombinaatioina metalliantureina ainakin, huom! myös samat metallit vastakkain!
kupari, lyijy. tina, pronssi, messinki, sinkki, rauta, ruostumaton, sinkittty rauta, magnesium, titaani, kulta, hopea, platina, alumiini, eloksoitu alumiini. Olen myös tilannut netistä samppeleina useita 'eksoottisia metalleja!

Näiden mainitsemieni metallien kohdalla juuri eloksoitu alumiini herätti ajatuksen ja kysymyksen sen mahdollisesta merkityksestä?

Okei ei sen kummempaa vielä. Raportoin myöhemmin, mutta ymmärtääkseni minulle syntyy melkoinen 'jigi'/kokeiluympäristö' Bruce Valven kokeiluihin.

Saas näke! Kerron lisää kun ja jos Bruce sulakkeet paukkuu!!!!

Eki

p.s. Minulle ei oole vielä tullut selväksi tuo Bruce Valven antureiden mittasuhteet! Siis piikki vastaan piikki, vaiko 'taso vastaan taso (eli siis suuret pinnat vastakkain'?
Omassa 'multielementtikokeilussani on minulla ainakin nyt 'piikki vastaan piikki'! (Poikkeuksena lyijyelektrodina toimii akun korrosioitunut napa jonka sain siviilitä,
muut elektrodit ovat teräviä ja piikkimäisiä).
Tarkoitukseni on myöhemmin kapseloida koko 'Bruce Valve häkkyräni' hermettisesti eli :
- ilmastointitilaan, jossa voin säädellä ilmanpainetta (tyhjiöön tuskin pääsen)
- tilaan voin kokeiluissani 'tunkea erilaisia jalokaasuja esim. jne,,,,,

Et Siviili ainakaan vielä vastannut kysymykseeni kannastasi ja tietämyksestäsi noiden Bruce antureiden 'rajapinnoista'!
Siis mistä se Bruce vehkeen Teho saadaan, jos anturit ovat vain 'piikkimäisiä!?
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 19.04.2020 10:00

Olet kateellinen Brucen löydöstä, etkä halua rakentaa toimivaa systeemiä juuri Brucen ohjeilla?

Taso vastaan piikki, alumiinioksidikin toimii piikkiä vastaan, metallit oltava eri samoinkuin rakentaisit termoelementtiä joilla metalleilla on termoliitoksessa jännite-eroa.

Elektrooneja syntyy virtapiirissä, kahden erimerkkisen ionin kohdatessa, tässä virtapiirissä staattinen sähkö muuttuu elektronisähköksi, voihan sitä ionisähköä hyödyntää sellaisenaankin mutta staattisensähkön moottorit, lämmityslaitteet ja muut hyödyntämisvälineet eivät ole vielä yleisesti saatavilla eivätkä vielä ole viimeisilleen kehittyneitä versioita optimaalisista.

Teho/painosuhteet Teho/materiaalien määrä, on vielä nykyisellään huono hyötysuhteisia, paljon käytetystä ionienergiasta valuu ohi hyödyttömänä.

Mutta jos voit vääntää tämän staattisen sähkön elektronisähköksi, pääset parhaimmillaan yli 90% hyötysuhteisiin.

Ei piikki piikkiä vastaan, olenhan sen jo vaikka kuinka monta kertaa selittänyt.

Enää en selitä, lue aiemmat vastaukseni, jos ei mene asia perille niin sitten EI VOI MITÄÄN, heitä homma mieltäsi vaivaamasta ja ala harrastaa vaikka pasuunan soittoa.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron