Oman foorumimme kokeilijat ja keksijät!

Valvoja: Yllapito

Oman foorumimme kokeilijat ja keksijät!

ViestiKirjoittaja erkos » 13.07.2018 22:49

Foorumimme 'uutena noviisi jäsenenä' ja todella aktiivisena 'kokeilijana ja keksijänä' lukemattomilla foorumimme aihepiireillä kysyn?

* Teemoihimme liittyy todella laaja spektri erilaisia aihealueita, mutta useitakin niistä voisi olla keskustelun aiheena teemalla' - Kokeilemme
tällaista itse! Kaikille jäsenille tietoa/kokemuksia/'tuloksiakin jakaen'!

* Itselläni kun sattuu olemaan 'kaikki PC/Android/Apple' softat ja laitteet käytössäni niin asia on osaltani ok. Jos ja kun minulla sattuu olemaan
myös melkoisen massiivinen elektroniikan, softan jne. komponentit/osat jne. käytössäni, niin olen toki 'onnellinen' tekemään 'mitä sattuu
mieleen juolahtamaan'.

* Nyt kuitenkin myös vapaaenergian kokeiluihin tms. oma-aloitteeseen kokeiluun ei tarvita moniin kokeiluihin kuin minimaalisia santsauksia,
uusia kokeiluideoita, omaa keksiliäisyyttä, ja neuvojen kyselyä muilta kiinnostuneilta, niin eikö myös tällä foorumillamme voisi olla
kiinnostusta jäsenten väliseen yhteiseen kokeilutoimintaan? Onko niin, etteivät jäsenemme olekaan kiinnostuneita 'omista kokeiluista' vaan
lukevat ainoastaan muiden 'kertomuksia ja raportteja maailmalta/historiasta'?

Otanpas esimerkin:

* kuinka moni jäsenistämme esim. omistaa/on rakentanut itse/tutustunut käytännössä esim. Tesla-kelaan?
* toisena kysymyksenä esim 'jaakobin portaat' tai muut vastaavat suurjänniteasiat-/omakohtaiset kokeilut?
* tiedon puute ei takuulla ole ongelma, netti paisuu tiedosta ja opastuksesta tarvittaessa. Kysymys onkin vain ja ainoastaan, haluatko itse
saada lisätietoa ja jopa kokeilla itse teemoihimme liittyviä mielenkiintoisia asioita myös itse käytännössä?

Voi olla toki huono aihevalinta? Jussik5 poistaa aiheen takuulla tarvittaessa.

Eki

(Joku kysyi liittyessäni: tunnenko esim: Osmo A Wiion /Reijo R. Laineen / T.K. Laakson/ jne. Vastaukseni oli: olen koko ikäni kuulunut intensiivisenä jäsenenä kaikkiin mahdollisiin teemoihin - Nuoret 'Kokeilijat/keksijät/tee itse/radioamatöörit/Elektroniikkaa Sinulle kirjaston jäsenenä/Suomen Parapsykologisen Seuran ja vastaavien jäsenenä jne....
Mielestäni foorumimme kaipaa samantapaista aktiviteettia ja aktiivista toimintaa vapaaenergiaan liittyen!
Omakohtaisiin kokeiluihin on kynnys NOLLA!
Tee vaikka itseksesi telepatiatestejä yms., mutta ole aktiivinen ITSE!).

Tässä esimerkki: Jos joku kaipaa/haluaa kokeilla esim. ns. Zappereita, eli 'sähköisiä pulsseja antavia laitteita' yleistä terveyttä ja enemmänkin parantaen, niin 'tuollaisen '555 piiriin pohjautuvan 'laitteen' kustannukset ovat noin 6 euroa + 9 v paristo!
(Vastaavia myydään netissä hintaan 100-200 dollaria). Ovatko tällaiset asiat sitten varsinaista 'vapaaenergiaa' on toinen kysymys? Onhan vaan erä asioitamme kuitenkin sivuava 'ilmiö, joka toimii, mutta tieteellistä selitystä ei oikein ole virallisesti.)
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Oman foorumimme kokeilijat ja keksijät!

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 25.08.2018 10:02

Vähän aikaa jätän tään viestin kuvineen tänne, kateelliset voi alkaa repimään pelihousujaan ... :D

edit 26.8.2018 klo 10.48 , otin pois ettei ylläpitäjä hermostu omakehuistani
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Oman foorumimme kokeilijat ja keksijät!

ViestiKirjoittaja jussik5 » 26.08.2018 17:28

Nythän tää alkaa sujua kun ylläpitäjät alkaa itse moderoimaan omia postauksiaan ;)
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

!

ViestiKirjoittaja erkos » 27.08.2018 21:21

Olen tässä 'keskustelussanne jussik5 vastaan siviili' kyllä hieman eri mieltä jussik5 sanomisesta 'sanomien moderoinnista omiin nimiin', anteeksi vain!

Minä henkilökohtaisesti ainakin katson asiaa niin, että siviili antoi meille todella toimivan ja konkreettisen vinkin asiaan, jolla ei ole mitään tekemistä 'moderoinnin' kanssa. Vaan tuntuvan ja todellisen esimerkin sellaisesta kokeilusta/tutkimuksista jne. johon tämän foorumin tavoite on toki toimia ja pyrkiä pääsääntöisesti jopa! Siviili olisi toki saanut jättää sanomansa foorumille, se on niin täyttä ja kovaa sanomaa ettei takuulla häpeä mitään!

Se, että siviili poisti välittömästi uusimman viestinsä on mielestäni paljonkin hyvä asia ja hieno toiminto!
Siviili antoi vihjeen jostain sellaisesta, josta me jokainen tällä foorumilla 'uneksimme ja toivomme kehittävämme', mutta siviilin tapauksessa 'ainakin eräs tavoite oli saavutettu' ja hienolla menestykselläkin hoidossa moneen suuntaan sekä toimiviin jatkotoimin maailmallakin!

Kyllä minä ainakin nostan todella hattua ja kunnioitan todella suuresti siviilin kaikkia toimia, olkoon foorumillamme ja/tai sen ulkopuolella esiteltynä tai raportoituna.
Tottakai tallensin siviilin edellisen raportin, seurasin sen antamia linkkejä 'syvälle' sisempään, toki huomasin ja 'reagoin' tuon mainitun ryhmän (jossa siviilimme toki osallisena) Todella hienoon saavutukseen, 2018 palkittuun ja eteenpäin kehittyvään 'keksintöön' kaikkine herkkuineen.
Se asia, miksi siviili poisti raporttinsa lähes välittömästi', en näe mitään poikkeuksellista! Kyllä sellainen patentoitu ja maailmanlaajuisesti (ja Kiinaan ja kaikkialle muuallekin maailmaan menevä asia valmistuksen kannalta) on ensinnäkin:

* todella hatun nostamisen arvoinen ideointi, kehitystyö ja jopa tuotantovalmiuteen saaminen on jotain juuri sellaista josta saamme olla ylpeitä sen
Suomi alkuperästä!

* sen asian, että siviili myös poisti po. sanoman ' hyväksyn täysin ja yksi selitteisesti! Kyseessä on sen verran laajakantoinen ja upea 'patentoitu keksintö' ,
että tällä foorumilla ei liene tarpeen sitä sen kummemmin riepotella - sehän on jo hyvässä vauhdissa maailmalla ja raportteja kuulemme jatkossa.

* tehkäämme siis tällä foorumilla myös me kaikki muut aktiiviset ainakin, samantapaisia upeita ja hienoja, jollei heti 'keksintöjä', mutta sellaista
perustyötä, kokeilua, 'keksintöjä' ym. vastaavaa, joka kenties jatkossa johtaa yhtä hienoihin käytännön sovelluksiin ja jatkotoimiin maailmalla.

* Siviilille kunnioitettavat Täydet Pisteet tuon asian julkistamisesta ja mukanaolosta ja tiimissä mukana kehittäjästä! Sen kehitystä seuraamme parhaiten
kenties maailmalla, emme suinkaan tällä foorumillamme, jolla on omasta mielestäni paikkansa lähinnä ja pääsääntöisesti 'uusien ideoiden ja asioiden
vastaaviin ja toivottavasti samankaltaisiin tuloksellisiin kokeiluihin ja tutkimuksiin sekä monien asioidemme alustavaan kehittelyyn.

Nämä tämän sanomani maininnat eivät todellakaan ole mitään ylisanoja, vaan reilu kunnianosoitus siviilille tekemästään hienosta perustyöstä.

Eki

p.s. Olen 'korjannut/muuttanut monia sanomiani mielestäni Täysin aiheetta (kuten tätäkin sanomaani!! Tarkoitan. Löysin useitakin jäsenistön kommentteja 'joissa kritisoidaan' oikeinkirjoituata ja suomenkielen sääntöjä! Ei helvetissä liene lainkaan aktuelli ja tärkeä este / ongelma julkaista jotain foorumillamme!?????????????
Ainakin kaikki omat kommenttini ja julkaisuni lähtevät 'lapasesta yleensä sellaisenaan', eli sellaisena kuin 'tuo vajaa kymmensormijärjestelmäni' ne tuottaa, suomenkielen kirjaoppia sen kummemmin miettimättä ja toivoen vain, että sanomani menevät perille Teille Kaikille kenties ymmärrettävinä.

Olen siis 'noiden kriitikkojen toivein' 'korjannut useidenkin 'kiireessä/innostuksessani' lähettämiäni sanomia 'kielioppivirheiden takia'!
Onko tilanne se, että jos joku raportoija tekee tahtomattaan kiireissään ja innostuksissaankin yhden ns. kielioppivirheen yhdenkin sanan kohdalla, niin se aiheuttaa, täysin sanomasta/sen pituudesta jne. johtumnatta kommentin: kirjoitit 'itse sanosin' kun pitäisi suomeksi olla 'sanoisin'. 'Onpa huolimatonta suomenkielen käyttöä foorumilla'!

Vastaukseni tällaiseen kommenttiin on (jos sellainen edes on tarpeen aikaani kuluttamaan!???) -'Haluatko, että vaikenen koko foorumilla kaikesta asioistani kokonaan tämän' suuren ja mielestäsi kaamean yksittäisen' sanakohtaisen kielivirheeni takia, joka ilmeisesti häiritsee Sinua niin, että sanomani on jopa 'lähes lukukelvoton'?

Tämä mainitsemani valitusasia: 'foorumillanne on kirjoitusvirheitä'! on mielestäni täysin uskomaton asia edes mainita jotain tällaista!
Kaikki 'juttelumme on toki 'suoraan hihasta kommentointia', ei siinä luulisi muutama kirjaimen kenties kielioppivirheiden haittaavan, mutta kuitenkin tämäkin on joillekin 'ongelma' edes seurata sivuston asioiden vaihtoa ja keskustelua!!!!!!!!!!!!!!!!!
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Oman foorumimme kokeilijat ja keksijät!

ViestiKirjoittaja jussik5 » 28.08.2018 19:46

Muille selvennykseksi.
Tämä on 2009 perustettu foorumi, olemme minä jussik5 ja siviili2003 olleet alusta asti mukana.
Meillä kahdella ei ole mitään vastakkainasettelua, eikä tule olemaan.
Jos niin sattuu, että sanomme toisillemme jotain jonka voi ymmärtää väärin, on se sitä
että kumpikin meistä kyllä tietää mitä tarkoitetaan.

Me emme täällä syyttele toisia, vaan uskomme että toinen on asialla.

Jos jollakulla on säännöissä kertausta niin linkki>>>
http://vapaaenergia.com/foorumi/viewtopic.php?f=5&t=2#p5110
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

!

ViestiKirjoittaja erkos » 30.08.2018 00:39

Kiitos jussik5 kommentistasi, mutta 'Siviilin toimintaan tällä kertaa ei toki suinkaan ollut mielestäni tarvetta lähemmin kommentoida/selitelläkään lainkaan'!

Po. Siviilin sanoma, oli niin 'kovaa kamaa', että sen, edes hetkellinen julkistaminen, ei takuulla ole 'mitään kehuja', vaan kerrankin viesti jostain alueellemme kuuluvasta oikeasta asiasta ja 'Suomi maailmalla onnistuneesta innovaatiosta ja toiminnasta ja Tuloksellisesta sellaisesta'!

Kyllä me kaikki foorumimme asioihin osallistujat tiedämme takuuvarmasti esim. Sinun ja Siviilin suhteet, ei niissä ole todellakaan mitään kommentoitavaa/selitettävää! Te olette molemmat tämän foorumimme 'Henki ja Sielu' aivan takuulla! (En todellakaan unohda Villeä ja ketään muuta!).

Tuon mainitsemasi 'oma-aloitteisen moderoinnin' katson itse ainakin 'tavallaan vitsiksi' ja jopa'¨huumoripitoiseksi ja mukavaksikin kommentiksi. Kyllä siviilillä on mielestäni 'tavallaan oikeus tuoda esiin/julkistaa/poistaakin' näin suurisuuntaisia asioita, vaikka 'se sitten kenties jotenkin rikkoisikin foorumin moderointisääntöjä'.

(Enhän minä suinkaan ole tämän foorumin kuin 'kuunteluoppilas kenties', mutta 'jos ja kun foorumin keskustelujen/julkaisujen/liiteasioidenkin säännöt' ovat kenties kovin kireät, niin en oikein täysin ymmärrä, että perustajajäsenten 'leikkikinaakaan' täytyy tuoda julki? Onko meidän kaikkien muidenkin siis 'tavallaan, ainakin aktiivisten juttelijoiden, 'varottava sanojamme/sanomiemme sisältöä/keskustelujen aiheita/kokeilujen tulosten julkaisemista/uusien asioiden esilletuomista/ uusien kokeiluidemme tuloksia ja vaiheita kertoen/uusien kokeilujen ehdotuksia jäsenille (esim. vaikka vain tarjoukseni lähettää 'kaikille! (huom! monille!) halukkaille printti, jonka kalustettuaan voi itse tehdä 'TDC2 kokeita' jos kiinnostaa) jne. Jos nyt sitten 'vedän tuon, aivan oikean ja tarkoittamani asiani 'pois foorumilta', niin millaisen 'rikoksen siis teen foorumin moderoinnin mittareilla?).

Korostan! Tunnen olevani 'hieman hörhö jäsen', joka höpisee ja kommentoi 'monilla foorumin osioilla kommentoiden'. Täysin liian 'suulas katson olevani, kun vertaan 'juttujani/kommenttejani/ehdotuksiani ym.' siihen, mitä foorumiin jokin aika sitten liittyessäni havaiksin ja löysin.
Siis 2009 alkaen oli 'toimintaa, ajatuksia, teemoja ja 'narujakin' melkoisesti. Sitten alkoi hiljainen aika? miksi?

Nyt tänä vuonna olen havaitsemani 'lievää kiinnostuksen lisäystä esim. sanomien vaihtoon?! Hieno juttu! (Minä itse 'suulpalttina en kommentoi!'

Ainut 'huolen aiheeni on'? Jos foorumimme 'narut vedetään kovin tiukalle', niin sillä ollee takuulla vaikutusta keskustelun/ideoiden ym. vaihtoon:
* uusien asioiden ja uusien tulokkaidenkin 'pelkoon' ottaa kantaa mihinkään/tuoda omia asioitaan/ehdotuksiaan/kokeilujaankin kenties meille muillekin
tiedoksi, kokeiltavaksikin kenties ja kynnys omakohtaiseen raportointiin/tiedonjakamiseen/kokeiluiden vaihtoon voinee kärsiä, eli eivät uskalla tulla
meille foorumilaisille kertomaan/esittelemään kaikille 'foorumilaisille 'turhan alkeellisina/liian hienoina asioina' tiedoksi/julki/jatkokeskusteluihin!
* 2009 jälkeiseen 'melko hiljaiseen kauteen foorumilla, voinee olla osasyynä kentie (?) 'turhan tiukat 'moderoinnin säännöt'?
* En suinkaan tarkoita, ettei 'sääntöjä' tule/saisi olla, mutta onko 'aktiivisten keskustelujen/kommentointien' esteenä 'jokin tämäntapainen 'pelko'?

Minua huolestuttaa vain yksi asia:
* Sivustollamme on jopa tuhansia kävijöitä ja katselijoita kuukausittain, ok! (jussik5 hienot kävijäraportit kiitos ja ok).
Mutta 'tuskin ainoakaan noista tuhansista kuukausin kävijöistä ' viitsii edes lähettää, vaikkapa vain kommentin: 'kiva käydä mielenkiintoisilla sivuillanne'!
* p.s omana aikanani foorumin jäsenenä, en ole nähnyt AINUTTAKAAN ulkopuolisen kävijän kommenttia MISTÄÄN ASIASTAMME!? Missä mättää?

('joku' kenties ihmettelee tätä erkosin 'aikataulua' sanomilleen?! Selvennän, että 'normaali 'liikennöintiaikani on useinkin 00:00-05:00 alueella.
Tämän sanoman ajankohta johtuu siitä, että olin illalla 4 tuntia Mosa Big Bandin harjoituksissa, koska tänään on meillä illalla konsertti Espan lavalla klo 19:00 alkaen. On siis 'pakko tavallaan toimia 'öisin'! (Juottelin tässä samalla kokeiluuni uutta versiota HF/HV generaattorista/powerista Bruce hommiin. On minulla nyt jo 4 'vastaavaa genistä koottuna', mutta tämä uusin kokeiluni johtuu siitä, että kun autoni Hyundai Sonata 3.3 V6 kärsi aikanaan 'tulppavian', eli minulle jäi 'miljoonalaatikkoon' 6 kpl tulppakohtaisia puolia', jotka ovat 'muka tehokkaampia kuin mitkään 'vanhan systeemin puolat', niin pakkohan se on kokeilla:
* mihin taajuuteen ja jännitteeseen 'nuo muka huippupuolat' sitten oikein yltävät! Niin meni siis tämäkin aamuöinen rupeama ja nyt pari tuntia, tuota 'muka pakollista unta (mitä se on on minulle ollut koko ikäni hieman epäselvää?).
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25


Paluu Vapaa keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron