Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

Valvoja: Yllapito

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja koskimo » 12.08.2020 19:05

En vielä trkkaan tiedä, ketä saan kiittää tuosta uskomattomasta 'Jeesus' lähetyksestä, jonka juuri
noudin postistamme.
Postiapulainen 'raahasi minulle' paketin, sanoen, tässä on varmaan herra Koskimolle
'pari auton akkua'!

Okei, heitin po.paketin S-Marketin kärryyn, seurauksella, että sen vasen etupyörän akseli
katkesi ja otti loparit.

Linkutin po.paketin sitten ostoskärryn 3 pyörälle lähemmäs kotioveani.
Vaikka asun 2. kerroksessa päätin käyttää uutta hissiämme, tarkistin sen kantavuuden,
max. 4 henkilöä ok. Pääsin 2 kerrokkseen.
Kärryt käyttöön ja sain po. paketin siirrettyä 'äijahuoneeseen' - eli Ekin työalueelle, jossa
on vapaana vain kapea kulkureitti.

Ei kun sitten linkkari käyttöön ja 'salaperäinen paketti auki'!

MITÄ Helkkaria, siellä oli unelmieni täyttymys! - kiloittain kaipaamiani releitä, solenoideja jne.

Minulla ei liene enää ikinä tarvetta lähteä romukauppoihin jos ja kun tällaisia komponentteja kaipaan!

'Tuo salaperäinen 'Jeesus-lähetys' täyttää aivan takuulla kaikki tämän alueen tarpeeni moninkertaisesti!

Siis aivan muhkea määrä solenoideja, keloja, releitä jne.....

TÄMÄN MINÄ VIELÄ 'TAKUULLA KOSTAN' kunhan saan 'lähes nimettömän' lähettäjän tiedot hakkeroitua!
Lähetän hänelle takuulla vastaavan ('alle 100 kg') paketin nykyaikaisinta elektroniikkaa, jonka lähettämistä
oikeaan osoitteeseen olen jo vuosia pähkäillyt!

Jääköön tämän pakettini lähettäjä foorumillamme tuntemattomaksi, ja kun sen 'hakkeroin', niin en siitä/hänestä
foorumillamme toitottele!

Tuhannet kiitokset 'tuolle salaperäiselle' paketin lähettäjälle!

Kiitoksin

Eki

Kuva
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja tesla » 12.08.2020 19:23

++Eki++

Jos siitä muutama minulle liikenee kanssa niiin tuhaaannesti kiitän. Tuommoista pakettia kun saa odottaa vesi kielellä
eikä sitä ikinä minulle kukaan lähetä.

OIkeasti ihmettelen mitä Ahmedia oikeasti on tapahtunut? Miksi Koskimolle, tuolle jolla on 168.000 transistoria yhtä kappaletta kertaa kaikki muut trankut ja härpäkkeet
yhä vaan siunataan lisää ja lisää. eikö mikään ikinä riitä ;-D


Koskimo on syntynyt onnellisten tähtien alla. Ei voi tähän muuta sanoa.

Ps... Erkkos.. Järkkäähän meikäläinen takaovesta (tai etuovesta) sun keikalles... TAHTOO!

Puku mulla on ja kukaan ei edes vakuutusyhtiössä huomaa olen ulkopuolelta. Sen verran vak88ttava olen kahden väkevän jälkeen. Testattu juttu muuten.
Valitsen roolin ja eiku kuppia kaatamaan ja musaa fanittamaan! Enkä muuten juo liikaa vaan just passelit joten ei tarvitse häv3etä. :-P
tesla
 
Viestit: 649
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja koskimo » 12.08.2020 22:11

Parikin asiaa Teille Muutamat Tosi Ystäväni!

1. 'Tuon lähes tuntemattomán kertomani 'aarrepaketin' lähettäjän tiedot
(ne hakkeroituani!), pidän vain omana tietonani! Mutta kiitoksillani ei ole rajoja!

2. Sinulle Tosi Kaverilleni Tesla pari sanaa:
- kun tuo korona hellittää ja kenties myös soittokeikolle taas pääsen,
niin takaan Sinulle maksuttoman pääsyn kaikille pääkaupunkiseudun keikoilleni.
(voit tarvittaessa 'esiintyä' esim. instrumenttien kantajana tms. mutta sisään pääset,
no problem!).

3. Tuo 'täysin! tuntemattomalta lähettäjäni saamani aivan upea valikoima releitä, keloja, solenoideja
jne. on todellakin enemmän kuin osasin esim. edes ajatella = kyllä tästä valikoimasta annan
mielihyvin mukavan siivun myös omiin kokeiluihisi!'
Kun olen po. paketin evaluoinut, niin mukava satsi lähtee Sinulle toki!

Palaillaan

Eki

(p.s. Nyt kun tuollaisn 'aarrepaketin sain', niin mainitsen aivan heti pari projektia,
joita olen jo vuosia sekä miettinyt, että ajatellut testauksia myöten.
- 'Olen kuullut/lukenut, että magneetit saa laulamaan kun ja jos ne sijoittaa solenoidien/
kelojen sisään, ajaa sopivaa taajuutta (ääni- tai korkeampaakin) kelaan, jonka sisälle
magneetti on sijoitettu, niin sopivalla resonanssilla 'magneetin laulu yltää fääreihin'??!!
Mitä tuo tarkoittanee, kokeillaan,,,,
* Toinen 'mielestäni veikeä kokeilun arvoinen 'leikkihomma' voisi olla asettaa, esim. sytyttimistä
irroitettu piezokide vastaavasti solenoidin/kelan sisuksiin ja sitten ei kun 'muutama sata wattia
säädettävää taajuutta kelalle, ja katsotaan - 'tapahtuuko mitään'!???
Muutamat kokeilijat raportoivat tyyliin:
- jos piezokide saadaan resonoimaan, niin sen ympärille muodostuu joskus 'mystinen' , syvänsininen
hitaasti leijuva 'mystinen kehä', jota voi koskettaa sen häiriintymättä, sen voi 'irroittaa' mekaanisesti
lähteestään ja se leijuu ympäristössä 'pallosalaman tavoin', niin kauan kuin 'ääni-/muu lähde on toiminnassa'.

- kun itselläni on noita sytskäreiden piezoja todella monta, niin haluan ja kokeilen niiden liittämistä
pitkään ketjuun (sarjassa/rinnan), eli haluan nähdä:
- antavatko ne aktivoituina suuria jännitteitä, sarjassa ollessaan, jne.
- toinen kokeiluni on kenties:
- minulla on useita useamman sadan Watin piezopohjaisia Oikeita Kaiuttimia siis!
Ja kun mulla on (orkesterikaslustossani) äänivahvistimia luokassa muutamista wateista aina lähes
1000 Wattiin (RMS) lähtötehoihin/kanava, niin ei kokeilu suinkaan rajoitu 'kuulokevahvistimiin'
vaan tarvittaessa löytyy Oikeeta Ääänipoweria.
- Näissä 'leikeissä' käytän toki kuulosuojaimia! MUST! Ja ajatuksiani on testata väitteitä, että äänitajuudet
voivat siirtää 'kiviä ja kallioita', kuten muinaistieteilijätkin ja esim. Edward Leedskalnin kertovat. jne....

On siellä Solenoidi/äänitaajuus/resonassi/ puolellakin varmaan paljonkin mielenkiintoista ja jopa omakohtaisesti
mielenkiintoistakin kokeiltavaa.

Paras lopettaa, ei nää Ekin jaarittelut muuten lopu ikinä.............

Eki
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 13.08.2020 08:24

Tässäpä kummallinen McIntosh vahvistin äänitaajuuksilla,Bifilaarikäämitys päätemuuntajat:


http://www.hovirinta.fi/audio/putkitekn ... tosh_1.htm

Ja erään suomalaisen patentti jossa jälleen Bifilaarikäämitys:

Bifilaarinen johdinrakenne audiotaajuisen informaation siirron laadun parantamiseksi
Classifications

https://patents.google.com/patent/FI121946B/fi


Ed Leedskalnin käytti sähköstaattista resonanssia niiden kiviensä painottomaksi tekemisessä, mutta se oli hänen henkilökohtainen ominaisuutensa, sillä hän oli kovin sähköinen ihminen, ikäänkuin sähköankerias, mutta ihminen joka pystyi tuottamaan sähköimpulsseja omasta kehostaan samalla kun tuotti korville kuulumattomia ultraäänitaajuuksia jotka taasen vaikuttivat niihin kiviin joiden kuului saada levitoimaan.


J.W. Keelyllä oli myös tämä sama ominaisuus, ja vain ja ainoastaan hän sai ne moottorinsa pyörimään.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja koskimo » 14.08.2020 00:21

Kiitokset Siviilille taas kerran hienoista linkeistä.
(Super 'Joululahjaa unohtamatta'! - 'osoitehakkerointi jatkuu.......)

Kun täällä' foorumillamme tuntuu tuo varsinainen 'Omakohtainen tekeminen
testaaminen, tai ainakin niistä meille muille kertominen olevan 'lievästi sanottuna'
nihkeetä / ei sitä edes ole?! Niin pyrin näin 'kenties hieman liiankin aktiivisena hörhönä
paikkaamaan tilannetta esim. seuraavasti - jos sitten kiinnostus = 0, niin annetaan olla...

***

Magnetizer – Eki Koskimo

Olen varmaan jo useastikin puhunut tekemistäni ns. ’Biomag xxxx’ magneettipulsseja
antavista yksinkertaisista vempeleistä.

1, Olen tehnyt, rakentanut ja jakanut tuttava-/ystäväpiireilleni noita ’Biomag xxxx’ nimellä
tekemiäni pieniä ns. Magnetizer laitteita.
Niissä on siis simppeli oskillaattori, joka syöttää magneettipulsseja kelalle ja
jolla toiminnalla kerrotaan virallisestikin, olevan todella mainittavia ominaisuuksia
henkilön hyvinvointiin, vaivojen paranteluun jne., monellakin eri tavoin.

2. Ensimmäiset ideat Biomag laitteisiini sain jo kauan sitten Elektor lehdestä.
Tein niistä sitten erilaisia versioita, nykyään suunnittelen ja rakennan Pi prosessori
pohjaista versiotani ’Biomag 4000’! Siitä myöhemmin….

3. Penkoessani eilen ’mielettömäksi paisunutta’ arkistoani kaiken maailman asioista,
myös vapaahommiinkin liittyen, niin löysin taas kerran niin paljon uskomattoman
mielenkiintoista asiaa (satoja tulostettuja sivuja!) ettei unta ole taskaan kahteen
yöhön tullut, eikä tarvittu....

4. Löysin erään ’uuden’ jo unohtamani Elektor artikkelin asiasta, mainintaa ja
kerrontaa tällaisen laitteen uskomattoman hienoista hoitotuloksista, ja koska
laitteen toteutus on todella simppeli ja helppo, päätin ’ohimennen' kasata tämänkin
laiteversion.

5. Ei mitään piirilevyjen syövytyksiä vaan – perus protolevylle suunnittelu käyntiin ja
niinhän se siinä oli toteuttamista odottava reikälevypiirros valmiina parissa
kymmenessä minuutissa ruutupaperille toteutettuna…

6. Se miten tämä sitten kenties liittyy foorumillemme = ’kun tällä erkos hörhöllä
tuntuu olevan komponentteja melkoisestikin, niin että tuskin omaan huoneeseensa
edes mahtuu, niin päätin tehdä samantien 3 kpl po. Laitetta.

7. Tästä linkistä voitte lukea Elektor lehden po. asiaa käsittelevän artikkelin
dokumentteineen http://www.orkesteri.fi/magnetizer1.pdf ja
http://www.orkesteri.fi/magnetizer2.pdf

mutta sanomani ydin on:
* Jos jotkin foorumimme jäsenet kiinnostuvat tästä asiasta, niin lahjoitan 2 laitetta
ilmaiseksi halukkaille omiin testeihinsä (9 V pariston saatte hankkia itse!).
Ei mitään muuta velvoitetta kuin toivomus, että joskus kenties raportoitte
foorumillamme – saitteko mitään tuloksia / esim. Helpotuksia artikkelissa
mainittuihin asioihin, vaivoihin jne.
En minä mitään risukasaa ole suinkaan tarjoamassa! Vaan koteloitua, dokumentoitua,
toiminta testattua laitetta ja täysin toimivaa tuotetta halukkaan kokeiluihin!


Minähän, jos kuka, olen nuoruudestani saakka ollut kiinnostunut ’kaikesta’!
Para-asiat toki mukaan lukien.
Omista Biomag laitteideni tuloksista käytännössä olen jo kertonut aikaisemmin
tällä ’omalla sivustollani’. Kertaanpa tässä pari perusasiaa, lisätietoa on netti
tulvillaan, kaikilla kielillä!

Ilman leikin häivää, olen siis rakentanut toistakymmentä vastaavaa laitetta ja antanut
niitä niin ystävien kuin sukulaistenkin vapaaseen käyttöön. Esim. lyhyesti:
- oma vaimoni ei saanut vuosiin millään kunnon unta ilman Biomag laitettani
- eräs ’vanharouva’ sai kuolemantuomion lääkäreiltää n. 80 ikäisenä, sai minulta
Biomag 2000 laitteen. Kertoi, ettei voi enää elää ilman sitä, kutsui minut aina
pariston vaihtoon (!hän tunsi, että paristo on heikentynyt vaikka ei mitään
indikaattoria ollut! Aivan sama vaimoni kohdalla – ’nyt pitää paristo vaihtaa’!?
- tuo mainitsemani ’80 v ikäisenä ’kuolemantuomion saanut’, eli 92 vuotiaaksi!

Meni taas kenties ekin tyyliin hieman ohi varsinaisesta ’vapaaenergia’ teemastamme, mutta
eikös se ’elämänvoimakin ole tutkittavaa ja kenties jopa manipuloitavaa energiaa’?

Terveisin

Eki

p.s. Siis Elektor artikkeli ym. Löytyy linkeistäni
http://www.orkesteri.fi/magnetizer1.pdf
http://www.orkesteri.fi/magnetizer2.pdf


Tässä asia reikälevylle tekemänäni, siis 3 reikälevyprinnttiä valmiina kalustukseen,
ja kahdelle halukkaalle ’ilmaiset ja toimivat/testatut laite-näytteet kokeiltavaksi’!

Koko fyysinen toteutus on hallinnassa, taivaansininen kotelointikin ok, nyt
vain haluan tulostaa laitteen kotelon kanteen myös ’simppelin käyttöohjeen’!

Kasausten edetessä raportoin täällä säännöllisesti.
Laitteiden valmistumis-/toimitusaika luokkaa 2-3 viikkoa.

Eli vain kahden mahdollisen vapaaehtoisen halukkaan postitustiedot puuttuvat.
Lähetä osoitteeseen erkki.koskimo@yahoo.com jos kasaamani tuotteen haluat ja asia ok!

Kuva
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja tesla » 14.08.2020 04:20

Wehe tilattu! Testattavia riittää ku kaikki tuntuvat olevan sairaita....

Tuossa magnetizer2.pdf:ssä on kaaviossa numero 1 (ihan alareunassa se kaavio ) neljä kappaletta semmoisia suikuloita missä lukee N1, N2, N3 ja N4. Mmmmiitäääähhhh?
tesla
 
Viestit: 649
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja koskimo » 14.08.2020 13:25

'Vehje' Teslalle OK.

'Pitipäs tuokin oppia selkänahan kautta'!
Vaihdoin tulostimeksi uuden Canonin.
- tietysti siinä on skannerin asetukset täysin nurinperin
HP/Epson/Dell verrattuna.

Nyt magnetizer artikkeli ón ok (oikein päin ja koko sivut esillä)

Nyt voit Tesla lukea vastauksen kysymykseesi.
Siinä mainitaan, että jos laitetta tulee käyttämään sydäntahdistin henkilö,
niin muutama taajuus jätetään pois. Sitä 'Nxx tarkoittavat.

Eki
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 14.08.2020 22:03

Solenoideista puheenollen, kirjoittelin joskus tuonne usvan salaisuuksien naruun seuraavaa:

Usvan salaisuus ja muita mysteerejä
ViestiKirjoittaja siviili2003 » 11.08.2016 16:22

Whitley Strieberin kirjassa: Ne ovat jo täällä, on kuvattu antigravitaatiolaite jonka Strieber oli rakentanut ja testannut dramaattisin seurauksin..
Tämän kirjan kuvauksen mukaan myös minä tein laitteen yli 25 vuotta sitten joka myös tuotti erikoisen luonnonilmiön, se tuotti trombeja.

Laitteen muodosti 9 sähkömagneettia joiden sijainti oli 1 keskellä, ja kahdeksan muuta kehämuodostelmassa sen keskimmäisen ympärillä, laitteen tarkoitus oli törmäyttää magneettikenttiä 45 asteen kulmassa toisiinsa, 360 astetta on täysi ympyrä, ja se jaettuna kahdeksalla kehäsähkömagneetilla, tuottaa törmäyskulman 45 astetta.

Aivan samaa ideaa toteutti myös Otis Carr omassa gravitaatio laitteessaan hänenkin kaksipäisissä Teslakäämeissään oli kallistuskulma 45 astetta, runkosähkömagneetteihin nähden.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja tesla » 15.08.2020 02:56

Vielä saman sarjan kysymyksiä.. 'Erkkosin omassa lyijykynällä piirretyssä melko selvässä kaaviossa on ympyröidyt numerot 1-18 .. yhdeksän molemmilla puolilla. Mikä ihmeen rako tässä on?
Onko se sama kuin viime viestissäni kysymäni N1, N2 N3 ja N4?`En osaisi rakentaa vehettä noilla kummallakaan paperilla,, guru kun en ole ja
tuommoiset ihmeelliset raot ja "ännät" vaivaavat päätäni luovuttamiseen asti.
tesla
 
Viestit: 649
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja koskimo » 15.08.2020 22:40

Moikka Tesla.

Ei siinä 'kaaviossani' ole mitään mystiikkaa!
Nuo numerot ovat vain IC-piirin jalkojen numerointeja, milläs sen issukan liitäntöjä
voisikaan muuten seurata!

Älä ihmettele noita Nxxx asioita. Kaikki logiikkapiirit vaativat Aina
jonkinlaisen liitännän jokaiseen nastaan! Siis yksikään 'jalka' ei voi/saa jäädä
kellumaan ' ilman kuormaa'. Nyt kun nuo kaikki logiikkapiirit ovat nykyään lähes aina CMOS-rakenteita,
niin asia on vieläkin tärkeämpi ja kriittinen. Eli jos joku noista mainitsemastasi Nxx pinnistä
jätetään kytkemättä, niin piiri 'nuuskii esim. Sinun oman staattisen kenttäsi jopa metrien päästä
jos sitä lähestyt!!! Ja tämähän tarkoittaa, että koko logiikka sekoaa täysin!
ja tähän, FET transistorien/esim. Cmos piirien ylenpalttiseen herkkyyteen perustuvat kaikki 'halvat' 'aave-/haamu-
jne. ilmaisimet! Siis pelkkä 'jonkinlainen antenni/kaapelinpätkä Fetin tai logiikkapiirin vapaasti kelluvaan
nastaan, niin vot! kyllä ympäristöstä löytyy haamuja enemmän kuin niiden tarkkailijoita ja aivan takuulla!!!!!
Ympäristön staattinen sähkäkenttä saa siis tosiherkän piirin/Fet transistorin reagoimaan 'Mielettömän herkästi, eikä
tuollainen täysin kontrolloimaton ulkopuolisen s-kentän ilmaiseminen ole sellaisenaan todellakaan
'Yhtään Mistään Kotoisin'. Aivan eri asia on, jos rakennetaan/suunnitellaan/toteutetaan samaan ilmiöön ja komponenttien
herkkyyteen perustuva Hallittu ilmaisin! No sitten voidaan kenties ilmaista ympäristöstä 'jotain järkevääkin kenties'!

Mikä siinä sitten kenties on 'totta/tarua', jääköön testaajan tulkintaan!

Eli kaikki käyttämättömät kogiikkaportit on aina kytkettävä 'käyttöön'/ tai ainakin +/- tilaan.
Ja juuri näin tässä (mahdollisessa erikoistapauksessa tehty - Jos käyttäjällä on kenties pacer (sydäntahdistin)
käytössään), niin varmistetaan etteivät mahdolliset samat/harmoniset taajuudet sitä häiritsisi).
'****
Tilanpuuteen takia tein uuden kotelovalinnan ja
- Lisäsin tuohon peruslaitteseen vielä pariston kunnon testauksen /'ammattimaisen kelan' / taajuuksien
lähtöliitännän, josta voi halutessaan liittää laitteen oman säteilijän rinnalle esim. äänivahvistimen,
skoopin/muun mittalaitteen (taajuuslaskimen...) esim. taajuuksien tarkkailuun haluttaessa.

Tuosta pääkomponentista, eli Magnetizerin säteilevästä kelasta sen verran, että vaikka Elektor lehti kehoittaa käyttämään
'yksinkertaista perus teräspulttia' (olen niitäkin kokeillut aikaisemmin), ja kertoo, että säteilevä magn.kenttä vastaa täysin
kaupallisten laitteiden ántoa/tehoa, niin olen siinä mielessä hieman eri mieltä!

Elektorin versiossa on kela käämitty 'teräspultin' ympärille. OK. varmaan toimii (sitä kelaahan tykitetään 'vaihtovirralla'!),
mutta korvasin tuon kelaratkaisun 'ammattimaisella versiolla, jossa on meltorautainen kelasydän' (relesydän) ja
ammattimaisesti 'tehtaan' tekemä käämi. Mielipiteeni on, että 'perus teräspultti' kenties saturoituu ajan kanssa!
Ei minulla ole tähän mitään mittatietoa tai tarkempaa todistetta, mutta kun nyt käytän meltorauta-
sydäntä kelaan, niin se pysynee kuosissaan iät ajat!

Kaksi kolmesta tekemästäni näistä Magnetizerista lähtevät valmistuttuaan Teslalle ja Siviilille.

Terveisin

Eki
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron