Erityisen ilahduttavaa oli! ;DD En olisi oikeesti uskonut!! ;()
Joo Jussi Reedillä sitä ajellaan ja tasaviralla. Akut ovät tyhjiä eli oikarissa ei tule kipinää ja lataavat toisia akkuja täysiksi.
Silloin kun johdot sulaa niin tehoa tulee 41.9 amppeeria mittarin mukaan ja 2.5mm2-johto syttyy tuleen.
Mulla ei ole kameraa joten en voi ottaa videoita ja sikäli mikäli pomo sanoo saadaan antaa ulos videoita.
Katotaan mitä käy.
Nää on mulle täysin uskonasioita kun nää liittyy ilmestyksiin Yeshualta vuosia sitten saatuihin ja tietenkin unien ja näkyjen uskomisen aiheuttamaan ihan hillittömään testaamiseen. Ilman uskoa en olisi kyllä siis
jaksanut tänne asti. Onneksi kanssa on ollut ystävä superhyvä tukemassa kun ekat versiot meni kaikki pieleen ja ei tapahtunut mitään.
Oli olo todella "nyt lähtee tämä kone kaatopaikalle!!" Tätä kesti vuosia.
Faraday ilmestyi kerran unessa selittämään sen laitteista ja käytiin sen labrassa. Faraday oli unessa satatuhatta kertaa pidemmällä ku meidän
miniryhmä.
Itse arvostan teitä kaverit tällä palstalla enemmän kuin mitään pidän itseäni minään suurena. Teillä on paljon enemmän ollut annettavaa koko foorumille
ja meidän tiimiltä vasta tämä yks video. Koitan tosiaan jos saatais kuvattua lisää ja jotain toisenlaista kanssa...
Kiitos palautteesta kamut! OIkeesti, KIITOS palautteesta ja koitetaan testata tuota Sivliili2003:sen ohjeitten mukaan kun keritään - nyt vehje
on telakalla taas kun pitää tutkia lisää ja kehittää pidemmälle. Vehje on lähes aina telakalla
konfiguraatio muuttuu lennossa.
https://www.youtube.com/watch?v=FE247x7 ... freload=10
Selvis silmien näkökyvyn katoaminenkin .- -son noi mikroaallot, WiFi, kännykkä, smart-vesimittari ja smart-sähkömittarit.