Jopa on vehkeet ja pelit keksitty, ruutupaperilta saa lyijykynän jäljet ja musteet laserilla veks, sekä ruosteet ja maalit sekä pakkelit raudan päältä, täydellinen vehje autoentisöijälle:
Nyt olis tarjolla semmoinen video että oksat pois, ihme että ukot on vielä hengissä, toivottavasti youtuubi antaa videon olla jakelussa eikä ota sitä pois, minä olin 80 katselija. Huomio, niillä joilla on mahdollisuus, niin ottakaa tästä videosta varmuuskopio omalle koneellenne, voipi käydä niin että tää dokumentti katoo...
Louis de Broglien - David Bohmin teorian mukaan jokaisen hiukkasen mukana kulkee aalto, joka ohjaa niiden liikettä. Hiukkasen pienet värähtelyt tuottavat aallon, joka ohjaa hiukkasta.
Jaahas, siitäkös se johtuu että kun jokin alkuaine vedetään plasmatilaan, ja kun plasmatila päättyy niin siitä plasmasta tulee taas se sama alkuaine (eikä joku muu) josta se plasmakin muodostettiin? Jokaisella atomilla on siis joku ohjelmakoodi, joka ei häviä edes plasmatilassakaan?
Täälläpä vasta outo kokoelma videoita, outoa myös että minä en ole sitä kokoelmaa tehnyt, mutta sen on joku HOLLILA kuitenkin minun nimissäni tehnyt???? se on etsinyt netistä minun linkittämiä videoita vapaaenergia sivustolle, mikäs hiton hakukone tää hollila oikein on? Linkkirivillä on minun nickname siviili2003??