Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

Valvoja: Yllapito

Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja erkos » 03.03.2018 17:18

Tervehdys.
Tässä Erkki Eki Koskimo (foorum nimi erkos).
Olen 'pitkän linjan' ns. 'para-asioista' kiinnostunut,
jolla on myös melkoisesti todellistakin kokeilua
ym. moniinkin asioihin liittyen (esim. vaikka aluksi:
olin nuorena Ylen T.K.Laakson 'avustajana' hänen
tehdessään monenlaisia kokeiluja, esim. 'leikin
hänen hankkimillaan De La Warr laitteilla, niitä
jopa kopioiden! Ammattini on ollut elektroniikka ja
tietojenkäsittely kaikissa muodoissaan ja toimin edelleen
aktiivimuusikkona peräti 5 orkesterissa:
(jos kiinnostaa katso Facebook Eki Koskimo)
(Nyt on eräs pääharrasteeni musiikin ohella EEG
päähineiden käyttö 'kasvien kanssa 'keskusteluun'!
Palautteena sekä tietonesoftat, että myös esim
Florasys indikaattori ym...). (Enpäs kehu, mutta esim.
Suomen Parapsykologinen Seura antoi minulle viime
vuonna pienen stipendinkin 'hommiini' ja jatkaakseni
heille jo tekemääni pariakin esitelmäsarjaa ...)

Palataanpas sitten pääasiaani tällä foorumilla ja
tällä kertaa.

Olen uusi jäsen tällä foorumilla ja luin ahmienkin
kaikkea takuulla kiinnostavaa, jota foorumilla on
julkaistu, niin kysyn teiltä Gurut muutamia neuvoja
seuraavaan 'koeideaani', johon sain herätteen jäsenen
Villen Parr kertomisista.

* Parr tyyppinen kokeilu nro 1

Laitteet

- 'purettu kiintolevy, mutta pyörityselektroniikka
paikallaan (pyör.nop mallista riippuen noin
5600+ / 7900 kierr./min)
- useissa HD mekanismeissä on tilaa 1-4 kiintolevylle
- ensimmäisenä ajattelin kokeilla kolmea versiota
samasta asiasta = siis käytän 'kaikkeen' kiintolevyn
omia levyjä perusmateriaalina!
- lisänä palovaroittimista purettuja 'lähteitä', jos tarpeen.

1. 'pohjalla magneeteilla varustettu levy, liimattuna
mekanismin pohjalle
- 'keskimmäiselle (pyörivälle) levylle on liimattu
4 kpl kartio/pyramidirakennelmia
- ylinpänä on mekanismin kanteen liimattu täsmälleen
samanlainen magneeteilla varustettu kuin alalevykin

2. sama konfiguraatio kuin edellä, mutta nyt pyörivän levyn
päälle on asennettu mukana pyörivä magneetein varustettu
levy, samanlainen kuin rakennelman pohjalla.

Nyt kysymyksiini teille Guruille!

A. Onko magneettien napaisuudella kenties merkitystä?
- esim. jos alalevyn magneetit 'sojottavat S-ylöspäin,
- niin entäpä vastakkaisen ylälevyn magneettien
napaisuus – hylkimään vai vetämään?
- sama kysymys jos pyramidien/kartioiden mukana
pyörii magneeteilla varustettu levy.

Jos näihin magneettien napaisuuteen olisi vinkkejä,
ne olisivat arvokkaita, ennenkuin alan 'liimailla lukuisia
magneetteja paikoilleen'.
Eräs kenties tärkeä yksityiskohta?
- onko magneettien S vai N napojen oltava 'pyörivien
pyramidien/kartioiden suuntaan'?
- mikä ollee tarvittava magneetien määrä!
Minulla on 'melkoinen määrä' erilaisia magneetteja,
mutta kenties vähempikin riittäisi, kuin mitä Parr
käytti kokeiluissaan?

Lähetän pian kuvia 'rakennelmistani', mutta ennen
lopullisia liimauksia – toivon neuvojanne!

Parhain terveisin

Eki Koskimo
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja jussik5 » 04.03.2018 23:50

Tervetuloa Eki/erkos
Kaipaammekin jo uutta verta foorumillamme.

Yritin syventyä laitteeseesi, ei vielä auennut aivan täysin.
Kuuntelin myös Vogelin luentoa vuodelta -83.
Veikkaan että napaisuudella on iso merkitys, mutta yleensä
oman käsitykseni ja kokemukseni mukaan ihan ferriitit riittävät.
Kuvat varmaan selventävät tilannetta rutkasti.

Ehkä Ville kohta tulee myös avuksi ja saamme sekoitettua sinut ihan totaalisesti :)
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 05.03.2018 03:55

Erkos varmaankin viittaa tähän naruun jossa tuo kuva Joe Parr:in testiin:

http://www.vapaaenergia.com/foorumi/vie ... &start=180


Kuva
¤

Meinaatko tosiaan kokeilla:

http://www.gizapyramid.com/Parr/parr10.htm

Ihan mukavaa kuulla että täällä suomessa on muitakin jotka tykkää tutkia radioaktiivisuutta




Kuva
¤
Kuva

Tuollahan tuo magneettien napaisuus on mainittu, samoinkuin radioaktiivisuuden lähde pitäs olla Gammasäteilijä, mitä nyt ei palovaroittimen Americum 241 taida olla.



#
On varsin kiintoisaa kuulla lisää Erkosin tutkimuksista De La Warr laitteilla, oliko ne niitä joissa käytettiin niitä kristallilasisia linssejä?

Ehdottoman tärkeää että olivat puhdasta kristallia sillä, niiden täytyy läpäistä Ultraviolettivaloa, kun sitä ei tavan ikkunalasi tee.

Ultravioletti valo kun varaa pintoja sähköstaattisesti, Minä olen ymmärtänyt niin että De La Warr laitteet on tehty toimimaan Sähköstatiikan periaatteella, yhdistettynä UV-optiikkaan.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja erkos » 07.03.2018 17:00

Tervehdys Ystävät!

Monet kiitokset vastauksestanne ja mielenkiinnosta.

Tulipas sellainen rypäs kysymyksiä, että niihin 'hiemankin paremmin vastattuna' on 'lievä tilantarve' luokkaa '1-2 TB'!

Olen viime viikonlopusta alkaen ollut soittohommissa joka päivä, paitsi tänään, siksi tämä viivästynyt vastaukseni.Sanon 'laulun sanoin'
Lisäksi minulla on soittokeikat torstaina/perjantaina ja lauantaina! Mutta sitten 'helpottaa' ainakin pari päivää.

'Laulun sanoin - En Tiedä Mistä Alkaisin...' teen alustavasti seuraavaa:
(Koska minulla on NIIN paljon kerrottavaa, kerron lyhyitä otsikoita ja linkaan vastauksiani/kertomiasi jne. jollekin omista domaineistani
joita minulla 3 privaattia, kaksi Facebookissa, muutama Messengerissä, lisäksi myös muutamakin orkesterien sivusto, joita olen mukana
ylläpitämässä, ja joita voin käyttää linkitykseen ja sanomieni tallentamiseen, siis= en halua jaaritella pitkillä jutuillani viemällä
tämän sivuston tilaa ylenpalttisesti...
1. Kerron itsestäni hieman enemmän (ammattipuolen ja musiikkipuolen CV't)
2. Hieman 'yleistietoa', ei niinkään osaamista vaan yritykset ja alueita, joilla olen toiminut ja toimin edelleenkin
3. Tietokone/laite/mittalaite/työkalu/komponentti ym. tietoa: millä resursseilla 'leikin'...
4. Pseudo-/paratieteiden kokemuksistani, omista laitteistoistani ja kokeiluista
- De La Warr 'historiaa' 'melkoisestikin'! (SIIS Käytännössä!).
- Nykyiset laitehahmotelmani ja tekeleitäni ym.
- EEG Headset kokeiluni ja monet niihin liittyvät projektini
- ym.ym.

Jos ja kun edellämainittuja pian julkaisemiani linkkejäni luette, sitten kerron ja toivottavasti suunnittelemme jopa yhdessä erästä 'aivan
pientä projektiehdotustani, eli sitä Parr tyyppisten laitteistojen suunnittelua ja rakentelua.

Ennenkuin saan nuo linkkien takana tulevat 'pitkät sepustukseni tehtyäjulkaisukelpoisiksi ('juttelukelpoisiksi'), saatte 'kalpeaa kuvaa minusta:

Para-asioista vierailemalla eräällä domainillani Parafinn - se on nyt hetken aikaa poissa käytöstä, sillä käännän sitä parhaillaan 3 kielelle
suomi/ruotsi/saksa/englanti. Mutta sinne on pääsy -----
Voitte katsoa ja 'tutustua' erääseen 'kokeilu-/asiahommistani' linkistä erkkikoskim2.wixsite.com/parafinn
Sivuston avautuessa kuulette myös taustamusiikkina erään Radion Tanssiorkesterin (RTO) kappaleen, jossa itsekin soitan.

Musiikkipuolestani saatte kuvaa käymällä esim. Facebook Eki Koskimo sivustollani.

Palaan pian ja uskon, että meiltä löytyy montakin yhteistä 'säveltä'.

Parhain terveisin

Eki Koskimo
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja erkos » 07.03.2018 17:09

Tuo edellä antamani Parafinn linkki toimii minulla juuri sellaisena kun sen annoin - erkkikoskim2.wixsite.com/parafinn - mutta jostain syystä?
se ei näy aktiivilinkkinä sanomassani???

Kopioikaa se sellaisena selaimeenne ja sen kuuluu toimia!
Jollei - kokeilkaa www.erkkikoskim2.wixsite.com/parafinn

Eki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 07.03.2018 18:24

Jos on puhe telepatia kokeiluista niin silloin ei sovi unohtaa tätä vanhaa italialaista keksijää sadan vuoden takaa, sillä:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Antonio_Meucci

todellisuudessa teki ensimmäisiä kokeiluita myös ajatusenergia siirrolla, niistä kokeista löytyy hyvä kuvaus Gerry Vassilatoksen kirjasta Lost Science, sivulta 56 eteenpäin:

https://archive.org/stream/GerryVassila ... e_djvu.txt

¤
Lisäksi;

Tunnen suomessa erään keksijämiehen jonka tapasin noin 20 vuotta sitten Kuortaneella, Ultra-Päivillä, hän esitteli siellä varsin erikoista ESP kykyään.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja erkos » 07.03.2018 19:16

Kiitokset kommenteistasi Ystävä.

Eräät esitelmäni sivuavat telepaattisa/ESP kokeiluja. Olen esim. tehnyt niitä esitelmieni aikana yleisön kanssa, ja eräs 'kehittämäni formaatti',
tällä sektorilla on tulossa käyttöön esim. Conan O'Brian shown käyttöön.

Ette vielä ole saaneet 'tarkempaa tietoa' Ekin toilaisuuksista, mutta esimerkkinä: olen 'hullu lukija! Luen siis 7/24/365 otsikolla Kaikke mahdollista, niin
omista kirjoistani kuin netissä roikkuen jne. (Minulle tulee eswim. julkaisut Tiede/Tieteen Kuvalehti/Mikro Bitti/Kotimikro/pari ulkomaista Ham/tiede/PC-/
tietotekniikkalehteä ainakin.

Oma kirjastoni / lukemiseni lienee mainittavan arvoinen:
Minulla on ja olen haalinut ja jopa lukenutkin 'enemmän kuin tarpeeksi' foorumin asioita sivuavaa kirjallisuutta, esim. seuraavien teokset olen 'moneltakin osin lukenut 'kokonaan' (olenko lukemaani sitten ymmärtänyt' on aivan eri asia. Eli ainakin seuraavien tutkijoiden ja tekijöiden teokset ovat 'melkoisilta osin tuttuja:
Tesla/John Hutchison/Viktor Shauberg/Joe Parr (on kesken)/Ken Shoulders (EVO)/Thomas Bearden/Townsend Brown/Grebennikov/Mark MCCutcheon (The Final Theory)/Nathan Stubberfield/Jonathan Gray/Naudin (olen tilannut muutaman hänen laitteensa ohjeet ja jopa hieman rakennellutkin../Esko Valtaoja/Urantia Book/kaikki Blawatskyn teokset ja opit/Urantia Book/Kalevala/Raamattu (myös sen 'tekninen käännösjulkaisu)/Pekka Ervastin teokset ja kirjoitukset/Tietäjä lehden julkaisut 18 vuosikertaa/Freic Alzoton (How to build a flying saucer 2016, noin 400 sivua/Paul A. LaViolette , lähes kaikki hänen teoksensa, esim. Secrets of Antigravity Propulsion 500 sivua, jatko-osa Subquantum Kinetics (n. 400 sivua) + uuden painoksen nettipäivitys/kaikki Eric Däniken kirjat/Ruusuristi/Vapaamuurari ym. kirjallisuutta 'pari hyllymetriä'/netistä olen tulostanut vuosien kuluessa ainakin n. 7000 lukemista/Podkletnov tutkimukset/(Olin n. 3 vuotta 3. asteen Vapaamuurari, mutta sitten kiinnostus lopahti (ainakin ajan puutteeseen )/olin edesmenneen Pertti Jotunin ystävä/tuttu, hänen kuoltuaan muutama vuosi sitten, sain 'perintönä' melko laajan kirjastonsa, käsitellen avaruustutkimusta, Velitchenkon teokset jne... Minulla on 'vielä' noin 4 hyllymeträ alan kirjallisuutta, sillä lahjoitin 'parille alan seuran kirjastoille' noin 3 hyllymetriä 'alan kirjallisuutta'.

Uskon, että kun yli 60 vuotta on 'näitäkin asioita' ehtinyt - tutustua/lukea/kokeilla/olla osana melko mittavissakin kokeiluissa jne. niin 'uskon, minulla olevan
'ainakin jonkin verran perus-/pohjatietoa monestakin 'fooruminkin asioiden' taustatiedoista.

Hakkerikin (en Krakkeri!) ja hamstraaja kun olen niin minulla on (tai access ei kehuja) 'lähes kaikki maailma PC softa! sekä esim. yli 600 'Foorumin aloja sivuavia' teoksia, lehtien vuosikertoja (esim. Atlantis Magazine kaikki vuosikerrat) PDF tai EPub muodossa.
Annan teille kaikille privaattipääsyn arkistooni, jos haluatte.
Listaan sähköisen kirjallisuuteni seuraavassa sanomassani.

(Tulihan taas höpistyä, mutta kun saatte 'varsinaiset linkit' tekemisiini ja tarinoihini, niin varmaan saatte lisäselvitystä, 'millainen kokeilija ja keksijäkin' tässä oikein juttelee kanssanne.

Pikaisin palaamisin

Eki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja erkos » 07.03.2018 19:28

p.s. viimeiseen viestiini.

Anteeksi 'alkeellinen kyselyni, joka koski 'magneettien napaisuutta yms.' Parr tyyppisissä kokeiluissa. Kun 'vasta juuri' törmäsin sivustolle, tulostin Villen Parr sivut, mutta musteen loppuminen jätti vain varjoja itse tekstistä näkyville. Nyt kun asiasta kiinnostuin niin uudelleen tulostus toki selvensi asiaa melkoisesti.
Se, mitä kysymykseni 'magneettien määrästä/sijoittelusta/napaisuudesta jne.' tarkloitti oli lähinnä Variaatiot = siis jos magneetit eivät olisikaan 'renkaana' vaanm esim. aseteltuina 'luonnon spiraalimuotoon' - eli olisiko kenties eroa jos pyörivien magneettilevyjen kierteet on sijoitettu, samaan suuntaan kietäviksi, vastakkaisiin suuntiin kiertäviksi jne..... Palataan tähän, jos suunnittelemme koejärjestelyjä jopa yhteistuumin....

On pakko mainita.
Niin 'tuhannen vuoden ajan kun olen 'noita alan ja kiinnostuksen' nettisivuja selaillutkin, niin nyt tämän foorumin löydettyäni on Pakko Kertoa!

Missään en ikinä ennen ole nähnyt/saanut niin hienoa tietoa jne. kuin seuratessani nyt (aloittelijana) Villen/siviili2003/jussik5/Vipunen ym. keskusteluja!

Ammattimaisia, uskomattomia ja perustavan laatuisia raportteja/kommentteja/kritiikkiä jne.... jollaista en ole missään ennen nähnyt!
Olette Te Todella Superveikkoja näissä asioissa!
Kiitos kaveruudestanne

Eki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja erkos » 07.03.2018 19:36

siviili2003 lle

Mainitsit radioaktiivisuuden! OK. Oma kommenttini oli vain 'ajatus', jos kerran Parr sai 'jollain säteilevällä' lisättyä kokeisiinsa ytyä,
niin omat mittaukseni (minulla on kaksi säteilymittaria, yksi 'melkein pro), antoivat 'vanhanaikaselle puretulle palovaroittimen 'purkujämille'
joitain säteilyarvoja!? En ole ajatellut, ainakaan vielä, tuoda mukaan 'aktiivisia aineita toki'. Kyllähän niitä toki on saatavanakin,
mutta niiden kanssa 'leikkiminen' ollee huomattavasti vakavampaa hommaa kuin 'magneettien, kelojen, genisten, suurjännitteiden jne. kanssa.

Palaillaan tähänkin koesuunnitelmissa.

Eki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja erkos » 08.03.2018 04:25

Ystävät Hyvät!

Olen pian lataamassa teille luettavaa (kiinnostuksesta en toki tiedä) ainakin muutamaksi viikoksi!

Uhittelin edellisessä sanomassani jakavani omaa tietoani 'pienin annoksin' ja 'muualle linkitettynä', siis tätä foorumia tukkimatta.

'Tavallaan 'pikaraporttina' kerron - mistä kaikki alkoi osaltani- seuraavalla tarinallani = se on myös osavastaus ystävän kyselyyn, mitä De La Warr osaltasi tarkoitti jne. Tässä siis aivan lyhyt pikasilmäys asiassa Eki/De La Warr asiat.

Tervehdys Ystäväni.

Mahdollisen ja toivottavan yhteistyömme alkuvaiheessa haluan toki ensin
esitellä ja ketoa jotain itsestäni.

* Kysytte/ihmettelette varmaan hieman,. Onko tuo yksi ja sama henkilö Eki Koskimo voinut olla osallisena kaikkeen kertomaansa ja 'millä ajalla'
Vastaus tähän on. 'Jostain syystä 'ajantaju ja käyttö' vinksahtivat jo nuoruudessani = kävin siis 'kouluja', tulin ylioppilaaksi ja merkonomiksi
jne. musiikkitoimintani ohella! (tarvitsen unta noin 4-6 tuntia vuorokaudessa maksimi!). Minulla siis riittää ylim.aikaa 'tehdä kaikenlaista koko elämäni ajan, niin koulujen kuin ammattienikin aikana koko ajan'.
Koulutukseni/työelämäni selviää CV-linkeitäni, mutta seli seli - foorumia kenties kiinnostavalta alueelta ovat ns. pseudo- / para-asioiden harrastukseni /tekemiseni ja kokemukseni alkuvaiheet!

* 'Foorumin asioihin' kiinnostukseni alkoivat kun iso-isäni (Emil Kurikka) kuoli.
Minulla ei ollut aavistustakaan, että hän oli 'ruusuristiläinen', joka oli kerännyt melkoisen kirjallisuuden niin 'Ervastin asioita/Tietäjä-lehden vuosikertoja (18 vuoden), hänellä oli kaikki Blavatskyn Salaiset Opit jne...
Ne olivat perinnönjaossa menossa roskiin kun ne pelastin itselleni....
Näin kaikki 'parahommani' alkoivat!

Kiinnostuin siis 'näistä asioista' ja nuorena poikana menin Suomen Parapsykologisen Seuran kokoukseen, jossa 'joku T.K. Laakso piti esitelmää tutkimuksistaan.'
Kuulosti mielenkiintoiselta, kunnes muutamat vieressäni olevat huivipäiset 'lady't toitottivat koko ajan, 'ei kai toi puhu kauaa, että saadaan sitä ilmaista kahvia ja pullaa'!
Tässä meni usko 'parahommiin', vaikka kuinka esitelmöijät kertoivatkin: 'nimismies itse todisti, että esim sahat pyörivät liiterin seinillä'!!!*
Meitä oli 3 nuorukaista samassa tilaisuudessa, ja T.K. Laakson esitelmän jälkeen menimme hänen luoksensa saamaan lisätietoa kertomistaan asioistaan.

Niinpä hän ehdotti: oletteko te nuoret 'poijaat' halukkaita auttamaan minua kokeiluissani?
Mikä ettei! Niinpä meistä kolmesta tuli apulaiset T.K. Laakson moniin kokeiluihin.
p.s. Jos ette tiedä syvällisemmin YLEn T.K. Laaksosta, mainittakoon,. että hänet on nimetty koko Suomen radiotekniikan isäksi! Niin tietäväinen ja osaava hän oli näiden parahomma harrastuksiensa lisäksi'.

Sitten seurasi parin vuoden erittäin mielenkiintoinen jakso harrasteasioissa.
Laakso hankki englannista De La Warr Labs diagnostiikkalaitteistoja.
Niiden käyttöhän ei suinkaan sujunut 'noin vain', vaan apuun tarvittiin 'herkkä henkilö'.
No mistäs sellainen? Me emme kelvanneet, mutta 'jostain' löytyi puolalainen, suomea täysin osaamaton 'herkkä henkilö' nimeltään Eric Pommer, Laakso lähetti hänet Englantiin De La Warrs Labs oppiin laitteensa käytössä.

Seurasi 'uskomaton testikausi'!!!!!
Laakso keskittyi ensimmäisenä ns. veripisara testeihin = yksi tippa verta pieneen imupaperipalaseen ja sitten 'testiin' – mitä moninaisemmin tuloksin!

Laakso lähetti sadoittain maamme sairaaloille, lääkäreille, terveysasemille jne, pyynnön, joka sisälsi kaksi sisäkkäistä kirjekuorta:
- yksi veripisaranäytettä varten
- toinen samoin 'sinetöity' – lääkärin tai vastaavan raporttia/kommentaatiota varten.
'90 % lääkäreistä sanoi: 'paskaa koko homma', muutama oli todella kiinnostunut asiasta,
mutta hienoa, että koetuloksia saatiin satamäärinkin!

Palattuaan 'koulutuksesta' tuo herkkä Eric Pommer aloitti pitkät ja aikaa vievät testinsä näiden veripisaranäytteiden parissa. TÄYSIN uskomattomin tuloksin!
Noin 80% + hänen analyyseitään olivat täysin oikeassa! (Kun tuloksista sitten raportoitiin aikanaan näytteitä lähettäneille lääkäreille ym. 'yleinen vastaus oli = tuo ei voi olla totta, puhutte potaskaa, painukaa hittoon juttuinenne tuo ei kuulu lääketieteisiin ym...

Pommerin raportit olivat kaikki täysin uskomattoman tarkkoja ja täsmällisiä, oli sitten kysymys sairaudesta, raajarikkoudesta, syövästä tai mistä tahansa vastaavasta tapauksesta.

Kerronpa yhdestä erikoisesta analyysistä:
- Eric Pommer kertoo näytettä analysoidessaan. 'En ymmärrä tätä tapausta alkuunkaan,
en saa mitään yhteyttä tämän henkilön näköön'? Jotain tässä on nyt 'jotain pahasti vialla'!
Näytteen lähettäneen lääkärin sinetöity palaute kertoo: 'kyseessä on eräs maailmassa
todella harvinainen tapaus – tällä henkilöllä ei ollut syntyessään silmiä lainkaan'! Että sillai!

Kerron myöhemmin, miten suuri osa tuon ajan dokumennoistani, laitteista, muistiinpanoista,jne. katosi, mutta minulla on edelleen tuon Laakson laitteen kaikki dokumentit, speksit, sairauksien taulukot (siis virittimien asennot) – noin 600 sairauden diagnoosiasetukset!

* Laakson De La Warr laitteen kopiointiyrityksistäni ja 'tuloksista' kerron erikseen.

* T.K. Laakson toimesta tehtiin lukenmattomia kasvitestejä, joista myös raportoitiin ja kirjoiteltiin lehdistössä. Oman 'suuren arkistoni kadottua – (kerron
myöhemmin miksi/miten ja milloin), en ole löytänyt tuon ajan lehdistödokumenttaja ainakaan kolmen eri 'parakirjaston' uumenista!

* Laakso teki myös 'lukemattomia' kokeita esim. valmistelemalla useita, täsmälleen samanlaisia kasviviljelmiä, otti niistä valokuvia, jotka annettiin sitten
'sensitiivisten' henkilöiden haltuun, tavoitteena 'antaa siunausta' noille kasvustoille valokuvan välityksellä, myös 'suorakatsoen jne.
Tulokset, esim. Viikin koetilalla olivat 'Aivan Uskomattomia'”!

Meni tämä De la Warr esittelyn alkuvaihe = vaihe1 vähän pitkäksi, mutta jos jaksoitte lukea, saitte toivottavasti mielikuvaa, että T.K. Laakso todella santsasi ja panosti 'harrastuksiinsa', ja sai niistä myös todella vakuuttavaa palautetta.

Dokumentointia jne. löytyy tarvittaessa. Tämä oli vain pintaraapaisu omiin kokemuksiini, mistä nämä 'parahommat oikein alkoivat'.
Nämä tässä kertomani asiat ovat vain noin 3% kokemisistani, tekemisistäni, kokeilemistani, rakentamistani jne. 'para-asioissa'!

Palataan jos kiinnostaa

Eki

p.s. Vielä kaneetti noista T.K. Laakson ('hän halusi nimensä aina mainittavan nimen omaan tässä muodossa!)
* Minun aikanani ei koskaan edes keskusteltu esim. 'kristalleista', ei myöskään 'valokuvalevyjen käytöstä'. Laakso halusi tietää lähinnä:
* saako De La warr laitteella tietoa ihmisestä, kasvista /eläimestä veripisaran tainvastaavan näytteen kautta
* Hän pyysi myös Eric Pommeria kartoittamaan ihmisen, kasvin, siemenen ympärillä olevan
energiakentän' – tavoitteena pystyä kenties korjaamaan siinä ilmenevät vajavaisuudet.
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Seuraava

Paluu Vapaa keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa