Kutsunpas taas kerran omalta osaltani foorumimme jäseniä, 'edes pieneen asioiden/kokemusten/kokeilujen jne. raportointiin/tiedon ja ajatustenkin vaihtoon ja niistä kertomaan!
(Se, että tämä erkos on itse 7/24/365 'kokeilija, 'suupaltti' tälläkin foorumilla, kuten myös monilla omien orkestereideni sivustoilla), ammattimuusikko, omaa 'melkoisen määrän tietotekniikkaa, tietokoneita, tabletteja, älypuhelimia, mittalaitteita, komponentteja jne. ei missään tapauksessa tarkoita 'erkos tietää mistään asioistamme tippaakaan enemmän kuin te kaikki muut foorumin jäsenet. Olen vain harrastelija, jolla on onneksi joitain kunnon resursseja toteuttaa 'melkoisen suuriakin kokeiluasioita' jos tarpeen ja mielekkääksi havaitsen.)
Olen havainnut heti foorumiin liittymiseni jälkeen, että olen selvästi 'tavallaan sellainen 'normaalijäsenistä' poikkeava otus, joka on 'liian suulaskin kenties?', ottaa kantaa ja kommentoi lukemattomiin foorumimme mielettömän kiinnostaviin asioihin ja teemoihin, omia kokeilujaan tehden, nettimaailmaa koko ajan selaten ja uutta ja ajankohtaista oppienkin kenties ja niitä teille kaikille myös kertoen.
Onko vähäisen sanomien vaihtojen ongelmana (siis jopa vain omat mielipiteet/kommentointi tai 'muu juttelu' vaikeaa?
* en ole tehnyt koskaan mitään, mutta seuraan keskusteluja
* olen kyllä kokeillut/tehnyt monenmoisia, mutta en niistä 'kehtaa kertoa'
* kokeiluni ja testini ovat niin alkeellisia/vajavaisia, ettei niistä kannata kertoa
* en ole koskaan tehnyt/kokeillut mitään, mutta haluaisin lisätietoa käytännön kokeista, mutta en oikein 'kehtaa
kysyä'!
* seuraan mielellään foorumin asioita, mutta en itse ole lainkaan kokeiluhenkinen, mutta seuraan tekemisiänne.
* 'Teillä Guruilla' menee aiheet/kokeet/hommat yli ymmärrykseni, siis niin paljon, etten edes uskalla/kehtaa
kertoa omia asioitani/toiveitani/ jo tekemistäni omista asioistani jne.
* juttelunne on niin korkeatasoista, etten 'uskalla edes kommentoida/kysellä lisätietoa? Huono kysymys ja
kommenttini tähän: mitä hittoa me muut muka tiedämme enemmän 'mistään foorumimme asioista!?
Jos tällaista 'erkosia' ei kaivata foorumilla, niin toki liityn täysin passiivisten seuraan ja luen toki foorumia jatkuvasti mielenkiinnolla, ilman että itse sen asioihin sen kummemmin sekoan.
Tämä 'sanomani' foorumin jäsenille on täysin väärässä 'narussa'!
Jos jussik5 sanomani hyväksi ja asialliseksi havaitsee, siirtäköön ainakin sanomani perusviestin sisällön, sen jollekin 'pääsivun otsikoille', myös uusille tulokkaille 'tervehdyspuheen kaltaiseksi', sillä foorumimme monilla aihealueilla tapahtuu, nimenomaan NYT = 2018 lukemattomia 'vapaaenergiaan liittyviä uusia asioita/läpimurtoja monilla sektoreilla jne., joista en toivo yhdenkään foorumilaisen jäävän osattomaksi!
eki