Linkit maailman lehdistöön

Uutisia liittyen vapaaseen energiaan

Re: Linkit maailman lehdistöön

ViestiKirjoittaja koskimo » 10.10.2020 18:35

Fotoni valokuvattu!

’UV valolla tosin, mutta tämä on mielestäni ns. ’Kovaa Kamaa’!

Mihin lie johtaakaan kun ’voimme myös visualisesti’ tarkkailla fotoneja ja niiden toimintaa!
Uskomaton edistysaskel kenties! Näemme siis nyt ensi kertaa fotonin käyttäytymisen!
Mitä lie seuraakaan kun pystymme seuraamaan ja tarkkailemaan ’fotonin ominaisuuksia, käyttäytymistä, vortexeja sen sisällä jne….
Minun mielestäni tämä on todellinen uusi ensiaskel myös ’vapaahommiin’1
Eki


https://newatlas.com/science/worlds-fas ... 8-92868497
koskimo
 
Viestit: 216
Liittynyt: 04.04.2020 02:20

Re: Linkit maailman lehdistöön

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 03.11.2020 09:12

Nyt kiireenvilkkaa keksimään, mihin rahat käytetään, annetaanko jälleen pikavoittoina sijoittajille, vai mitenkä meneteltäis?


Suomi saa EU:n elvytyspaketista yli kaksi miljardia euroa. Valtiovarainministeriö ottaa vastaan ehdotuksia, miten rahoja tulisi käyttää


https://www.uusisuomi.fi/uutiset/elvyty ... 13022d91d5
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Linkit maailman lehdistöön

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 07.02.2021 09:50

Mitä tässä on suunniteltu?


Kuva
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Linkit maailman lehdistöön

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 14.03.2021 19:01

Nyt ei virtaa energiat enää vapaasti, konttirahti liikenne jumittaa pahasti, tulee suunniteltuja toimitusketjujen katkeamisia huhtikuulla, suomenkin elintarvikkeiden varmuusvarastot on tosiasiassa tuonnin varassa, kuinkas nyt suu pannaan, saattaa vaikuttaa suomenkin kauppojen elintarvike tarjontaan, taasko mennään hamstrauslinjalle?


https://www.nytimes.com/2021/03/06/busi ... pping.html



(13272 lukukertaa
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Linkit maailman lehdistöön

ViestiKirjoittaja tesla » 15.03.2021 05:35

Rahat eli miljardia käytetään taas hyväveliverkoston kavereille eli sulle mulle sulle mulle tolle joka valehteli kansalle mikrofoniin loistavasti, sulle mulle ja vielä kerran tolle
valehtelijalle... Tehdäänpä siitä pääministeri.... Kaveri osaa kusettaa kuin rahtifirman pomo...

Jos mun keksintöihin laitettaisiin toi 2 miljardia tai edes 200 miljoonaa entinen Suomi pelastuisi. Näin ei taatusti käy.
Laskettu maailmantuho on saapunut. Varaudu!

Uskontomiehenä muistutan: Ha Satan ja vaimonsa Diana ovat menneet naimisiin. Hääjuhlassa Taivaan Kuningatar Dianan pään ympärillä leiskuva ihanan kaunis säteilevä Corona-19
saa kaikki Häneen uskovat peittämään kasvonsa morsiamen kunniaksi ja gloriaksi. Gloria a Satanas! Gloria!

Heidän lapsensa on nimeltään AntiKristos, Maitreya, Maailmanhenki, Maailmanopettaja, Krishna, Buddha, Itse jälleen palannut Christos.
Lapsi syntyy kohta!!!

Tietääkö kukaan kenen uskonnon mukainen uskontunnustus tuo oli? Maailmassa suuri osa johtajista ovat koulutettu tuon uskonnon oppien mukaisesti.
Tikari, myrkkypikari ja hirttoköysi ovat heidän symbolinsa. Neuvostoliiton salaisen poliisin rintamerkissä oli heidän tunnuksensa.
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Edellinen

Paluu Uutiset ja uutislinkit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa