Don Smith Book by Rich Friedrich

Don Smith Book by Rich Friedrich

ViestiKirjoittaja tesla » 06.03.2020 08:14

tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Don Smith Book by Rich Friedrich

ViestiKirjoittaja erkos » 06.03.2020 16:22

Kiitos Tesla linkistäsi.

On se vaan todella riepoteltu asia! Puoli maailmaa 'huutaa - älä osta paskaa...

Minulta löytyy 'melkein kaikki ns. 'Don' materiaali, Kerron tarkemmin jos kiinnostaa ja on tarpeen.

Lukaiskaa ensihätään oheiset linkit, asiasta selviää paljon.
https://energyevo.com/2016/07/07/compil ... hoo-group/
http://free-energy-info.com/Smith.pdf
eki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Don Smith Book by Rich Friedrich

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 18.03.2020 08:06

Erkosihan voisi alkaa myymään DVD kiekkoina niitä gigabittiavaruuksien tiedostojaan, siis lukupaketteina, nyt kun voit vielä mainostaa täällä niistä, on varmasti kysyntää maailman laajuisestikkin, minäkin ostin varmuuskopioita romppuina mm. Geoff Egelin sivustolta Icestuff ja Rex Researchin koko sivut, maksoivat vaan hiukan yli 10 taalaa kummaltakin.

Ihan siltä varalta että netti joskus romahtaa, ompahan sitten mukavia lukuhetkiä kun muualta tietoa ei saa.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Don Smith Book by Rich Friedrich

ViestiKirjoittaja tesla » 12.09.2020 19:01

Tuosta kirjasta sen verran kandee ostaa se kovakantinen versio. Kohta tulee EMP valtaisan tiedemiesjoukon mukaan. Milläs sitten niitä koneita availlaan kun transistorit on entisiä, kovon
elektroniikka pyyhkiytynyt ja koko sähköverkko lempollaan miljoonan voltin oikareista. Muuntajien johdot nimittäin reikiintyvät kuin juopon hampaat tässä käsittelyssä.
Friedrich käy läpi perusasioita mutta tuo jo edesmännä Don Smith oli yksi näistä WITTS.WS tutkijoista eli ihan maailman eliittiä. Sähkössä nyt on onlgemana enää
tämä:

Saat konkan ladattua isoon volttiin. Jeh hej Jeh hej! Mitäs sitten? Milläs teet sitte ittelles siitä sähköt? Purkamalla nopiaa käryää munakarvatkin ja ukko lentää kuuhun.
Joku menetelmä täytyy olla. Täytyypäs soittaa Erkokselle. Erkos ei yleensä kyllä vastaa. Kuitenkin voin tästä foorumimme jäsenestä sen verran todistaa äänidata
ainakin viittaa henkilön oikeaan, todistettavan ja vakuuttavaan olemassaoloon. Muut katoavat nimimerkkien taakse ja aivan yhtä hyvin kysessä voi olla aiemmin
mainitsemani cyborGi tai muu öttiäinen siellä Uranuksen takaa netittämässä.
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Don Smith Book by Rich Friedrich

ViestiKirjoittaja koskimo » 13.09.2020 22:35

Ekihän se taas tälläkin narulla.

1. Siviilille sen verran, että täysin oikeassa olet!
Juuri se ajatus, että 'kaikki nuo lukemattomat ja ihanat
vapaaenergia sivut, olkoon sitten 'huuhaata, asiaa, kokeiluja,
rajattomasti kaikenkarvaisia testejä (onnistuneitakin!) jne.'
niin on todella vakavasti otettava 'pelko', kauanko ne siellä pilvissä
säilyvät ja ennen kuin edes osaa niistä ehtii lukeakaan!
Monien 'arvovaltaisten testaajien' sivustoja on 'noin vain'
suljettu, hävitetty jne.....

Itse olen täysin kahjo! Luen koko ajan!!!! Torstaina tuli uusin
Tieteen Kuvalehti, ahmin sen vessanpöntöllä, joka ikinen päivä
lataan 'hehtaarikaupalla' uutta lukemista ja dokumentointia netistä
(milloin ne kaikki ehdin lukea on toinen kysymys).
Mutta täsmälleen kuten Siviilimme totesi, 'ovatko ne kaikki asiat
saatavilla myös huomenna'?

Minulla on n. 10 Teraa tallennetilaa käytössäni! On siellä paljon 'paskaa' jne.
toki, sisältöalueet vapaahommista paratieteisiin ihan täydeltä laidalta sanon!
(p.s. ei nuo 10 TB vielä täynnä ole!).

Olen myös kauhonut muutamia 'kokonaisia domaineja talteen', omamme mukaan
lukien toki.

'Te muutamat' siellä foorumillamme tyrmäsitte aikanaan ajatukseni, jakaa suoria
linkkejä tallenteihini/mahdollisuuden saada 'toivomianne teoksia luettavaksenne'
arkistoistani, eli listasin 'lyhyen luettelon teoksistani'. Vastaanottonne oli tyly!
'Älä Eki uhoa, meillä on kaikki mitä mainitsit ja enemmänkin!' Ja vaikenin toki!

Tuli toki vähän paha mieli (olin silloin vasta juuri liittynyt uutena jäsenenä ja kun
silloin heti totesin, 'onpas tällä foorumilla hiljaista' , niin ajattelin tyhmänä 'elvyttää
foorumin hiljaisuutta kertomalla: 'Tässä Eki - muutama satatuhatta alan teosta tarjolla,
kiinnostaako?'. Omat toimeni tässä asiassa loppuivat siihen paikkaan.

Paljon on ladattavissa esim. omilta domaineiltani (orkesteri jne.) mutta perushommahan
on, että enhän Minä suinkaan yksityishenkilönä ihan noin vain halua ostaa Terakaupalla
tallennustilaa 'suurilta tarjoajilta'!
Eli vain pieni osa on omilla domaineillani, melkein kaikki on 4 tietokoneella n. 10 TB arkistoissa.

Jo pelkkä tallentamieni teosten alustava listaus, on luokkaa 500+ A4 sivullista tekstiä, ja
siinä on vain 'lähinnä tekijöiden nimet' - teoksensa listaukset vaativat '300 x listauksen'.

Jos jollain on kiinnostusta tiettyihin 'teoksiin/kokeilusivustoihin/joidenkin domainien
sisällykseen ( esim. vain Siviilin mainitsema Rex Research ym.) ja 'tuo domaini sitten syystä X
katoaa saatavilta, niin kenties sen sisältöä löytyy).

En ole suinkaan ainut 'asioihimme liittyvien nettidokumenttien tallentamisessa'.
Netistä löytyy useitakin samanhenkisiä hemmoja, jotka haluavat varmistaa esim. juuri
asioitamme sivuavien arkistojen tallennuksen.

Siviilin ehdotus DVD jakelusta on 'periaatteessa ok'! Mutta haluan varmistua asia 'skaalauksesta'!
10 TB = noin 2.500.000 DVD levyllistä dataa! Mulla ei tällä hetkellä ole hyllyssä
kuin n. 40 DVD-tupla aihiota!

Tällaisen data/teos määrän pelkkä indeksointikin on 'omantoimen ohella 'Mission
Impossible' 'ainakin aktiivi muusikolle'!
Eli keräämäni ja tallentamani datan seasta löytyy tarvittaessa 'kenties jotain',
esim. antamalla tekijän ja teoksen nimi.

Palataan aiheeseen myöhemmin = ennen kuin 'kaikki kiinnostava katoaa'!

Terveisin

Eki - alias Koskimo
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: Don Smith Book by Rich Friedrich

ViestiKirjoittaja tesla » 14.09.2020 00:16

Onko meillä mitään järkevää tallennusmenetelmää? EMP attack on tulossa. Se on vain ajan kysymys. Näin kertovat 300 maailman huipputiedemiestä eri Maailmanhallituksen
salaisista organisaatioista. Mietin pitäisikö sitä sitten jotain superiUltraBoroNitridiKashmirkuitu-didaktisia galaxilevyjä käyttää? Saataisiin edes osa talteen.
USB levyt hajoaa EMP;:stä pillun päreiksi. TAi jos ei just hajoa niin asemat hajoaa.. Mistäs toimiva tietokone? USBlevy muistaakseni kesti mikroaaltouunissa vai oliko
se kiintolevy. Muistaako joku kumpi kesti mikroa hyvin? Arvaukseni on USB. Mutta oheislaitteet eivät kestä miljoonan voltin jysäriä kovin hyvin. Vanha Nokialainen
kestää Kreosan in videossa miljoonan voltin salamia ihan hyvin ja siihen pystyy vielä soittamaan jytinän aikana :D Käyttäjä vaan ei kestä tuo luuri korvalla
noita pulsseja aahhaaha, vaan haihtuu maankuoreen tomuksi aikansa päähän hittejä ottaneena.

Ihmiset valittivat Helsinkiin tullessa paineen tulosta päähän ja kertoivat sen poistuvan täältä lähtiessä. Totta on. Depulaatio-paineaalto. Nyt on syötetty koko
ajan voimalla tiettyä flunssan aiheuttavaa taajuusparametria. Tyyppimerkintä 636. Näkyy oskilloskoopissa ja näkyy myös vielä helpommin... Osaako joku arvata
missä indikaattorissa? Siviili ei voi nähdä kun asuu siellä jossain Imatralla. Teillä on liian halpamaisen huonot kentät siellä vaikka soitin TeliaSoneralle ja Elisalle
vaatien heti sinun kotisi edustalle jättimäistä MIMO-lähetintä. Vitut"! Soitin Kathrein;ille ja tilasin 20kpl 200 MegaWatin MIMO-lähetintä mutta nyt tarttis
saara se ossoite etä voes pistää nua tornit sätteilyttämähä.--.
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Don Smith Book by Rich Friedrich

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 14.09.2020 21:05

Älkää huoliko kaikki on tallessa Eetterissä ja siellä pysyy, ei tuhoo Empit eikä MiMot, nyt vaan tarttis opetella lataamaan sieltä eetteristä omalle tietoväylälle tavaraa. eetteri=Akaashiset aikakirjat.

Olen jo jonkin aikaa tulostellut paperille tärkeimpiä muistioita aiheista jotka ovat olleet kiinnostavimpia, Paljon on minulla myös ulkomaista alan kirjallisuutta, ei niihinkään Emppi vaikuta.

Aiheet jotka minua kiinnostaa ovat esim:

-Ferroresonanssit
-Taivassähkö (Bruce Perreault, H.Moray, Hermann Plauson)
-Radioaktiivinen säteily (Gustave LeBonin kirjat jo mun hyllyssä on paperisena)
-Transmutaatiot
-Hutkinsonin ilmiöt
-Sähköstatiikka
-Äänen ja valon vuorovaikutukset materian kanssa (J.W.Keely)
-Ajassa matkustaminen (Padre Ernetti)

Siinäpä muutamia, jos Ekiä kiinnostaa mitä löytyisi hänen teratavu tallenteistaan, vaan tuskinpa mitään uutta auringon alla, eiköhän tässä parina viime vuosikymmenenä liene jo jokainen kivikin käännetty asian tiimoilta, jos jotain uutta olisi ilmennyt, minä kyllä tietäisin sen jo.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Don Smith Book by Rich Friedrich

ViestiKirjoittaja tesla » 15.09.2020 01:00

Kaiken saa selville jos tekee kokeita. Aivan kaiken. Yksi ihmiselämä ei mitteskään riitä siihen. Aikaahan meillä on rajattomasti - tässä ennen totaalista showdownia joku
puolisen vuotta maksimillaan. Sitten alkaa täysi kaaos. Noh... Sittenpäs testataan onko ihmisten elämä perustettu hiekalle vai kalliolle. Jeshuassa on turva, sitähän tuo
nimikin tarkoittaa... Jeshua Joshua Jeshua pelastaa...
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40


Paluu Teknologia- ja Innovaationaru

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron