Banned TEDTalk about Psychic Abilities | Russell Targ
Russell Targ is a physicist who spent several decades working in a US government program exploring "remote viewing" - an apparently anomalous extended characteristic of the mind. Targ is convinced the effect is real. This talk was originally slated as part of a TEDx event in Hollywood in 2013, but the organization pulled their support of the event when they learned about the subjects.
Puthoff and EarthTech were granted a US Patent 5,845,220 in 1998 after five years delay. The claims were disputed that information could be transmitted through a distance using a modulated potential with no electric or magnetic field components.
Tää heppu on tehny HHO laitteen jotenkin magneettiresonaattorilla, aika sekava esitys, pelkkää hanavettä kennoon eikä mitään lisättyä elektrolyyttiä, hmm... aika saavutus!
Mulla ei näy noi videot kuvana ruudulla jota voi klikata joten Banned Ted Talk löytyi ihan googlaamalla nimen perusteella mutta Siviilin "tää heppu HH0" näkyi vain tekstinä joten ei pystynyt suoraan tietämään ja googlailla en jaksanut. Jos laittais kanssa linkin näkyville tai videon nimen helpottais kun mun navigaattori sensuroi noi videolinkit suoraan jostain syystä.
Koitin tänään tätä staattista sähkövarastoa, päältäajettavan ruohonleikkurin käynnistämisessä, tämän videon alla mukaan muuten mutta minulla olikin 5 kondensaattorin sijasta 6 kondensaattoria sarjassa, joten minulla siis vain 83 Faradia, videon 100 Faradin sijaan:
Tuumiskelin että mitenkähän käy, onko kiinanpojan kondensaattorit sitä mitä luvataan, ja toisekseen jos on mitä luvattu, niin miten käy tinattujen liitosten kanssa, että sulaako jo eka startista, kun nää liitoskorvat noissa kondensaattoreissa oli jotain 2 mm tappeja, ei mitään semmoisia kunnon ruuviliitoksia kuin niissä paremmissa.
Noh, tulos oli tosiaan mieltä järisyttävä, 8 hv Briggs&strattonin moottori lähti käyntiin lämpimänä, olin hetkeä aiemmin ajanut koneen lämpimäksi normaalilla lyijyakulla käynnistäen, sitten kytkin lyijyakun pois, ja latasin konkkapaketin täyteen varaukseen, ja siihen sitten uusi startti, ja heti lähti käyntiin, olikin hyvin aateltu että kytken 6 kpl konkkia sarjaan (500F 2,7V), niin jäi laturin varaa, sillä kun olin sammuttanut moottorin, mittasin heti konkkapaketin jännitteen joka oli 17,5Volttia.
Sitten testasin kuinka monta yhden sekunnin mittaista starttia konkkapaketilla saa, tulokseksi sain että kymmenen kertaa sai tehdä startin (moottorin sammutusnappi pohjassa, ettei kone käynnisty), sitten jännite konkkapaketissa oli alentunut niin alas ettei startti moottori jaksanut enää moottoria pyöräyttää, jälleen jännitemittaus, tulos 6,54Volttia.
On se tuo sähköstaattinen varasto kehittynyt viimeaikoina melkoisesti, ei olis vielä 3 vuotta sitten tullut kuuloonkaan että jollain kondensaattorilla vois moottorin käynnistää...
Aika vähän sitä vetyhappea HHO ta tarvitaan että ruohonleikkuri käy, alla olevan videon kohdassa 28 minuuttia eteenpäin asia käy aikas selväksi yksinkertaisella kokeella, kiitokset videon tekijälle:
Tällä Russ Gries:llä on kyllä mahtava laboratoorio ja monenlaista replikaa on kyhänny, alla yksi esimerkillinen video jossa hän esittelee kuinka vetyplasma tekee työtä, videon alusta kohtaan 22 minuuttia ja siitä eteenpäin on ilmiön käytännöllistä esittelyä, mutta videon alusta siihen saakka on koejärjestelyn esittelyä, Russ kokeilee siis Papp sylinterillä ja eri kaasuilla, hän sai myös Bob Roehnerilta jonkun seoskaasu pullollisen testeihinsä, niistä tarkemmin muissa videoissa, Russ on tehnyt ansiokkaita videoita Stan Meyerin Replikalla, hienoin kokonaisuus mitä olen koskaan nähnyt replikoitavan, mutta pitemmittä puheitta siihen yllämainittuun videoon: