siviili2003 kirjoitti:Eräs Clendenonin ukko oli tutkinut muinaisia lentovehkeitä ja oli jotensakkin vakuuttunut että nää havaitut Elohopeakierteet olivat jotenkin yhteydessä lentolaitteen toimintaan, kuva on aika yleinen muissa yhteyksissä (Hermeksen sauva), mutta joka kerta toistuu sama kaava, sauvaa kiertää kaksi käärmettä, ja sauvan yläpäätä koristaa kaksi kotkan siipeä. Ehkäpä ennenmuinoin onkin tiedetty jotain? Jospa Ville näkis jotain unta aiheesta niin saataisiin taas lukea antoisia tarinoita aiheesta.
Taitaa Hermeksen sauva olla vielä liian mystinen, mutta katsotaan mihin polku vie.
Muinaisissa Veda-kirjoissa (tarkemmin Upanishadeissa, Ramayanassa ja Mahābhāratassa) kuvataan erikoisia lentolaitteita, joita kutsutaan vimanoiksi.
Mahabharata ja Ramayana ovat hindulaisuuden tärkeimmät kansalliseepokset.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ramayanahttp://fi.wikipedia.org/wiki/MahabharataGoogletin mercury vortex kuvia ja päädyin intuitiivisesti seuraaville sivuille
Resources about possible UFO physics / propulsion / technology
http://www.hyper.net/ufo/physics.htmlIndologist William Clarendon, who has written down a detailed description of the mercury vortex engine in his translation of Samaranga Sutradhara quotes:
Inside the circular air frame, place the mercury-engine with its
solar mercury boiler at the aircraft center. By means of the
power latent in the heated mercury which sets the driving
whirlwind in motion a man sitting inside may travel a great distance in a most marvellous manner. Four strong mercury containers must be built into the interior structure. When these have been heated by fire through solar or other sources the Vimana (aircraft) develops thunder-power through the mercury.
Edgar Fouche's story on the alleged TR-3B deep black US project:
"A circular, plasma filled accelerator ring called the Magnetic Field Disrupter, surrounds the rotatable crew compartment and is far ahead of any imaginable technology... The plasma,
mercury based, is pressurized at 250,000 atmospheres at a temperature of 150 degrees Kelvin, and accelerated to 50,000 rpm to create a
superconductive plasma with the resulting gravity disruption."
Siinä vinkki sovellettevaksi, elohopeaa sisältävä suprajohtava plasma.
Suprajohteessa elektronit pariutuvat ilmeisesti DNA-säikeen kaltaisesti, mahdollisesti kuin Birkeland virroissa, jotka muistuttavat vesipyörteen energiarakennetta.
Plasma muodostaa nollagravitaatiossa samanlaista kaksoissäiettä (kuva venäläisiltä kosmonauteilta).
Lennokkaasti tarkentaen, elektroneja tai muitakaan varattuja hiukkasia ei ole olemassa, ne ovat hiukkasvaikutelman tuottavia eetteriaaltoja, mutta sekään ei ole aivan totta, koska kaikki havaittu on lopultakin illuusiota, mayaa. Todellisuudessa on vain Jumala ~ rakkaus ~ tietoisuus tai miten kuvaakaan sitä, jota ei voi kuvata. Samankaltaista tulkintaa löytyy mm. Vedannasta ja Walter Russellilta (A Home Study Course s. 372-373).
Toisaalta taas elektronit ja varatut hiukkaset ovat käyttökelpoisia käsitteitä, joilla voi kuvata todellisuutta, kunhan muistaa, että ne ovat vain ymmärryksen apuvälineitä ja luonteeltaan aina suhteellisia (subjektiivisia, korkeintaan intersubjektiivisia, mutta ei koskaan objektiivisia tai absoluuttisia).
108 ~ On vain yksi (1), joka ei ole mitään (0) ja joka sisältää kaiken (
∞). Olemassaolo ja elämä, kuten sen havaitsemme näyttää olevan paradoksi, jota ei voi järjellä tavoittaa. Käytännössä rakkaus on avain olemassaolon ja kaiken ymmärrykseen. Samankaltaista ajattelua löytyy mm. Sokrateelta, Platonilta, da Vincilta, Spinozalta, Goethelta ja Kierkegaardilta. Rakkautta kannattaa tutkia ja ennen kaikkea kannattaa rakastaa.
Jim Nichols UFO Art - The Aldebaran Mystery
http://thewebmatrix.net/jimnicholsufo/aldebaran.html The epic poem, “Samarangana Sutradhara”, makes tantalizing reference to the construction of amazing flying machines…
“Strong and durable must the body of the Vimana be made, like a great flying bird of light material. Inside one must put the mercury engine with its iron heating apparatus underneath. By means of power latent in the mercury, which sets the driving whirlwind in motion, a man sitting inside may travel a great distance in the sky. The movements of the Vimana are such that it can vertically ascend, vertically descend, or move slanting forwards and backwards. With the help of machines, human beings can fly through the air and heavenly beings can come down to Earth.”
German oriental scholars and occultists of the Thule and Vril Societies regarded such ancient myths as greatly significant, and during the lull between the First and Second World Wars, diligent efforts were put forth to
seek out the source of this legendary energy and harness it as a viable technological reality. Mastery of an occult force such as 'Vril' would not only assure German technical dominance--it would ultimately liberate Germany from any crippling co-dependence upon the international petroleum cartels dominated by Germany's conquerors--the United States and Britain.
...
Anti-Gravity Technology
This amazing myth implies that German engineers had successfully mastered a form of levitation technology by designing a torsion propulsion engine capable of sustaining a controlled energy vortex, which would supply the housing vehicle with its own discrete gravitational field.
Although no specific engine design details have surfaced, the mechanics inferred from rudimentary schematics show a uniform circular disc shell mounted around a central sphere propulsion unit, presumably a pressurized container holding a
liquid medium [perhaps mercury], which was made to spin at an extremely high velocity.
The intense centrifugal force generated by this spinning medium would in turn create a central cone of
vortex energy that would generate a uniform, self-sustaining, gravitational bubble surrounding the craft.
...
Subsequent levitation-craft advances between 1941 and 1944 spawned the "Haunebu" series--the 'heavy hitters' of the Reich's saucer fleet, driven by
powerful tachyon magneto-gravitic engines called--"Thule-Tachyonators", (speculated to be large spherical containers of mercury spinning around a vertical axis).
...
Elohopeaan liittyen hollantilainen Heike Kamerlingh Onnes löysi suprajohtavuuden 1911 tutkiessaan nestemäisellä heliumilla jäähdytetyn elohopean sähkönjohtavuutta.
Tachyonit ovat mahdollisesti elinvoimahiukkasia ~ laajentuvaa ja supistuvaa orgonienergiaa ~ oikean ja vasemman käden torsiokenttäenergiaa ~ pimeää energiaa ja ainetta. Shinichi Seike kirjoittaa myös tachyoneista + negatiivisesta energiatilasta gravitaatiosovellusten yhteydessä.
Muuten, unessa nähdyn riisinjyvää muistuttavan aluksen konehuoneessa oli erikoista plasmaa kiertoliikkeessä. Muistin sen muutama viikko sitten, ehkä juuri oikeaan aikaan.
Plasma muistutti kuvan koronaa, mutta huomattavasti laajemmassa kiekko/rengasmuodossa.
Olen nähnyt unien aikana monenlaisia lentäviä lautasia. Itseasiassa monet kirjoittamani ideat ovat peräisin ystävällisistä kohtaamisista. Kerran suurta riisinjyvää muistuttavalla lentoaluksella tapasin kiharatukkaisen nuoren pojan (tai siltä hän ainakin näytti). Tervehdittyämme aloin heti kysellä heidän lentolaitteen toimintaperiaatetta ja sain valita tutustunko sen sähkömagneettiseen vai mekaaniseen puoleen. Koska valoon liittyvä puoli oli jossain määrin tuttu, valitsin mekaanisen puolen. Sain kuulla aluksen gravitaatiokytkennän tapahtuvan kahden erilaisen liikkeen avulla, mutta unikuvat aluksen konehuoneesta unohtuivat. Siellä taisi olla jotain hankalasti määriteltävää vaaleaa materiaalia ja pyörimisliikettä.