Labra lopetettu tutkimus kuopattu Jan 14 2019

Valvoja: Yllapito

Labra lopetettu tutkimus kuopattu Jan 14 2019

ViestiKirjoittaja tesla » 28.01.2019 02:12

Näin se Suomen alasajo etenee. Kaikki mukaan hautaa kaivamaan!

Kuvaa olisi näyttää vaikka kuinka paljon millaista oli labrassa ja millaista varsinkin sitten kun päätettiin pistää romut (lue:välineet)
roskiin. Siinä oli iltapuhdetta kylliksi.

Labra ehkä enemmänkin oli okkulttinen temppeli, jossa voimakas kuoleman tuoksu. Siellä istui herrat sekä orjat, vapaat sekä palvelijat hyvässä
sovussa juoden maailman parasta magneto-skalaarikäsiteltyä vettä.
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva


Tällästä se oli. Hermoja raastavat 4 viikkoa mutta onneksi EI TARVITSE enää ikinä tehdä keksintöjä vaan paeta
sinne Siviilin kiroamaan Kuola Lumppuihin rahasta naatiskelemaan ;))

(kuhan sitä eka tekee sitä rahaa)
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Labra lopetettu tutkimus kuopattu Jan 14 2019

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 28.01.2019 18:00

Ei ihan niin täyttä kuin Pasi Viherahon lafkassa.

otitko mitään talteen vai kaikkiko suoraan roskalavalle?
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Labra lopetettu tutkimus kuopattu Jan 14 2019

ViestiKirjoittaja tesla » 28.01.2019 23:09

Jotain talteen tuli otettua kuten kaapelistoa metritolkulla mutta Akvakaanin kiukkuinen emäntä pisti mun ledinauhat, 100W ledit, Meccanot (arvo 1000e +)
ja suurentavat erittäin isot lasilinssit roskiin kostoksi kun en ollut yhtä ainoata päivää kantamassa romuja roskiin. Olin sinä päivänä
jo niin huonossa kunnossa ettei niska taipunut kuin oikealle ja oikea lapaluu-lihas, epäkäs lienee, ei antanut nostaa mitään
oikealla kädellä saatikka vetää.

Jos olisi tässä vähän välinettä tulisi havaittua oli meidän labrassa paaljon tavaraa. Nuo kuvat eivät anna oikeutta mutta
ne ovat kameralla. Pitänee kaivaa se esiin.
Kuva
Tuossa yllä puiden varassa katossa on Akvakaanin alumiinilevy joka kooltaan semmoinen kolme metriä kertaa puolitoista.
Kuvassa Akvakaanin romut lähdössä ties minne. Siinä oli vähän kerättävää verräattuna meidän HHOST:in jättimäiseen määrään.

Kuva
Mun nyrkkelysäkkikin on päässyt kuvaan! Teipattuna uv-putkilamppuja ja muuta kuten Led-putkilamppua menossa ROSKIIN.

Kuva
Hitsausmaskin alla styroxiboxissa mun jättikokoinen plasmalamppuni. Ilo nukkuessa mutta häiritsi niin maan vietävästi!

Kuva
Täältä näkyy tilaa!!! Televisiot alla olevassa kuvassa otettu täältä joten OLI MEILLÄ TÄYTTÄ.

Kuva
Mulla on jossain kuvattuna KUINKA TÄYTTÄ oli Harmagetoff Militaryn työpisteessä. Siellä sinko-Jussi väsäsi kaikkea mikä lentää lujaa ja suoraan eteenpäin.
Seinälle on ripustettu Paavin liput kunnianosoituksena hommien alasajosta. Juhlistamme Vatikaania, jonka lippuu liehuu ylimmäisenä kun
muut jo makaavat maassa. Vati-Kaani voitti Akva-Kaanin ja HHOST:in sekä Harmagetoff Military Technologiesin!
Kuva
Vasemmassa alanurkassa kilometrin verran käsin itse 1.5m tietokoneen virtajohdoista purettua materiaalia. Kolvattu yhteen
Oli muuten aika hitonmoinen homma repiä sitä päälysteen irroittimen läpi. Siinä hommassa kanssa lapa sanoi sopparinsa irti!
Kuten myös kun tehtiin Lauri Generatoria auton ikkunannostin-moottorilla. Sinko-Jussi oli tehnyt sokan, joka salli
moottorin pyöriä vain yhteen suuntaan... Vedin siis johtoa toispuoleisesti pari viikkoa kunnes koko oikea kehonpuolisko
alkoi halvaantumaan... Sitten laitettiin sokka lisää ja vedetiin toiselta puolelta seuraavat viikot vain. Sitten halvaantukin
käytännössä koko keho ;) Oli lopetettava ja keksittävä uusi kikka.... 2.5mm2 kuparijohtoa kun kireelle tarkasti vetää
se vaatii jalalla pöytä alustan painamista vastaan ja käsillä vetämistä kuin apina viimeistä päivää. Siinä sitä
lavat huuti leipää.

Kuvassa näkyy myös mun mahtimäärä suolalamppuja. Ne on nuo oranssit alla.

Kuva
Tässä yllä jotain säästöön menevää epätoivon valossa koitettu keräillä. Alla nostalgian tuoksua ehkä atomin verran vielä lippuin voimasa
pidettynä. Huomaa punttivyö! ilman sitä selkä olisi pettänyt jo aajaaat sitten!
Sitten näkyy valkoinen muovipönttö jossa lukee ACID - se söi Akva-Kaanin seisonta-alustan kun juuri viimeisten
päivien aikana oli typpihappo-pönttö alkanut vuotaa. Vuoti kaapelien päälle ja teki niistä "melko" hapettuneita elikkä
hapertunutta roskaa. Uskomaton voima on 69% typpihapolla. SInko-Jussi kertoo se tasapainottuu 64% prosenttiin joten
noin vahvalla vain poltinkin käteni ja osan naamastani. Kun paikkaa siivoskelin ja kaapeleita kasaan keräsin
kävi hoonosti ja sormia alkoi polttaa. Sitten toki näpläsin naamaani ja vahinko oli jo sattunut. Luulin jotain onnetonta
rikkihappoa olevan kyseessä mutta kaapelit olivat typpihaposta märkiä. Märkien kaapelien päälle oli sulanut
tämä kuminen seisontamatto. Sen revin ja sain roiskeet naamalleni lahjaksi. Typpihappo muuntaa kaiken
keltaiseksi.

Noh paikalle osui Sinko-Jussi ja totesi ettei kyllä kovin kellertävältä näytä kun ei ole sen kellertävämpää kuin muukaan
ympärillä näkyvå. Ei siis välttämättä olisi nitraattihappoa. Yritin näyttää tummapintaista päälystettyä vaneria joka
oli ihan kanan keltuaisen väristä. Ei auttanut. Vähn aikaa asiaa mietittyämme Sinko-Jussi totesi "ehkä se ei sen takia näytä niin keltaselta kun
mulla on keltaiset lasit päässä".. Voe tokkiinsa!! :-D

Kuva

Kuva
Alla Alexanderson HF generaattori menossa roskiin. Painoa kivat 200kg ilman käämejä. Oli Aqua-gainilla kantamista jäisiä rappuja pitkin...
Kuva
Tässä näkyy kanssa jotain siitä. Joskus tämänkin tein. Nyt on siihen kuuluvat osat jo poltettu ystävän takassa. Ehkä hyvä niin.
Ihmiskunta ei keksintöä kaipaa.
Kuva
Kuva
Viimeksi muokannut tesla päivämäärä 29.01.2019 19:16, muokattu yhteensä 7 kertaa
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Labra lopetettu tutkimus kuopattu Jan 14 2019

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 29.01.2019 00:00

Järjestys se on epäjärjestyskin, D SANO

Ehkäpä osaat nyt konsentroitua tutkimukset johonkin olennaiseen, yhden asian taakse.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Labra lopetettu tutkimus kuopattu Jan 14 2019

ViestiKirjoittaja erkos » 29.01.2019 00:04

Syvimmät Mahdolliset Surunvalitteluni todella!

? Mikä syy/peruste ajoi tuohon ahdinkoon? Tilan puute?, 'äimistynyt emäntä'?, turhan tai liian vähäinen 'tilan käyttöaste'?, turhan kova tilavuokra? , eikä ollut muuta siirto vaihtoehtoa kuin 'roskis'? jne............

Valokuvasi ovat 'vain hyvin kalpea aavistus' siitä, miltä ns. erkosin huone näyttää! Teillä oli 'rompetta 'vain 1. kerros maatasosta, minulla taas 'lattiasta kattoon ' eikä riitä alkuunkaan!

Uskomattoman vaikeata 'vapaaenergiatutkimusta', sanon! Onko mitään jäljellä ja palautettavissa?

Eki

p.a. Ei kai vaan nuo kaikki kuvissa näkyvät esim. käämilangat menneet 'kaatikselle'?

Ainahan voi jälkiviisastella, mutta eikös ennakkomaininnalla olisi löytynyt vaikka tilapäinenkin varastotila, vaikkapa 'yhteistoiminnalla aktiivisten jäsenten avulla'?

Loppukysymys?
JÄIKÖ MITÄÄN JÄLKIPOLVILLEn TALTEEN?
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Labra lopetettu tutkimus kuopattu Jan 14 2019

ViestiKirjoittaja tesla » 29.01.2019 01:08

Mokasin vastausyrityksessäni Erkos. Pahoitteluni. Siis meillä EI ollut aikaa varautua.
Jouluaattona tuli tieto tai päivää ennen putkiremontti alkaa ja tilan pitää olla tyhjä 1.1.2019. Meidän tilan
meiltä vuokrannut ja meitä siinä kuitenkin asuttanut Akva-Kaani kuitenkin päätti olla kertomatta meille mitään
mitä oli tekeillä ja jättää meidät heittämään kaikki romppeet roskiin koska en kerran antanut varastuttaa
laitettani hänen tahojensa haltuun vaikka yritys tosin oli kovaa. Saatiin sitten jokunen varastokoppi täyteen
meidän romujamme ja sen lisäksi aivan minimaalinen mesta jossa ei voi hengittää kun ilma ei kierrä.

Se onkin jo pidempi tarina miten näin perseeseen voi asiat mennä. Kyseessä oli päävuokralaisen
yritys pestä kätensä ja jättää meidät alivuokralaiset jälkeen hikistelemään tuon valtaisan 150-200m3 kamamäärän kanssa.
Putkiremontti oli tulossa joka tapauksessa ja parasta ennen päivämäärä vauhdilla vieri kohti.
Aiemmissa kuvisssa siis näkyy labra jo puhdistusvaiheessa. EI TÄYTETTYNÄ. Pistin kuvaa näistä kun vaan kerkiin.

Meidän päävuokralainen tämä yrityspomo koitti kovasti moneen otteeseen näpistää kaverikerhonsa käyttöön mun
energiamasiinan. Se olisi sitten mennyt TKK:lle eli Aalto yliopistolle ja sehän on pankkien eli super-rikkaiden omistama
laitos kuten kaikki muukin maailmassa jo on. Aalto yliopisto on kunnostautunut jo muutenkin mun ideoiden
kuppaamisesta omaan käyttöönsä. Varastaminen se kun se halpaa on. Ei ole tässä aikaa eritellä mutta hyvän luvun kirjaan siitäkin
rosvotehtailusta saisi.

Jos mun keksintöjäni voisi verrata kirjaan seuraava vertaus lienee paikallaan:
Sinänsä tyhmä idea viedä joku yksittäinen kappale mun kirjastani ja sitten toitottaa sitä ratkaisuna
henkilökohtaiseen rikastumisen ahnaaseen haluunsa. Mulla oli satoja muita vielä parempia kappaleita
joilla oikeasti olisi tehnyt rahaa säkkikaupalla.

"We will have New World Order. Either by consent or by conquest."
Paul Warburg. Tämän sanoessaan omisti jo 20% kaikesta maailman rahasta kertoo juutalaiset in-the-know - piireistä.
Yhdessä kuvissta luuraa Nikola Tesla ja yhdessä tuotetaan jotain ihmeellistä kemiallista yhdistettä.... Hmmmm löydätkö?

Näissä kuvissa siis labra on vielä toimintakunnossa ja kuvat on otettu jossain viime vuoden puolella alkutalvesta.
Sotkua on jo silloin mun työskentelypuolella mutta semmoinen sottapytty ku olen pitää pitää tavarat sopivasti kätten
ulottuvilla... Jos siivoo niitä ei sitten enää löydäkään.
Kuva

Kuva
Valoilla leikkimistä ;) lapsetti... ;D Kuuluu samaan sarjaan kuin muutkin valo-optiset kuvat tässä narussa.

Kuva
Mun toiselta pöydältä eli ruokapöydältä otettu kuva mun istumapöydälle. Näkyvän lapion puuvarren päässä
on kuminen käsi jonka sormi on eteenpäin. Ei näy käsi kuvassa- Kädessä lukee "emergency" ja on tarkoitettu painamaan namiskaa
kun sähkökenttä on yli miljoona voltsia eikä sormin painaminen enää onnistuisi.
vasemmalla on kiertoilmauuni ja vedenottopiste sekä jääkaappi-pakastin. Tässä mä luin
tieteellistä julkaisua monet monet monet kerrat. Joskus soitti kaverit. Kuuluvuus oli
niin huonoa tässä osassa labraa kun oltiin siis ihan perällä piti marssia oven luokse
puhumaan. Katossa oli alumiinia ohuina mattoina taajuusfiltterinä kokeita varten. Ei saanut
olla muuta taajuutta ulkopuolelta mittauksia pilaamassa.
Kuva
Ruumista poistuminen jokunen vuosi sitten jätti valtaisan kaipuun takaisin tuonpuoleiseen. siitä johtuen tämä heijastus-ihme... Kuin kuvaus Yeshuan Taivaasta.
Kuva
Rooman SPQR kotka... Suosikkilippu! Stop vapaudelle! Tämä kauiammaisena. Sitten näkyy Itävalta-Unkari. Lipussa selkeät
Paavin vallan tunnukset. Kenen muukaan? Kukas se onkaan ollut 1500 vuotta kuningasten käskyttäjä?
Sitten on Idän Ortodoksikirkon lippu kreikankielisin tekstein.
Samoin vastapäätä on Venäjän Tsaarin lippu. Harmittavasti sitä ei tässä näe mutta myös tässä Tsaari ilmoittaa
kuvakielellä Hänen majesteettinsa pomon olevan Paavin, kenenkäs muunkaan??
Aa näkyypäs Paavin Dagon-kalanpäämyssy ihan molemmissa lipuissa ylinnä! *COOL!

Tuota alumiinikattoa näkyy muuten tässä kuvassa vasemmassa ylänreunassa jos oikein tarkasti kattoo. Siellä se kiiltelee osa siitä!

Kuva
Toinen mahtilippu on politbyroon lippu. Neuvostoliitto tarjoaa parhaimmistoaan! Se sanoo "proletarij vseh strah!" Proletaarit ilman pelkoa!
Mun punainen peltihyllyni näkyy kanssa täynnä magneetteja. Mä voitan kisan kenellä on eniten magneetteja jos semmoinen
joskus pidetään. En kyllä tiedä miksi pitäisi pitää. Mun mielestä se on voittaja joka ylistää muita eniten. Sit muiden pitääkin ylistää sitä yhtä aikaa.

Yllä myösAfrikkalaisen apinanleipäpuun kovia banaaninmuotoisia ruskeita hedelmän kuoria liimattuna vaaleaviiluiseen hyllyyni.
Edessä myös mun päätyöskentelyvälineistön seisontahylly käyttöasteeltaan numero 1. Siinä moni, lue MONI, vehje sai alkunsa ja
kasvojenkohotuksensa.

Sitten mun seisontahyllyn päälle on vedetty huisan pitkät kiskot täynnä täynnä puutavaraa mm. Alexanderson alternatorin kamaa mm.
Siellä hyllyillä makoili jossain vaiheessa omatekoinen Rossin lämmitinlaite. Joo toimi. Kuuma tuli. Now :scrapped.
Kuva
Tropiikin kattovalo...ihan kuin kattoikkuna. Tuo kauneus ja kohonnut CO2-pitoisuus... Yleensä noin 2x ulkoilmat eli 800ppm. Rykäisemällä kasvavat kasvit... Lumenia piisasi
ainakin 80 000. Kuva otettu keittiöstä. Oikealla näkyy kaapissa oleva kaaviokuva joka jokaisen tämän palstan lukijan pitäisi tunnistaa.
Oikealla lipaston päällä venäläinen hieno samovaari ja broidin kuolinmonumentti. Monumentissä toistuu tietyt numerot jatkuvasti.
Siitä pitääkin laittaa tänne lähikuva. Varsinaista Nikola Tesla fanitusta!
Jos kävelee eteenpäin vasemman sohvan ohi ja kääntyy vasemmalle päästään mun seisontapöydän ohi
ulko-ovelle. Sitä ennen tulee iso pöytä eteen jossa tein nämä valokokeet.
Ihan vasemmassa reunassa on Venäjän Federaation sotalippu. Edessä vasemmalla myös jääkaappi-pakastin.
Jos kävelee eteenpäin päästään mun kivinäyttely-käytävälle. Siellä edessä myös on vessat ja suihku. Olipa hieno labra kerrassaan!
Täällä ei pitänyt olla kenttiä .Ei ei . .. Noh kun sitten mun keho kuitenkin on semmoinen kävelevä mittari totesin on täällä!
Jep. Oli FSIS yhdessä CIA:n kanssa pistänyt tarkkailu-aparaattia labraan mutta mun herkkää kehoa ei kuseteta!
Löysin ne. No mitä itse tekisit?!? Poistaisit vai? Sitten tulee kymmenen lisää eri puolille.
Kuva
Tässä käynnistyy suurpainenatrium-lamppusarja sekä 400W monimetallilamppu. putkilamppu taustalla jo päällä.
Viimeksi muokannut tesla päivämäärä 30.01.2019 02:00, muokattu yhteensä 4 kertaa
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Labra lopetettu tutkimus kuopattu Jan 14 2019

ViestiKirjoittaja tesla » 29.01.2019 20:00

Pistetään vielä vähän lippukavalkaadia peliin!

Kunnianosoitus lipuille! Kaikki seisomaan ja käsi lippaan!

Kuva
Noniin nyt päästiin asiaan.... Sangre y Fuego-oo! Veri ja tuli!
Jokainen lippu on jonkin maailmassa vaikuttavan voimaryhmän lippu. Mikään lippu ei ole vain "lippu joku".
Missähän mulla noita hyviä kuvia labrasta? Pitänee lisäillä. Paljon on näytettävää. Ihan kaukaa missä nahkasohva ja CD-levy heijastin paistaa entisen Suomen
kaunis tulevaisuus punaisen voimalipun muodossa. Tuosa näkyy joku kumma himmeli kuvassa puusta tehtynä. Mikähän sekin on? Osaako joku arvata?
Lattialla näkyy vesitonkkia a 10 litraa. Jos tulee vesipula mulla oli mistä juoda. Nykyinen olinpaikka tonkille: kaatopaikka.


Kuva
Tämmönen ihka aito CIA:n renkaanpuhkoja löyty meidän Sinko-Jussin takarenkaasta. Aika makee. Kuva vain referenssiksi.
Älä puhko muiden kumeja. Se on rikollista.

Kuva
Tuleva ammatti... Tämmöstä se sitten on. Perslihaksia vaatii ja kypärän päähän kun pompppaa ilosta/raivosta kattoon.

Sitten valokokeisiin:
Kuva

Kuva
Tässä näkyy tuommoinen kumma vihreä valo oikeassa reunassa. Siitä vähän vielä vasemmalle niin päästään ulko-ovelle.
Ulkoa tuleva valo hieman kajastaa sisään. Pitänee laittaa vielä kuva ulko-ovesta.
Tuossa näyttää ihan valkoiselta tuo hieno skitsofreeninen kaksipäinen kotka, Itävalta-Unkarin lippu. Kaksi päätä eri suuntiin
tarkoittaa kuningas-kotka ei osaa itse valita suuntaansa, vaan sen päiden päällä oleva kolmitiarainen kruunu, Paavi, päättää
kuninkaan puolesta minne mennään mitä tehdään. Näin on nykyäänkin meidän lelu-Eduskunnan kanssa. Seuraa
suurpääomaa. Se on kaikki Vatikaanin hallussa viimeinkin! Roth-Schild, rooman armeijan punainen kilpi.
Encyclopedia Judaica sanoo "Rothschild is the guardian of the papal treasure". Siinäpä se. Melkoinen 100,000 miljardia.
Englannin kuningattarella 20,000 miljardia. Paljon on vaurautta.

Kuva
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Labra lopetettu tutkimus kuopattu Jan 14 2019

ViestiKirjoittaja tesla » 30.01.2019 02:03

The ulko-ovi näiden ihmeellisten valo-testien aikana....
Kuva
Meikä menossa ulos... Vai kuka?
Kuva
Tässä näkyy messinkilevy nojaamassa melkein aidoissa väreissä sekä seinällä on pimeässä loistava
New York roikkumassa valkoisesta tukipylväästä - kellarissa kun kerran ollaan.

Kuva
Tässä, kumma kyllä, näkyy mun saniaisen vihreä lehvä (muovia) katosta. Se/ne oli tossa Akva-Kaanin ison neuvottelupöydän päällä
jokaisessa raossa luomassa viihtyvyyttä.
Katso kattoon! Siellä sitä Alexanderson-kamaa oli ...
Kuva
Kuvassa Akva-Kaanin valvontakamera. Se meni epäkuntoon aina kun visitorit päättivät omilla
avaimillaan tulla pieniin infovarkaisiin tai sytyttämään labraa tuleen. Noh. K´Tämä kamera ei saanut ensimmäistäkään
kuvaa salaisesta palvelusta mutta miten oli minun vehkeitteni laita?!? Heh heh...
Ne eivät olleetkaan ihan niin itsestään selviä löytää ja sabotoida :-P

Toki kuvassa on meidän iso neukkaripöyt'ä heti sisäänkäynnillä. Ainoa missä enää
oli tilaa kun kaikki omat pöydät olivat ihan täynnä rompetta. Aina.
Kuva
Lähestyt portaita alas meidän labraamme... Tälläistä valoshowta oli hyyvin usein tiedossa varkaita
pelottamassa/houkuttamassa.
Kuva
The ovi ulkoapäin.
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Labra lopetettu tutkimus kuopattu Jan 14 2019

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 30.01.2019 21:51

Jaahas siellähän on viljelty Höpöheinää....
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Labra lopetettu tutkimus kuopattu Jan 14 2019

ViestiKirjoittaja tesla » 31.01.2019 00:12

Ei oo. Eräs asian tiimoilta kysäisi voisiko tuottaa meidän tiloissa Cannabista. Jassåå.
Se kaveri sai painua v*TT**n sassiin vielä kun kerkisi.
Meillä oli ilmaiset sähköt ja sekös vuokraisäntää sapetti.
Jos on botaninen tuntemus siviilillä vielä lasten kengissä ei muuta kun mun pitänee pistää
paremmat kuvat kasvitarhasta lue: happitehtaasta jotta
voit sitten paremmalla ajalla analysoida mikä mikin kasvi on
ja saatat huomata... Maailmassa on monia monia kasveja muitakin
kuin höpöheinä.

Ilmaiset sähköt ne sitten mahdollisti 100 litran veden haihdutuksen.
Siitä totta tosiaan tuli ihan vuokraukko käymään mölyten "mitä ihmettä te siellä oikein valmistatte???"
Oli ollut sähkölasku 3500e.

Kaveri oli todennu suoraan "kenties Rosewayn etnisillä karvakäsillä on hankittuna uusi pakastin??"

Isäntä häippäili vauhdilla ja ei sen tokkiin ole näkynä.


Vielä tässä semmoinen idea - jos annat jollekin keinopoliisin tapaiselle lurjukselle ladatun aseen
käteen se varmasti ampuu. Cannabis olisi antanut FASIST P2:selle mahiksen käyttää
poliisivoimia pahaintekijöiden alasampumisessa. Niin tyhmä en ole edes minä.

Cannabiksesta vihjailu loukkaa suoranaisesti minun ylpeyttäni; olen sen monin verran pätevämpi
kikkailemaan ja johtamaan muille laduille muita itseäni tyhmempiä. Menneisyydestä
opittu kun oli pakko; muuten ei pysynyt hengissä.

Nyt kun minua verrataan noihin tottelevaisiin sheepleihin voisin jopa Lipposen tavoin suivaantua!
Virvon varvon, etnos-Irak-sarvon Siviilin projekteihin autiomaan asukit apumiehiksi KELA:n pakkopalkkaamina!
Viisitoista kertaa viisikymmentä koneinsinööriä Parr-tyylisiin Bruce Perreault-hybridi kokeiluihin. Saattaa siinä touhussa koko
tienoo huutomölinää raikaa! Tulosta toki syntyy. Rukoushuone on tontillasi alta aikayksikön
ja imaami kovaan ääneen tohottamassa!
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Seuraava

Paluu Vapaa keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron