Tuota Patric J. Kellyn pdffää lukiessa osui silmiin aihe Steam Electrolysis, ajattelin että siinähän vasta hyvä idea kierrättää auton hukkaenergioita takaisin auton imusarjaan.
Kuumaa höyryähän saa ajolämpöisen auton pakosarjan päältä, pakosarjaan pitäs kiinnittää jonkinlainen veden höyrystämis yksikkö jossa höyry myös välittömästi elektrolysoidaan, ei siinä varmaan kovin paljon höyryä synny, mutta sekin vähä mikä syntyy niin olis hyödyksi käytettävissä.
Sitten loppu vesihöyry ja HHO pitäs erottaa toisistaan ja ohjata HHO auton imusarjaan.
Voihan sillä saada hiukan polttoainekuluja vähennettyä ja "nokivasaroiden" nokilukua pienennettyä. :~
Edit, löysin eräältä keskustelusivuilta joitain mainintoja aiheen ympäriltä:
acidic water of ph 4,5, then you boil it and it becomes H5O2 (dihydromiun radical ions) then you provide a laser or light emiting diode of 240nm wave length and you have H2 and O2 and you supply RF signal of 46 ghz 5W to prevent recombination , then you separate the gas to H2 and O2 by opposite attraction and that's it
#
Olikohan Stanley Meyerin sytytystulppa elektrolyysit jotain näitä juttuja?
#
your not breaking water with 2 volts, water is a very good insulator in pure form(ions removed) the plus electrode attracts negative ions
oxygen and the negative electrode attracts the positive ions hydrogen. so one electron to neutralize each hydrogen and 2 taken from each oxygen, the currant flow in the liquid is ions.
even a small currant has billions of electrons.
the point of Faraday's law is that gas production is proportional to currant.
wiki has a detailed explanation
http://en.wikipedia.org/wiki/Electrolysiswhere my father worked he often used steam to put out fires on equipment that used 550 volts. this was a smoke generator
in a meat packing plant. if water hit the 550 it went bang.
#
ai viis sataa volttia niin höyry kajahtaa?
#
noi yllämainitut kommentit tuolta:
http://www.overunity.com/7619/electroly ... vs-liquid/