Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

Valvoja: Yllapito

Kysymyksiä kaikille jäsenillemme

ViestiKirjoittaja erkos » 30.07.2018 21:41

Kutsunpas taas kerran omalta osaltani foorumimme jäseniä, 'edes pieneen asioiden/kokemusten/kokeilujen jne. raportointiin/tiedon ja ajatustenkin vaihtoon ja niistä kertomaan!

(Se, että tämä erkos on itse 7/24/365 'kokeilija, 'suupaltti' tälläkin foorumilla, kuten myös monilla omien orkestereideni sivustoilla), ammattimuusikko, omaa 'melkoisen määrän tietotekniikkaa, tietokoneita, tabletteja, älypuhelimia, mittalaitteita, komponentteja jne. ei missään tapauksessa tarkoita 'erkos tietää mistään asioistamme tippaakaan enemmän kuin te kaikki muut foorumin jäsenet. Olen vain harrastelija, jolla on onneksi joitain kunnon resursseja toteuttaa 'melkoisen suuriakin kokeiluasioita' jos tarpeen ja mielekkääksi havaitsen.)

Olen havainnut heti foorumiin liittymiseni jälkeen, että olen selvästi 'tavallaan sellainen 'normaalijäsenistä' poikkeava otus, joka on 'liian suulaskin kenties?', ottaa kantaa ja kommentoi lukemattomiin foorumimme mielettömän kiinnostaviin asioihin ja teemoihin, omia kokeilujaan tehden, nettimaailmaa koko ajan selaten ja uutta ja ajankohtaista oppienkin kenties ja niitä teille kaikille myös kertoen.

Onko vähäisen sanomien vaihtojen ongelmana (siis jopa vain omat mielipiteet/kommentointi tai 'muu juttelu' vaikeaa?

* en ole tehnyt koskaan mitään, mutta seuraan keskusteluja
* olen kyllä kokeillut/tehnyt monenmoisia, mutta en niistä 'kehtaa kertoa'
* kokeiluni ja testini ovat niin alkeellisia/vajavaisia, ettei niistä kannata kertoa
* en ole koskaan tehnyt/kokeillut mitään, mutta haluaisin lisätietoa käytännön kokeista, mutta en oikein 'kehtaa
kysyä'!
* seuraan mielellään foorumin asioita, mutta en itse ole lainkaan kokeiluhenkinen, mutta seuraan tekemisiänne.
* 'Teillä Guruilla' menee aiheet/kokeet/hommat yli ymmärrykseni, siis niin paljon, etten edes uskalla/kehtaa
kertoa omia asioitani/toiveitani/ jo tekemistäni omista asioistani jne.
* juttelunne on niin korkeatasoista, etten 'uskalla edes kommentoida/kysellä lisätietoa? Huono kysymys ja
kommenttini tähän: mitä hittoa me muut muka tiedämme enemmän 'mistään foorumimme asioista!?

Jos tällaista 'erkosia' ei kaivata foorumilla, niin toki liityn täysin passiivisten seuraan ja luen toki foorumia jatkuvasti mielenkiinnolla, ilman että itse sen asioihin sen kummemmin sekoan.

Tämä 'sanomani' foorumin jäsenille on täysin väärässä 'narussa'!
Jos jussik5 sanomani hyväksi ja asialliseksi havaitsee, siirtäköön ainakin sanomani perusviestin sisällön, sen jollekin 'pääsivun otsikoille', myös uusille tulokkaille 'tervehdyspuheen kaltaiseksi', sillä foorumimme monilla aihealueilla tapahtuu, nimenomaan NYT = 2018 lukemattomia 'vapaaenergiaan liittyviä uusia asioita/läpimurtoja monilla sektoreilla jne., joista en toivo yhdenkään foorumilaisen jäävän osattomaksi!

eki
erkos

Re: Q

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 31.07.2018 08:39

erkos kirjoitti:'Kummituspuhelimista' puheenollen.

Se miksi puhun/mainitsen 'hylkivät vahvat magneettikentät 'anturin' molemmin puolin, johtuu ITC sivustolla olevista uusista jutteluista, joissa 'tutkijat tuolta puolen'! ovat nimenomaan antaneet ohjeita 'anturin' rakentamiseen. Niissä on pääajatuksena näköjään, että voimakas magneettikenttä synnyttää välilleen 'skalaarikuplan' ja se toimii sitten 'herkkänä ja hyvänä lähteenä' kontakteihin.

Magneettien väliin voi sitten kokeilla 'puolijohteita/germanium/pii - erilaisia 'metalli-/mineraalivirityksiä jne..
(Oma ajatukseni on (jos kokeilemaan lähden!) lykätä tuohon 'aktiivitilaan' ei suinkaan esim. yhtä germanium diodia, vaan esim. 'kymmenen diodin ryppään diodeja transistoreita, zenereitä jne. (näitä kaikkia nuo nykykokeilijat käyttävät, mutta yksittäin).

Kaikissahan on toki ajatus, että 'mahdollisesti esille saatava informaatio vahvistetaan ja tallennetaan äänisignaalina.
Tässä esimerkki eräästä sovelluksesta, jota itse pidän melko mielekkäänä lähtöajatuksena, jos tuossa 'teoriassa' on järkeä?

(Tämän kloonasin hetki sitten (tdcreplica2), kerron sitten miten edistyykään?????) Ekoissa testeissä 'kuulin paljon ja 'niin kummajaisia!', että olen tilannut pari metallikoteloa 'hämysignaalien eliminoimiseksi/vaimentamiseksi'. Muovikoteloon kasaamani versio 'antaa kuunteluun sellaista 'sekameteliä' ettei tosikaan! Siis metallikoppa on takuulla tarpeen, jos haluan saada 'ulos jotain järkevää kenties'! Palaan testituloksin).

Eki

P.S. Ns, pseudo-para-asioiden alue on nykyään todella laaja:
* on paraelektroniikkaa
* on moniakin paratieteitä
* on monenkinlaista parafysiikan jne. tutkimus-/kehitystyötä
* nimenomaan 'vapaaenergia käsite' sellaisenaan sisältää jo kymmeniä alajakoja jne. (Kaikki toki ainakin minulle 'supekiinnostavia niin
ajatuksina, teorioina kuin kokeilunakin).

Tämä aihepiiri, joka tuli mielestäni mukaan tavallaan vahingossa! ei ainakaan juuri nyt ole 'aktiivisesti esillä sivustollamme'! Eli omat 'mahdolliset testiraportit/rakentelut jne. ovat nyt foorumin muiden 'kuumien asioiden ulkopuolella!

Siis kysymys: 'missä kulkee raja esittää/kertoa/toteuttaa/raportoida sellaisiakin asioita, joissa ns. 'vapaaenergia' on taatusti jossain muodossa mukana asioissa/tapahtumissa, mutta 'jotka eivät anna esim. sähköä sellaisenaan? Itse toteutan nyt, anteeksi vaan, mahdollisuutta lykä 'omien Parr...' otsikon alle muutakin kerrottavaa, eli taas anteeksipyyntöni, katson tämän aiheen, ei aivan pelkästään 'Parr-kokeiluhiini' liittyväksi, vaan koska 'uutta ja superkiinnostavaa ilmenee lähes päivittäin!, niin haluan kertoa siellä myös asioitani, joille ei ainakaan vielä ole omaa narua.
Tässä kehoitan myös foorumimme muita jäseniä sekä aktivoitumaan, että kertomaan ja julkaisemaan omia ajatuksiaan, teemojaan kokeilujaan ja niistä myös meille muille kertomaan

Kuva

Aikoinaan tilasin Sveitsistä Irma Weisenin avulla saksankielisen opuksen nimeltä Transkommunikaatio, siinä oli 90-luvun viimeisimmät tutkimustulokset näistä Kummituspuhelimista, noh... kehitystä näkyy tapahtuvan padre Ernettin ajoista...
siviili2003

!)

ViestiKirjoittaja erkos » 31.07.2018 22:52

Onnea ja kunnioitusta Sinulle siviili!

Sait designaamasi säätökonkan palapelit 'kaupallisesti kelvollisina'! Aivan Upeeta sanon!. (Jos Sinulta jää levyjä tyrkille, olen todella halukas ostamaan 1-pakan!) - vai tarvitaanko niitä 2 kpl?.
Bruce hommista sen verran, että kuten aivan oikein mainitsitkin, siellä hänen foorumillaaan on 'lukuisia seuraajia/jäseniä' (olenhan minäkin toki 'jäsen'), mutta vain pari 'oppipoikaa' kokeilee 'mielestäni jotain täysin satunnaisesti/epämääräisesti'! Siis vaivaavat Brucea aivan elementaarikysymyksillä, 'käytänkö kelaani rautalankaa vai piikkilankaa', jos hieman karrikoin kysymyksiään. (Eikä siellä yksikään ole lähettänyt ainuttakaan kuvaa/videota tekeleistään', pelkkiä 'puheita', joille en itse anna edes kommentoinnin arvoa!).
Siviilille?
Oletko löytänyt ainuttakaan 'Brusen oman 'Radioionic' sivuston ulkopuolista domainia, joissa 'Bruce asioita pohditaan/kokeillaan? Minä en ole löytänyt ja kuten joskus aikaisemmin juttelimme, niin esim. Keelynet (muista en tiedä) asetti henkilökohtaisten konfliktien takia 'Brucen täyteen pannaan'! Siksi ei mitään linkkejä edes asiasta! (Myös termille Radioionic on vaikea löytää kelvollisia linkkejä?).

Mainitsin jo aikaisemmin. mielestäni näkymät Brucen toimille ja ajatuksille ovat eräitä 'kuumimpia' asioita asioissamme.
Perus-syy lienee, Bruce on eräitä aivan harvoja nykytutkijoita, jotka ovat uskaltautuneet tulla ulos kuorestaan ja uskaltavat jopa kertoa 'olen saavuttanut tavoitteeni'! Todellakin 'Vaarallista ilmoittelua!'

eki

(p.s. Brucen asioiden tässä vaiheessa sain niin vahvan kimmokkeen kokeiluihin, 'että kun seuraava tilipäivä koittaa' tilaan tuon Image Unlimited powerin'! (Ei sen itsekasaamiseen ole mitään järkeä lähteä).
erkos

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja tesla » 01.08.2018 02:45

Saako siis Brucelta ostaa jotain,,, vai käsitinkö väärin Erkos?
tesla

ViestiKirjoittaja erkos » 01.08.2018 13:18

Teslalle.

* Brucen foorumilla Radioionics oli 'joskus' linkki -> 'tuotteita', josta en koskaan löytänyt mitään
* Kaikissa uudemmissa dokumenteissaan hän suosittelee suurtaajuus/suurjännite virtalähteeksi tätä 'kohtuuhintaista poweria PVM12 - https://www.amazing1.com/products/1-20k ... upply.html (saa ehkä pienen komission/ vastaavia en ole löytänyt edes lähellä PVM12 hintaa (n. 100 $)

Brucen nykytilanteen huomioiden hän tuntuu olevan enemmän halukas 'ostamaan kuin myymään', eli pyytää onnistuneita replikoijia antamaan hänelle pienen, n. 3% komission.
erkos

!

ViestiKirjoittaja erkos » 01.08.2018 17:45

Olen nyt hieman 'ailahdellut' tämän aloittamani 'Parr... jne kokeiluteemasta' ja syynä on vain ja ainoastaan ns. Brucen ilmoittelu: 'Kaiken sain otsikolla'.
Esim. siviili on 'enemmän kuin kiinnostunut Brucen Radioionic teemasta kokeiluja suunnitellen ja tehdenkin', itse sain kipinän, kun Bruce kertoi saaneensa omat kokeilunsa 'tavallaan päätökseen', ja niinpä olen seulonut nettiä 'Brucen asioista ja historiasta'.

Minä kun olen vielä täysin aloittelija tällä foorumilla, niin haluan kuitenkin tavallaan, jos mahdollista. helpottaa jäseniä löytämään tärkeitä ja mielenkiintoisia asioitamme.

Tässä pari esimerkkiä: Bruce mainitsee esi-isikseen esim. Morayn', ok. Itselleni avautui montakin asiaa kun löysin pari asiaa koskettavaa teosta, jotka linkkaan tässä luettavaksenne.

1. Teos [b]Radiant Energy Book[/b] - tekijällä oli etuoikeus päästä käsiksi Morayn alkuperäisiin laitteisiin, vaikka ne olivatkin olleet varastoituna ja pimennossa n. 25 vuotta!
Itse hämmästyin suuresti jopa, että esim. Morayn Valve patentti on lähes 1:1 samankaltainen kuin Brucen patentti!!!!!
Tämä teos sisältää uskomattoman paljon Käytännön asiaa ! (Jos on jo tuttu - hyppää yli).
http://www.orkesteri.fi/RadiantEnergyBook.pdf

2. Toinen, ilmeisesti myös varteenotettava löytämäni teos on D.A. Kellyn kooste: The Manual of Free Energy Devices and Systems
http://www.orkesteri.fi/TheManualofFreeEnergy.pdf

En tiedä kiinnostuksestanne, mutta minulle 'mukavaa luettavaa pitkinä talviöinä'!

Eki
erkos

!

ViestiKirjoittaja erkos » 03.08.2018 18:01

Teslalle nimenomaan.

Noista kuuluisienkin tutkijoiden 'oudoista ja äkillisistä kuolemista seuraavaa. (Vasta siviilin linkeistä löysin, että 'tuntemattomat tutkijoiden kuolinsyyt ovat 'arkipäivää' myös idän puolella!

1. Mainitsemani 'tapettiin juuri kun oli alkamassa vapaaenergia esitelmään maailmankonferenssissä, asia löytyy
sivustoilta whitedragonpress.com

2. google haku 'oudosti menehtyneet tiedemehet. antaa vastauksia 138 000 000 results !
Siis lukemattomat kuuluisatkin tiedemiehet ovat saaneet 'äkillisen lopun', syy ',mikä lienee'?

3. Seikkailin muutaman 'vapaaenergiahenkisen' tutkijan historiikkia. ja äkilliset ja tuntemattomista syistä yhtäkkiä
tapahtuneita kuolemantapauksia myös ja nimenomaan nykyaikana! on satoja, jollei paljonkin enemmänkin!

4. Kuuluisienkin tutkijoiden kuolemantapaukset kuulostavat todella oudoilta!
Mainitsemani vapaaenergiatutkija' juuri aloittaessaan esitelmäänsä 'kuoli sädeaseen laukaukseen'! Kova juttu sanon!

5. Myös jopa esim. Teslan kuolemasta on ristiriitaisia väitteitä: 'luonnollinen/ei'.

6. Myös esim. Ken Shoulders, joka tutki EVO ilmiöitään, ei ole minulle täysin vieras. Rakensin aikanaan (julkaisen kuvaa
hetken päästä), parikin erilaista 'EVO generaattoria', sain hienoja ja mestarin kanssa samankaltaisia koetuloksia, siis omilla
surkeillakin laitevirityksilläni!
Olin Shouldersin kanssa myös henkilökohtaisessa kirjeenvaihdossa: tarkoittaa, että lähetin hänelle ainanaan 'vinkkejä' käyttää
tavallista kopiokonetta' erilaisten EVO-tutkimusten signaalien generointiin. Niinpä sain häneltä useampaakin palautetta ja
'tavallaan kiitostakin', sillä ehdotin erilaisten (mielettömät taajuusvastemahdollisuudet!) käyttää kopiokonetta staattisen
sähkön erilaisten taajuuksien generointiin, 'kopioimalla loopissa haluttua A4 'paperia',. jolla on tietty haluttu kuvio', ja kerätä
tuo informaatio sitten EVO-laitteiden inputiksi...). Myös Ken Shouldersin epäillään saaneen ennenaikaisen
kuoleman EVO asioidensa ansiosta/syystä!

Siis 'lista on päättymätön', suurin osa ei selvinne koskaan, itse 'pelkään', että juuri nyt 'julkisesti asioitaan esittävä' Bruce joutuu listoille!

Eki
erkos

!???

ViestiKirjoittaja erkos » 04.08.2018 22:44

Tervehdys.

Olen nyt juuri rakentamassa edellä julkistamaani 'skemaa' uuteen ja 'ammatimaisempaankin kenties uskoon,eikun kun uutta versiota kasaamaan, valmistuu niin, että kenties jo tämän vuorokauden aikana kerron heti 'kuuntelukuulumisia...'!

Pari selittävää asiaa, miksi (Parr-hommat hallussa ja työn alla), tämä ns. TDC/'vainajien kanssa keskustelu/yhteydet tuonpuoleiseen jne. (Onhan minulla menneisyydestä melkoisestikin jopa 'uskomattomia'kokemuksia po. asioista, mutta ne jäivät vuosikymmeniksi unholaan'!.)

Nykyiseen kiinnostukseeni TDC asioissa kerron seuraavaa, jos se ketään teistä sitten kiinnostaakaan?

* Olin monia vuosikymmeniä todella henkilökohtainen tuttava edesmenneen Erkki Ertaman kanssa (MusiikkiNeuvoskin).
Soitin siis hänen kanssaan vuosikymmeniä, orkestereissaan, filmituotannossa, monen monissa tilaisuuksissa, äänityksissä,
Ruotsalaisessa Teatterissa ( 2 vuotta peräti!) jne.

* Erkki Ertama oli myös todella 'henkisesti valveutunut henkilö'! Hän piti luonaan säännöllisiä 'sessioita=osallistujat saivat
yhteyksiä henkimaailmaan jne.... Monet kuuluisat artistit hakivat 'lohtua 'Erkin kokouksissa.

* Ertaman kanssa juttelin lukemattomia kertoja 'näistä maailman menoista', henkiasioista jne....
Ertama oli myöa aivan uskomaton 'taikavarvun' käyttäjä'

* Ertama kuului koko ikänsä Vapaamuurareihin, 'tasonsa 19-23!. (Hän suositteli minutkin muurareihin, suoritin 3 asteen, mutta siihen se jäi: soittelin pasuunakonsertteja heidän kokouksissaan silloin tällöin urkurin säestyksellä, nuo 'maukkaat veljesillalliset' eivät taas oikein sopineet minulle ´jne.. (On minulla vielä 'esiliinani ja regaalit tallella' ja kuolemani jälkeen tulee perheen luovuttaa po. asiat 'jäsenistölle arkkuuni pantavaksi!....

* Kun Ertama sittem menehtyi, niin 'avoleski' kutsui minut läheisenä käymään ja kertoi tavatessamme:
- 'ne pukumiehet' miehet kävivät jo täällä, keräsivät kaikki Erkin muurariasiat/kirjat/ jne. mukaansa ja häipyivät.
-paikalle tullessani huomasin heti, että Erkin kirjasto suurehko oli totaalisesti tyhjennetty!

* Ertama hankki 'silloin hinnakkaat JVC syntikat, mutta niiden käyttö ei hänelle onnistunut. Niinpäs minusta tuli se, joka
toteutti suuren osan hänen teoksistaan niin levyille, kesäteattereille musiikiksi jne..

* Vaikka olimme 'Todella Läheisiä', niin Ertaman Muurarivala ei sallinut kertoa minulle 'suurimpia salaisuuksia'!
* Esim. hän mainitsi usein 'lentävät Veljet', tarkoittaen 'kuolemanjälkeisen maailman 'jäseniä, jotka ohjaavat 'meitä sinne
siirtyviä'.

* 80 V Sellosalin konsertissaan (johon minä toteutin hänen musiikkinsa), Erkki mainitsi minulle henkilökohtaisesti:
* 'Kun minusta aika jättää, otan Sinuun yhteyden!

* Mitäs tuohon voi kommentoida, kysyn vain?

Tämä on eräs syy, miksi nyt rakentelen tuota nykyistä TDC vempainta'!

Toiseenkin asiaan kommentoin:

*Tuo Torsion Fields' asia sai 'vereni kiehumaan'

* selailu netissä haulla 'Torsion Fields 2018' antoi miljoonia vastauksia!
* jos teette saman haun, katsokaa taas kerran 'Ben Ruusuisen' artikkeleita (Osat 1 ja 2).
Mistä ihmeestä tuo Ben löytää nuo jopa lähes tuhannet 'nimillä, tekemisillä, ja linkeillä varustetut sanomansa.

Torsion Fields on 'Kova juttu', sanon.

Palaan aivan pian kokemuksiini tuosta nyt rakentamastani 'TDC kuuntelu/kommunikointihomma'!

Eki
erkos

ViestiKirjoittaja jussik5 » 04.08.2018 23:20

Tästä on torsiokenttien kanssa hyvä lähteä liikkeelle.
http://amasci.com/freenrg/tors/
Nämä ovat tosivanhoja linkkejä, mutta osa löytyy archive.orgin kautta.
Uraauurtava tutkimus näiden kanssa on tehty Venäjällä.
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
jussik5
Site Admin

ViestiKirjoittaja erkos » 05.08.2018 00:20

Tuosta TDC-laitekokeilustani vielä muutama kommentti.

* Olen siis rakentamassa '¨versiota 2', po. laitteesta.
- protoversion kanssa huomasin heti, että 'sisään ja kuunteluun' tulee niin paljon 'asiaa = metallikotelo tarvitaan'.
* tein pari modifikaatiota = lisäsin (kytkinvalinnalla) äänivahvistintinasteen, LM386 vahvistimella.
* kytkinvalintaisesti saan po. lisävahvistimen mukaan tarvittaessa ja kytkinvalinnalla voin säätää vahvistusta 20/200,
trimmerillä perustasoa säätäen jne.
* äänipuolen kuunteluun ja vahvistukseen ei ole ongelmaa: löytyy pikkuboxeista/600 W vahvistimiin saakka.

* tallennukseen toki tutut PC-maailman äänitallennus-ohjelmat (uskon, että minulla on 'useimmat suosituimmat).

Tulen raportoimaan teille, jopa tosiajassa, mahdollisia kuuntelutuloksiani! (? Toki vain, jos yksikään foorumin jäsenistämme
on näistä asioista edes alustavasti kiinnostunut!?). jos ei kiinnostustanne löydy lainkaan? niin tallennan toki kaíken mahdollisesti kuulemani 'keskustelut' myöhemminkin sitten julkaistaviksi.

(Touhuan näitä kaiken maailman asioitani tällä 'Parr tyyppisiä...' asioita narullani = katson sen nyt ainakin mahdolliseksi kanavaksi 'höpistä monenmoista, kommentoida/kertoa foorumille sellaisiata asioista, joille ei ainakaan vielä ole omaa osiota jne.)-

Sanokaa SEIS erkos, ja lopetan kaiken 'lörpöttelyni' ja palaan 'vakiojäsenenä vain kuunteluoppilaaksi.'

*
erkos

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu